2013.05.31.@ 12.05

Fordulat a H&M-nél?

A H&M mostantól kezdve egyik fő feladatának tartja, hogy csakis egészséges, különböző kultúrákból érkező, valódi nőket szerepeltessen a kampányaiban.

Kiss Kitti
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Fordulat a H&M-nél?

„Óriási a felelősségünk, hiszen hatalmas cég vagyunk, és rengetegen látják a hirdetéseinket. Azt szeretnénk megmutatni a plakájainkon, hogy mindenki lehet szép a maga módján, és attól, hogy valaki különbözik egy-egy ideáltól, még gyönyörű. Már egyre több különböző modellünk volt, akik más háttérrel rendelkeznek, és máshogy néznek ki” – nyilatkozta Karl-Johan Persson, a H&M ügyvezető igazgatója, majd hozzátette, hogy „korábban mi is hibáztunk, és olyan modelleket kértünk fel, akik túl vékonyak voltak. De sokat gondolkodtunk ezen, és dolgozunk azon, hogy egészséges lányok szerepeljenek a kampányainkban. Úgyhogy foglalkozunk a témával.”

Lana Del Rey


Emily Didonato

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty