2014.12.11.@ 10.12

Csúcsformában télen is

Kérdés: mi az a három dolog, amire legjobban vágysz a hűvös estéken? Ha kapásból rávágtad, hogy egy pihe-puha takaróra, habos forró csokira és a kedvenc Gossip Girl-évadodra, akkor ideje felpörgetned magad. Csekkold az új energia-napirended!

Kovács Brigitta
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Csúcsformában télen is

csúcsformában-télen-is-egészség-energia-cosmopolitan

Fotó: Thinkstock

Ébredés után azonnal:

– Ahelyett, hogy ötpercenként a szundi gombot nyomogatnád, pattanj ki az ágyból, nyisd ki az ablakot, és lélegezz mélyeket 1 teljes percig.

– Még előző este készíts az ágyad mellé egy pohár langyos, citromos-gyömbéres vizet, amit reggel lassan kortyolgass el. Ettől nemcsak tele leszel energiával, de az anyagcseréd is beindul, és a bőröd is szuperhálás lesz érte!

– Ha még mindig fáradtnak érzed magad, vesd be ezt az instant ébresztő gyakorlatot: guggolj le, a fejedet és mellkasodat hajtsd a térdeidre, majd hirtelen teljes erőből ugorj fel.

Mielőtt elindulsz otthonról:

– A hálóból az első utad a kávéfőző helyett a fürdő felé vezessen: egy hideg-meleg váltózuhany kétszer olyan frissítő, mint egy bögre kávé. A hatást ráadásul megduplázhatod, ha grépfrút- vagy mentaillatú tusfürdőt használsz.

– A fehérjében és rostban dús reggeli kötelező. Dobj össze egy lazacos omlettet, mellé pedig egyél teljes kiőrlésű pirítóst, de szuper a zabkása is, amit tovább turbózhatsz anti-oxidánsokban gazdag bogyós gyümikkel (áfonya, málna, szeder stb.).

– A kávézást időzítsd ébredés után 1 órával: így garantáltan kitart a hatása délutánig.

A cikk folytatását keresd a januári Cosmo 118. oldalán!

Címkék: edzés egészség fitnesz napirend terv torna

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több aktualis