2012.09.27.@ 04.09

Tűsarkú Túlélő Tréning

Nem az a lényeg, hogy képes vagy-e könyvvel a fejeden esés nélkül végigtipegni a szobán, hanem az, hogy akár egy egész partit játszva áttáncolsz a tízcentis topánban!

Klimó Petra
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Tűsarkú Túlélő Tréning

Ha szeretnél rutint szerezni a biztonságos tipegésben, és megelőzni a sajgást-bizsergést vagy a vízhólyagveszélyeket, csak kövesd a high heel survival guide-ot:

Melegíts be! A magas sarkús közlekedés felér egy edzéssel, ami előtt nem bliccelheted el a bemelegítést: nyújtsd ki a vádlidat, mozgasd meg a lábujjakat és végezz bokakörzést, mielőtt felhúzod a cipellőt!

Húzz harisnyát! Ahhoz, hogy a lábad stabilan álljon a cipőben, és ne csúszkáljon ide-oda, elég egy apró harisnyatrükk: kerüld a fényes, vékony anyagokat, az üvegszálas változatnál ugyanis nagyobb a csúszásveszély, helyette válassz vastagabb gyapjúharisnyát, ami jobban tapad.

(Egy szupermagas Louboutin cipellő)

Szűz cipő bevetésen: Mielőtt felavatnád a dobozból frissen előhúzott tűsarkúdat, járasd be kicsit a ház körül, menj el benne egy-egy rövidebb útra, mondjuk vásárolni, és, ha kell, tágítsd újságpapírral. Új cipővel partizni menni kész láböngyilkosság!

Tipegőtechnika: Minden vágyad, hogy te is olyan magabiztos léptekkel járj pár centivel a padló felett, mint a modellek a kifutón? Felejtsd el a hosszú, gyors sportcipős lépéseket, lassíts, és felezd meg a két lábad közötti távolságot járás közben, így nemcsak sokkal szebb, de biztonságosabb is lesz a séta!

Cseréld le! A szakértők szerint az egészségeddel játszol, ha egész nap tíz centin egyensúlyozol, ezért legyen nálad váltás cipő, amiben napközben trappolhatsz, és csak „főműsoridőben” húzd fel a tűsarkút!

(Bár Blake Lively magabiztosan hordja a tűsarkúit, a forgatásokon ő is inkább a kényelmes mamuszokra szavaz!)

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty