2010.12.15.@ 14.12

Harcolj az idővel – tippek a tökéletes mellekért

A kerek mell, a feszes dekoltázs évezredek óta az érzékiség szimbóluma, mely nagymértékben befolyásolhatja önbizalmadat, ám a szike nem megoldás, ha a tükörbe pillantva nem tetszik, amit látsz. Végezz speciális gyakorlatokat kebleid szépsége és egészségi állapota érdekében!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Erősíts a mellizmokra!

A női mellek nagyrészt zsírszövetből állnak, így ha keményen, megfelelően edzed őket, szép tartásúak és formásak lesznek! Tested több változáson megy keresztül, ezért kebleid fokozottabb gondozást igényelnek fogyókúra, terhesség vagy dohányzás esetén. Ilyen esetekben az úszás a legjobb tréning, de célzott tornával is kellően erősítheted a kötőszöveteket és javíthatod a mellek vérkeringését.

1. gyakorlat: Tedd össze két tenyeredet a mellkasod előtt, és pár másodpercig feszítsd egymáshoz őket, majd lazítsd el. A mozdulatot ismételd legalább 30-szor, hogy látványos eredményben legyen részed!
2. gyakorlat: Helyezkedj széles térdelőtámaszba, úgy, hogy farcsontod a gerinc hosszabbítása legyen. Végezd el a gyakorlatot 4×10-szer.
3. gyakorlat: Helyezkedj a talajra törökülésben, a karokat tedd vállmagasságba, a kezeid pedig legyenek ökölben. Emeld fel két karodat, és gyors, ollózó mozgással keresztezd őket egymással vízszintesen, majd függőlegesen. Ollózás közben a mellizmokat erősen húzd össze, és ismételj 10-szer.
4. gyakorlat: Ülj egy székre, fogd meg combod mellett a szék lapját, és emeld fel, úgy, hogy hasad mindvégig behúzod. Ismételd 15-ször, hogy erősödjenek a mellizmok és javuljon a testtartásod.

Cosmo-tipp: Kebleid tartós szépsége miatt olyan kispárnán aludj, melynek szélessége kisebb, mint a vállaidé.

Légy tónusosabb!

A mell feszesítésére irányuló gyakorlatok megnövelik a keblek vérkeringését, és szebb formát varázsolnak!

1. gyakorlat: Ülj le egyenes háttal, és végezz gyors, dinamikus karkörzést ökölbe szorított kézzel. Fontos, hogy közben ne hajlítsd be a könyöködet, és a mozdulatot mellizomból végezd. Ismételd 20-szor! Ha ezt naponta elvégzed, hamarosan látni fogod a különbséget!
2. gyakorlat: Fogj kezedbe egy kisebb súlyzót, és talajközelben tartsd meg a karodat, majd végezz rugózást lehetőleg 10 centiméteren belül. Ismételd 20-szor, végül nyújtsd meg az izmaidat.
3. gyakorlat: Helyezkedj el törökülésben, tedd össze tenyereidet mellmagasságban, majd nyomd egymáshoz 10-szer őket. Tartsd kis szünetet, majd ismételd meg 10-szer.
4. gyakorlat: Állj kisebb terpeszbe, fogd kezedbe a súlyzókat, majd emeld karjaidat oldalsó középtartásba, és hajlítsd be mindkettőt úgy, hogy könyököd végig derékszögben legyen. Zárd karjaidat a fejed előtt, miközben könyököd 90 fokos szögben marad, majd ismételd 40-szer.

Cosmo-tipp: A mell túlnyomó része zsír, ezért mindig speciális mellfeszesítő termékeket használj!

Formáld izgatóvá dekoltázsodat!

A mindennapos szépségápoláshoz szervesen hozzátartozik a dekoltázs, melynek bőre érzékeny, vékony, hamar megjelennek rajta a ráncok, ezért fokozott törődést igényel.

1. gyakorlat: Feküdj háttal a földre, kisebb súlyzókkal tárd szét karjaidat, és tartsd őket néhány centiméterre a föld felett. Végezz apró, körkörös mozdulatokat mindkét oldalra legalább 10-szer.
2. gyakorlat: A rendszeres fekvőtámasz csodákra képes! Ereszkedj négykézlábra, támaszkodj meg két tenyereden, majd kulcsold össze lábaidat úgy, hogy testsúlyod a térdeken és a tenyereken legyen. Végezz 8×3 karhajlítást. Ha minden nap szánsz rá fél órát, szexis dekoltázs a jutalmad érte!
3. gyakorlat: Ülj le a székre egyenes tartással, és vegyél kézbe egy kisebb fitneszlabdát. A kezedet tartsd két kebled előtt, úgy, hogy könyököd lazán behajlított legyen. Szorítsd össze két tenyeredet, közben nyújtsd előre egyik kezedet, majd tartsd ott pár másodpercig. Ezt követően húzd vissza, lazítsd el karodat, majd végezd el a gyakorlatot 30-szor.
4. gyakorlat: Fogj tested előtt vállszélességben egy gumiszalagot, emeld fel vízszintesen mellkasod előtt, majd húzd szét, hogy kezeid minél messzebb kerüljenek egymástól. Ügyelj rá, hogy könyöködet ne engedd le gyakorlat közben, és megfeszítés után lassan engedd vissza a szalagot, 30-szor ismételve.

Cosmo-tipp: Hideg-meleg zuhannyal sokat tehetsz a feszes dekoltázsért, melyet regeneráló, hidratáló mellápolók alkalmazásával is kiegészíthetsz!

Fotó: NorthFoto

Kapcsolódó cikkek:

Önhipnózis diéta: a fogyás fejben dől el!

Táncoltasd meg a testedet!

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Hihetetlen átalakulás 3 hónap alatt? Mutatjuk a titkot! (X)

12 hét az életedből. Nem tűnik soknak, ugye? Nekünk azonban ennyi is elég ahhoz, hogy megváltoztassuk az életed. Hogy most tényleg le tudj fogyni, úgy, hogy közben formálódsz. Hogy a leadott kilók ne jöjjenek vissza, és hogy ez a három hónap sem neked, sem pedig a testednek ne legyen szenvedés.
Címkék: harcolj idővel mellekért tippek tökéletes

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ebben az időpontban a legjobb szénhidrátot enni

Ebben az időpontban a legjobb szénhidrátot enni

Mindenki tudja, hogy a szénhidrátdús kajáktól könnyen felszaladhat pár kiló, de ettől függetlenül persze ehetsz pizzát, csak nagyon figyelned kell arra, hogy mikor!

Bizarr dolgok, amiket a lányok a vaginájukba raktak

Mi lenne a legőrültebb dolog, amit el tudnál képzelni egy vaginában? Kapaszkodj meg, mert ezek a cuccok még a legmerészebb ötleteidet is túlszárnyalják!

Ez a lány 120 kalóriát evett naponta, most így néz ki

Képzeld, egy brit lány már 7 éves korában elkezdte durván sanyargatni magát, és mikor kórházba került az orvosok azt mondták, hogy csak két hete van hátra!

5 trükk, amitől nem leszel folyton éhes

Tuti, hogy te is érezted már azt, hogy legszívesebben egész nap csak nasiznál. Hogy ne legyen bűntudatod, előzd meg a felesleges evést pár apró trükkel!

Ezért ne menj SOHA másnaposan edzeni!

Ha azt hitted, hogy az előző éjszakai bűnözést jóvá teheted egy egész napos tornával, akkor sajnos rossz hírünk van!

Ezért vagy álmos 8 óra alvás után is

Ismerős az érzés, amikor egy kiadós alvás után kitántorogsz a fürdőszobába és alig bírod nyitva tartani a szemedet? Hiába szundikáltál sokat, mégsem vagy kipihent, most pedig azt is megtudhatod, mi az oka ennek!

Élő Ken teljesen átalakult

Te sem tudod elképzelni élő Ken-t szőke haj nélkül? Pedig most egy teljesen más színre váltott, aminek nagyon megható oka van!

4 fura menstruációs tünet, amit nem ismertél

Puffadsz, görcsölsz és elsírod magad minden apróságon? Hidd el, ennél sokkal furább tüneteket is tapasztalhatsz magadon a piros betűs napok előtt!

Egy hónapig nem evett cukrot, ez történt vele

Egy cukorfüggő lány kipróbálta, milyen lenne az élet a kedvence nélkül. Először egy hónapra tervezett, aztán olyan dolog történt, amire először nem számított.

5 napig csak gyors kaját evett, ez történt

Január elseje óta még a közelébe sem mész a gyorséttermneknek? Ez a lány pont fordítva gondolkodott és hamarosan furcsa dolgot tapasztalt magán.

Ez történik a testeddel, ha minden nap tejet iszol

Te is minden nap beugrasz a kedvenc kávézódba egy nagy adag tejeskávéért? Ha gyakran iszol tejet, olvass tovább, eláruljuk, mit okoz a testedben a fincsi fehér ital.

Ez történik akkor, ha elrontják az ajakfeltöltésed

A brit Cosmo egyik újságírója nagyobb ajkakat szeretett volna, de a végeredmény katasztrófa lett.

Kiderült, mi kell a tökéletes diétához

Három egyszerű trükk és olvadnak le rólad majd a kilók? Igen! Legalábbis a legújabb kutatás szerint!