2013.04.12.@ 00.04

Szexszimbólum edzésterv

́Úgy érzed, túl kevés idő van már ahhoz, hogy formába lendülj a bikiniszezonra? Akkor nem ismered a Cosmo kőkemény trénerét… Mondd, hol akarsz formásabb lenni, és mi megmutatjuk a brutál edzéstervét!

Nagy Fruzsina
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Szexszimbólum edzésterv

Jessica Timberlake háta 4 hét alatt
Kezdd a tornázást azzal, hogy lefekszel a hasadra. Azt hiszed, ez most köny- nyű lesz, ugye? Bocs, de ki kell ábrán- dítanunk: a könyököd nyújtsd oldalra, és a kezedet helyezd a halántékodhoz. Emeld meg a mellkasod, húzd hátra a vállaidat úgy, hogy összeérjen a két lapockád, és feszítsd meg a fenekedet. Tartsd ki ezt a pózt 10 másodpercig, aztán ereszkedj vissza a szőnyegre. Pihenj pár másodpercet, és ismételd meg a gyakorlatot még hússzor.

Rosario Dawson vállai 3-4 hét alatt
Ha azt tervezed, hogy egész nyáron uj- jatlan topban mászkálsz majd, ideje elő- kapnod a súlyzóidat! Használj minimum 2 kilós darabokat, állj kis terpeszben, és csinálj 15 emelést, egyenes karral ol- dalsó irányba, vállmagasságig. Figyelj arra, hogy a súlyok lefelé nézzenek, mert így tudod még hatékonyabban formálni a vállakat, és közben ne feledd feszíteni a törzsizmaidat. Ha kész vagy, végezz el 15 emelést előre is, szemma- gasságig. Ahogy Rosario, te is nyomj le legalább napi három-négy szettet ebből a csodás gyakorlatsorból, és nem feszít majd jobban nálad senki a strandon!

(Ha kíváncsi vagy a cikk folytatására, lapozz a májusi Cosmo 138. oldalára!)

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több aktualis