2015.08.13.@ 13.08

Expressz beach body: Próbáld ki a Cosmo 7 perces edzéstervét!

Még nem érted el a vágyott bikinialakod? A Cosmo extra intenzív edzéstervével háromszor annyi kalóriát égethetsz el, mint a hagyományos tornákkal, így akár két hét alatt is formába hoztatod magadat!

Tóth Beáta
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Expressz beach body: Próbáld ki a Cosmo 7 perces edzéstervét!

A Cosmo expressz edzéstervével naponta csak pár percre lesz szükséged ahhoz, hogy alig két hét alatt hihetetlenül gömbölyű popsid és lapos hasfalad legyen! Ráadásul nemrég még egy tanulmány is bebizonyította, ami bebizonyította, hogy napi 7 perc intenzív mozgás tényleg elég a tökéletes alakhoz. De vigyázz egy nap sem maradhat ki!

1. Ugróterpesz

Bemelegítésként kezdj egy 30 másodperces ugróterpesz-menettel, ami kellően átmozgatja mindenedet, így nem kell félned attól, hogy véletlenül lesérülsz a komolyabb gyakorlatok közben.

7-perces-torna-cosmopolitan

2. Wall sit

Fitnesz berkeken belül a wall sitet a lábgyakorlatok királynőjének is nevezik, mert extra durván megdolgozza a combizmaidat. Támaszkodj háttal a falnak, mintha egy láthatatlan széken csücsülnél, a térdek és a lábfejeid pedig legyenek párhuzamosak. Közben figyelj oda, hogy a vádlid és a combod derékszöget zárjanak be.

7-perces-torna-cosmopolitan

3. Fekvőtámasz plank módra

Ne hidd, hogy ilyen könnyen megúszod, az egyszerű fekvőtámasz helyett ugyanis harminc másodpercig kell megtartanod a nyújtott karos pózt, újabb 30 másodpercig pedig a szőnyeggel párhuzamos gyakorlatot. Nem ér csalni!

7-perces-torna-cosmopolitan

4. Felülés

Minél szabályosabban csinálod a felülést, a gyakorlat annál jobban megdolgoztatja a hasizmokat. Feküdj le a szőnyegre, húzd fel a lábaidat, tedd tarkóra a kezeidet, emeld meg a felsőtestedet, miközben alaposan megfeszülnek az izmok.

7-perces-torna-cosmopolitan

5. Step lépés

A gyakorlatot végezheted a step padon, vagy akár a lépcsőn is, arra viszont figyelj, hogy a térded legalább 90 fokos szöget zárjon. Tedd a jobb lábad a padra, majd lépj fel rá úgy, hogy a bal lábad közben felhúzod. Ismételd meg a gyakorlatot legalább hússzor, majd válts lábat!

7-perces-torna-cosmopolitan

6. Guggolás

Állj közepes nagyságú terpeszben, a lábaid álljanak párhuzamosan és hajlítsd be a térdeidet, mintha egy széken ülnél. Figyelj oda, hogy a térded ne menjen a bokád elé, így ugyanis meg is sérülhetsz. Ha viszont kinyújtod a karjaidat magad előtt, tutira bebiztosítod az egyensúly. Tartsd meg a guggoló pózt néhány pillanatig, majd állj vissza a kiinduló helyzetbe, és ismételd 30 másodpercig.

7-perces-torna-cosmopolitan

7. Hátsó fekvőtámasz

Ha szexi bicepszekre vágysz, nincs is szuperebb gyakorlat a hátsó fekvőtámasznál. Egyetlen titka van, hogy ne a lábad vagy a popsid, hanem a karod dolgozzon. Befelé fordított tenyerekkel és párhuzamos lábakkal tartsd meg magad úgy, hogy a popsid néhány centire legyen a szőnyegtől, majd nyújtsd ki teljesen a karodat, és maradj így egy ideig, majd mehet az egész elölről.

7-perces-torna-cosmopolitan

8. Planking

Mostanra igazi plank-hercegnő vagy, igaz? Akkor ez az egyszerű gyakorlat tutira nem jelent majd problémát! Tedd a tenyeredet és az alkarodat a szőnyegre, miközben a tested teljesen egyenes pózban feszül a talajjal párhuzamosan. Koncentrálj a pocidra és még csak véletlenül se emeld meg a popsidat! Tartsd meg a pózt 30 másodpercig, és jöhet is egy rövid szusszanás!

7-perces-torna-cosmopolitan

9. Helyben futás

A laza helyben futást egyszerűen imádni fogod a kimerítő gyakorlathoz képest, egyedül arra fókuszálj, hogy minél magasabbra húzd fel a térdeidet.

7-perces-torna-cosmopolitan

10. Kitörés

Lép előre a jobb lábaddal, majd helyezd rá a teljes testsúlyodat. Minél nagyobbat lépsz, annál inkább sikerül elkerülnöd, hogy a térded a bokád elé kerüljön. A néhány pillanatnyi kitartás után ismételd a gyakorlatot, majd következhet a bal láb.

7-perces-torna-cosmopolitan

11. Fekvőtámasz széria

Vedd fel a kiinduló planking pózt, a megszokott módon adj magadnak egy kis időt ebben a helyzetben, majd fordulj ki teljesen oldalra, feszítsd ki a súlyt tartó és a levegőbe néző karodat, a fejedet pedig emeld az ég felé néző kéz felé. Ne lendületből, hanem izomból dolgozz, így biztosan nem sérülsz le.

7-perces-torna-cosmopolitan

12. Oldalsó plank

Fordulj az oldaladra, majd hajlítsd be a karodat úgy, hogy az alkarod a szőnyegen maradjon, miközben a felkaroddal megtartod a testedet ebben a pózban. Lehetőleg ne lógjon se a csípőd, se a fejed, se a popsid, a törzsed pedig legyen teljesen egyenes.

7-perces-torna-cosmopolitan

Ha biztosra szeretnél menni, az egészet ismételd meg háromszor!

7-perces-torna-cosmopolitan

Itt a legújabb fitnesz őrület Kaliforniából(X)

SCORPION PUSHUP dinamikus fekvőtámaszgép
Címkék: 7 perces torna beach body bikinialak edzés életmód fogyókúra intenzív edzésterv sport test torna

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Május 24-től kapható a Cosmopolitan Body!

Május 24-től kapható a Cosmopolitan Body!

A Cosmo-lányoknak már holnap elstartol a nyári szezon, ugyanis megjelenik a Body különszámunk Rubint Rékával és Rellával a címlapon és rengeteg fitt extrával!

Rekord nagy melle van ennek a magyar lánynak

Valószínűleg Magyarország legnagyobb melleivel büszkélkedhet Maya, a budapesti lány. Azonban egyesek szerint lehet, hogy neki vannak a világon a legnagyobb implantátumai.

5 étel, amit ne egyél, ha stresszes vagy

Kikészített a főnököd vagy épp a következő húzós vizsgád miatt akadtál ki? Ha eddig te is egy kis nasival próbáltad magad megnyugtatni a durva helyzetekben, akkor most eláruljuk, hogy mik azok a falatok, amik még ilyenkor is tiltó listások!

3 egészséges smoothie 200 kalória alatt

Te is imádod a fincsi gyümölcsös turmixokat, de csak reggelire szürcsölöd őket a magas kalóriatartalmuk miatt? Mutatunk néhány szuper receptet, amiket este is simán bedobhatsz!

5 ok, amiért nem tudsz lefogyni

Diétázol, mégsem tudsz megszabadulni a makacs pluszkilóktól? Ma van az elhízás európai napja, ami a legjobb alkalom, hogy megfogadd, idén tényleg bombaformában feszítesz majd a strandon – tippjeinkkel pedig végre sikerülhet elérni ezt a célt!

Állatokat utánoz jógapózaival ez a nő

Eddig azt hitted, a jógaórákon nem kell mást tenni, mint lágy zenére átmozgatni a tested, majd kényelmes fekvésben egy nagyot relaxálni? Mutatunk valamit, amitől tutira leesik az állad! 

Túl sok koffeintól halt meg egy tini srác

Te is igazi kávéfüggő vagy és még a lakásból sem teszed ki a lábad a kedvenc lattéd nélkül? Néha pedig az irodában még egy energia italt is megiszol? A cikk után tuti jobban odafigyelsz majd erre a kombóra!

El akarta tüntetni a tetkóját, brutálisan tönkrement a bőre

Képzeld, egy lány megbánta, hogy egy hatalmas tetoválást csináltatott magának, ezért úgy döntött, leszedeti egy új kezeléssel. Ez viszont szörnyű következményekkel járt!

Túl sokat szolizott, 25 évesen bőrrákja lett 

Az amerikai szépségkirálynő gimis korában vált a barna bőr és szolárium megszállottjává, és végül beauty-szenvedélye majdnem az életébe került!

Kitalálod, hány éves ez a nő?

Annyit elárulunk, hogy a képen látható srác nem a pasija, hanem a fia, szóval valószínűleg kettővel be kell szoroznod a számot, amire eredetileg tippeltél!

Kipróbáltuk Rubint Réka és Rella DVD-jét!

Ezúttal különösen izgatott voltam az új Cosmo megjelenése miatt, mert alig vártam, hogy megkaparinthassam a hozzácsomagolt bikinitornát. Természetesen rögtön végig is csináltam a 40 percet… és azóta is izomlázam van!

5 baki, ami miatt hizlalhat a salátád

Salit enni a legegészségesebb - vagy mégsem? Sokszor észre sem veszed, és abban a hitben rendelsz salátát, hogy abban semmi hizlaló nincs, miközben annyi kalóriát tüntetsz el, mintha egy hamburgert tömtél volna be!

Tudj meg mindent Rubint Réka és Rella DVD-jéről!

Még nem csaptál le a normál méretű júniusi Cosmóra? Akkor itt az ideje, hogy beszerezd, mert egy extra meglepetés DVD-t találsz mellette, rajta Rubint Réka és Rella szuperhatásos edzésével. Hányszor kell rá tornáznod egy héten, hány kalóriát égethetsz közben és mire kell figyelned? Olvass tovább és azonnal kiderül!