2011.01.25.@ 16.01

A H&M klumpával rukkol elő tavasszal!

Idén tavasszal a H&M büszkén lép együttműködésre a svéd kultikus facipőket gyártó Swedish Hasbeens márkával, hogy a fatalpú cipőket megismertesse a világgal. Az április 20-ától a világ 150 üzletében elérhető, a 70-es évek hagyományos svéd stílusai által inspirált, három fatalpú cipőstílus modelljei kizárólag a H&M számára készültek. A kézműves technológiák és a környezetbarát anyagok felhasználásával készült Swedish Hasbeens termékek tökéletes példái annak, hogyan tartható fenn természetes módon a divat élvezete.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

– Imádom a Hasbeens termékekből, a fából és a bőrből áradó eredetiséget, és azt is, ahogy a svéd hagyományokból valami modernet és korszerűt hoznak létre – lelkesedik Ann-Sofie Johansson, a H&M vezető tervezője. – A Hasbeens for H&M kollekció termékei tökéletesen illeszkednek a 70-es évek bohém stílusába, amely a következő szezon divatjának fontos eleme lesz.

– Komolyan hiszünk abban, hogy egy jobb világ megteremetésében a jobb cipőknek is szerepe van – mondja Emy Blixt, a Swedish Hasbeens alapítója és tervezője. – Szeretnénk a divatot élvezetesebbé, kreatívabbá, valamint barátságosabbá tenni a természet és az emberek számára egyaránt. Nagyon jó volt a H&M-nek tervezni, mert fantasztikus lehetőséget kínált a Hasbeens ötletének szélesebb körben való megismertetése és elérhetővé tétele.

A H&M számára a Swedish Hasbeens olyan fatalpú cipőstílusokat kreált, amelyek idén tavasszal a ruhatár lényeges elemei lesznek. A drámai hatást erősíti a bokánál három csatos pánttal záródó telitalpú cipő, melynek lábfejen átívelő pántjai a fatalpba vannak ágyazva, ezáltal a gladiátor-stílus egy váratlan rafinériával bővül. Ez a telitalpú szandál krém- vagy homokbarna színű felsőrésszel, valamint halvány faárnyalatú, illetve fekete vagy fehér talppal kapható. Ezen kívül ott a magas sarkú, egypántos nyári szandál piros vagy halvány faárnyalatú fatalppal, végül pedig a lábujjaknál nyitott, bebújós, kígyóbőr mintás, felül szalaggal ellátott telitalpú cipő. A 36-40-es méretekben kapható lábbelik ára 12990 Ft vagy 14990 Ft lesz. Mindhárom stílus kizárólag a H&M számára készült, és boltokba érkezésük pillanatától kezdve a tavasz elengedhetetlen divatcikkei lesznek!

A ma már 22 országban kapható Swedish Hasbeens termékmárkát 2007-ben alapította két gyermekkori jóbarát, Cilla Wingård Neuman és Emy Blixt, de az üzlet igazi története már 2006-ban elkezdődött, amikor Emy rátalált 300 pár, a hetvenes évekből maradt fatalpú cipőre, és úgy gondolta, ezek újra piacra dobhatók lennének. Elkezdte tehát az egyszerű fatalpakat és a bőr felsőrészeket úgy átalakítani, hogy azok szinte magukért beszélnek: első látásra élvezetes és kényelmes viseletet ígérnek. A Hasbeens mára nemzetközi kultuszviseletté nőtte ki magát, amelyet olyan sztárok hordtak, mint Sarah Jessica Parker és Maggie Gyllenhaal. A termékeknek ,,lelke van”, köszönhetően a történetüknek, a hagyományos készítési eljárásoknak és a természetes alapanyagoknak. 

Kapcsolódó cikkek:

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty