2011.11.23.@ 11.11

Lesd el a személyi edzők alakformáló titkait!

Azt veszed észre magadon, hogy bár ugyanazt az edzésprogramot hajtod végre nap mint nap, mégsem tapasztalsz semmilyen pozitív változást? A személyi edzők pontosan tudják, hogy mivel lehetne ezen változtatni, ám ha nem engedheted meg magadnak ezt a luxust, akkor se ess kétségbe. Összegyűjtöttük a legkiválóbb személyi trénerek tippjeit.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ha saját magunkra vagyunk utalva a mozgás terén, hajlamosak lehetünk arra, hogy limitáljuk az erőnket, a kitartásunkat, csakis a könnyebb feladatokat vagyunk hajlandóak végrehajtani, röviden szólva kíméljük magunkat. A személyi edzők viszont azért tudják sikeresen formálni az ügyfeleik alakját, mert megmutatják nekik, hogy hol vannak a valós határaik. Összegyűjtöttünk néhányat a személyi edzők motivációs titkaik közül.

Ha azt gondolod: csak húsz percig bírok futni

Legalább harminc percig próbálj meg talpon maradni a futógépen, de úgy, hogy a futást egy tízperces sétálós szakasszal szakítod meg (legyen négy perc futás, aztán két perc séta, mindez váltakozva). Amint sikerül túllépned a futással kapcsolatos mentális akadályokon, kezdd el csökkenteni a sétára szánt időt. Hamarosan megszakítások nélkül is képes leszel végig futni a félórát vagy akár még többet.

Ha azt gondolod: elunom magam, ha húsz hossznál többet kell úsznom az uszodában

Ragadj meg egy úszódeszkát és tempózz öt hosszt úgy, hogy csak a lábaidat dolgozod meg, aztán jöhet megint öt hossz, ahol csak a karjaidat használod. Néhány alkalom után már simán menni fog a harminc hossz is, ahol egyszerre hajtod magad a karjaiddal és a lábaiddal – a deszkás gyakorlat után ez már gyerekjáték lesz.

Ha azt gondolod: a még keményebb edzés biztos, hogy fájdalmas és izzasztó

Inkább eddz tovább, semmint keményebben! Ha magad elé képzelsz egy nullától tízig terjedő fájdalomskálát, az ötös és hatos pontnál még fejleszted az izmokat, ezen a szinten még nem terheled túl a tested. Egyáltalán nem kell vért izzadnod ahhoz, hogy kihozd magadból a legtöbbet. A leghasznosabb tipp ebben az esetben: mellőzd a túlságosan intenzív órákat, edzéseket, mert ezek többet ártanak, mint használnak; annyira kifáraszthatod magad egy-egy ilyen óra során, hogy alig bírsz majd lábra állni. Inkább a lassabb tempójú mozgásformákat részesítsd előnyben.

Ha azt gondolod: a felsőtestem nem éppen nevezhető izmosnak

Minden alkalommal iktass be felsőtestet formáló gyakorlatokat is! Nagyon sok nő csak a lábait, az altestét dolgozza meg, ettől viszont aránytalan lesz a test és nem utolsó sorban rossz testtartáshoz vezet. Végezz a falnál fekvőtámaszokat (nyomd el magad a faltól), amikor már erősebb leszel, akkor pedig a hagyományos fekvőtámaszokat is végre tudod majd hajtani, és persze a súlyzós feladatokról se feledkezz meg – rendkívül hatékony például a vállról nyomás.

Csevegj tovább a témában a vadiúj Cosmo Fórumban!

Kapcsolódó cikkek:

Így hozd magad otthon formába Fitball labdával!

Álomalak koplalás nélkül? Próbáld ki a Sears-étrendet!

 

Címkék: alakformáló edző személyi

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ez a 4 éves kislány keményebben edz, mint te

Ez a 4 éves kislány keményebben edz, mint te

A kiscsaj a fél életét az edzőteremben tölti. Olyan gyakorlatokat is simán elvégez, ami még a felnőtt sportolóknak is komoly kihívás. Nem semmi!

Plasztikai műtétjük miatt nem repülhetett 3 lány

Képzeld, 3 lány külföldön végeztetett magán plasztikai műtétet, de amikor vissza akartak utazni, nem akarták felengedni őket a repülőre.

5 egyszerű trükkel fogyott 32 kilót az Insta-sztár

Két év alatt érte el az álomalakot, most pedig másoknak segít, hogy elérjék azt, amit szeretnének.

Így néz ki 9 hónapos terhesen a kockahasú kismama

Sarah Stage már terhessége kilencedik hónapjában jár, a hasa mégis kockás. Ha nem látnánk, el sem hinnénk!

Ezért viseld a cipődet mindig zoknival!

Kevés szexisebb látvány van, mint egy gyönyörű lábbeli egy csupasz női lábon. De ha ezt a cikket elolvasod, tuti, hogy kétszer meggondolod, hogy zoknival vagy anélkül veszed fel!

Elképesztő, mennyi kalóriát nassolsz a melóhelyeden

Fogadjunk, hogy a te dolgozóasztalodnak is van egy fiókja, ami csupa finomságokat rejt? És hányszor töltöd újra? Hányszor csipegetsz belőle napközben? Előre szólunk: le fogsz döbbenni!

Meztelenül jógázó lányok lepték el az Instát

Az őrületet egy jógás csajszi indította el, mostanra pedig rengetegen csatlakoztak a #NYGyoga kihíváshoz.

Eljegyzési fotói miatt rúgták ki ezt a lányt

A plus size csajszi nem is sejtette, hogy a monokinis jegyesfotói miatt bajba sodorja magát, és leendő kisbabáját.

Találd meg melyik szín illik hozzád a leginkább és nyerj Garnier ajándékcsomagot! (x)

Mi más tehetné szebbé a borongós őszi napokat, mint egy játék, ahol egy évre elegendő Garnier arctisztító terméket nyerhetsz? Légy részese a versenynek, találd meg bőröd valódi színét, és fedezd fel, hogyan adhatod meg számára a tökéletes ápolást!

Veszélyben vannak Kylie Jenner ajkai?

Most, hogy a 20 éves sztárcsajszi kisbabát vár, a plasztikai sebésze nem hajlandó elvégezni rajta a szokásos ajakfeltöltését!

Ez történik, ha kihagyod a reggeli kávédat

Te is az a típus vagy, aki az egy csésze feketéje nélkül az ágyból sem bír kikelni? Még ennél is durvább tünetei lehetnek annak, ha nem iszod meg a koffeinadagodat!

Így néz ki 10 nappal a szülés után a fitnesz anyuka

Páran biztos nagyon irigyek erre a csajszira, aki még csak most szülte meg a kisbabáját, de újra olyan formában van, hogy bármelyik strandon az összes szem rá szegeződne. Csekkold le te is az anyuka új formáját!

Ezért mosd ki a sportnacidat minden edzés után

Nem is gondolnád, mennyire fontos, hogy ne használd kétszer ugyanazt a nadrágot. Csekkold, miért!