2008.09.17.@ 12.09

Louis Vuitton új kampánya az erős és lenyűgöző nőkre épít

„A 2008-2009 őszi/téli reklámkampányban fontos volt, hogy tükrözze a ready-to-wear kollekció építészeti hangulatát,”- magyarázza a Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs. „Mint a kifutói kollekciónál is, határozottan inspirálóan hatott ránk a nyolcvanas évek ábrázolása, újraértelmezve azt egy kissé szélsőséges, szinte futurisztikus módon.”

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Egy csípős, tiszta téli napon New Yorkban Mert Alas és Marcus Piggott fotósok megkezdték munkájukat a Unisphere-nél, a hatalmas acélgömbnél, melyet a Quenn’s Flushing Meadows Parkban állítottak fel az 1964-es Világkiállításra. Modellük a Marc Jacobs által választott Eva Herzigova, aki megtestesíti a „tökéletes nőt” és szobrászi szépsége a grafikus, építészeti témát tovább tökéletesíti.

Az elkészült képsorozaton Eva hősies, magabiztos pózokban látható, ami élesen elüt az előző kampányok hangulatától. Az első képen, ami világszerte 2008 augusztusában jelenik meg a magazinokban, a szezon nélkülözhetetlen fehér nercbundájában, derékrészénél egy vastag, megmunkált fémcsatos övvel összefogva látható, feltartva az új, Monogramouflage denimből készült Jasmine táskát, ami Marc Jacobs és a japán művész, Takashi Murakami kreatív együttműködésének legutóbbi eredménye.

Antoione Arnault, a Louis Vuitton kommunikációs igazgatója hozzáteszi: „Ez az új kampány rendkívül erős – nemcsak vizuális hatásában, hanem az általa közvetített nőiesség-kép miatt is. Ezek a képek megmutatják a Louis Vuitton nő energikus, lenyűgöző mivoltát.”

Fotó: Louis Vuitton

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty