2009.04.09.@ 15.04

Hello you collection: Az vagy, amit megtervezel!

A Coca-Cola light karöltve a USE – unused divattervező csoporttal hello you collection online divattervezési programot indít a legszélesebb nagyközönség számára. Mától május 31-ig bárki egyedi női felsőt alkothat a www.helloyou.hu oldalon. A közönség a szakmai zsűrivel együtt választhatja ki a nyertes kollekció darabjait, amelyet a későbbiekben bárki megvehet.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A hello you collection a Coca-Cola light olyan fiatal nőknek szóló kezdeményezése, akik szeretik a kreatív feladatokat és szívesen kipróbálják magukat a divattervezésben. A tervező aprólékos részletességgel alakíthatja ki felsőjét attól függően, hogy például a sportos, az elegáns, a romantikus, az utcai vagy az extravagáns stílust érzi sajátjának. Az igazán jól sikerült darabokat a USE unused divattervező csoport segítségével véglegesíthetik a legkreatívabbak. A kollekciót a későbbiekben bárki megveheti. A nyertesek a saját terveikből készült 5 db felsőt, valamint 100 000 Ft értékben személyre szabott USE unused ruhatárat kapnak. A tervekre szavazók közül pedig az 500 leggyorsabb negyedéves InStyle előfizetést nyer.

„A Coca-Cola light Hello You kampánya önkifejezésre inspirál, arra hogy a saját értékrendem szerint éljek, és megvalósítsam önmagamat. A hello you collection ezt az alapgondolatot terjeszti ki a divat világára: ha a divat mondja meg, hogy ki vagy, akkor most te mondod meg, mi a divat.” – mondta Toronyi Zsuzsa, a Coca-Cola light márkamenedzsere.

A Coca-Cola light eddig is támogatta az önkifejezés olyan formáit, mint a tánc, vagy a zene, de most a divattervezés lehetőségével plasztikus önkifejezési módot kínál fogyasztói számára. "Minden nő álmodozott arról gyerekkorában, hogy színésznő, királylány, vagy éppen divattervező lesz, ha felnő. Számunkra izgalmas kihívás, hogy felébresszük a hölgyekben rejlő kreativitást, a mi szakmai támogatásunkkal belekóstoljanak a divat világába és átéljék a tervezés felhőtlen örömét."- mondta Tóth András, a USE unused egyik tervezője, arra a kérdésre válaszolva, miért is érdekes a program számukra. A kezdeményezés részeként a USE – unused csapata a divat világába illeszkedő Coca-Cola light alupalackot is tervezett.

További információ: www.helloyou.hu

Fotó: Hajdú András

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty