2008.07.03.@ 00.07

Guccira vágynak a legtöbben!

A Nielsen idei trendfelmérése során arra az eredményre jutott, hogy vásárlói legszívesebben Gucci terméket vásárolnának, ha pénztárcájuk engedné. A világhírű olasz divatház márkája valódi fogalom a divatszakmában, Guccio Gucci bőrárui, kiegészítői és nem utolsósorban parfümjei világszerte hódítanak.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Gucci első üzletét 1923-ban nyitotta meg, majd elindult hódító útján. A legtöbb magyar a márka luxus táskáit és cipőit részesítené előnyben, ha Guccit vásárolhatna. Idén jelent meg hazánkban a Gucci és a Burberry, a Chanel, illetve a Giorgio Armani. Ezeknek a márkáknak igen nagy a helyigénye, és eddig a belvárosban nem sikerült akkora területet felkínálni, ami ezt kielégítette volna. 2008-ban viszont a régi házak felújításával a kis üzlethelyiségek egybenyíltak, és vonzó bérleménnyé váltak a luxusmárkák számára is. Az üzleteket az Andrássy úton keresd!

A Gucci után a kutatás további előkelő helyekein a Chanel, a Calvin Klein, a Giorgio Armani, a Givenchy és a Ralph Lauren végzett.

Szöveg: Soós Anita

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty