2014.06.25.@ 10.06

Superbrands díjat nyert a Fashion Days Magyarország

2014-ben tizedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, ahova idén a Fashion Days is bekerült a díjazottak sorába.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Superbrands díjat nyert a Fashion Days Magyarország

Hatalmas elismerés ez egy olyan fiatal cégnek, mint a Fashion Days, hiszen még csak 2010 óta van jelen a magyar piacon.

A Superbrands program indulása óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 5 földrész közel 90 országában jelent különleges minősítést. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Magyarországon a huszonhárom szakértőből álló zsűri több ezer márka közül választja ki azt a nyolcszázat, ami aztán egy, a GFK Piackutató Intézet által végzett vásárlói felmérés során tovább tizedelődik. A következő kiválasztási szakaszban a vásárlók arról nyilatkoznak, hogy ismerik-e, szeretik-e és hogy mennyire elégedettek az adott márkával. A Fashion Days ezen a rostán is túljutott, így nyerhettek el a webportálok és webshop-ok egyik díját. Ehhez a sikerhez hozzájárult minden Fashion Days vásárló, Facebook rajongó, Instagram követő és mindenki, aki szereti.

A Fashion Days háza táján egyre több izgalmas dolog történik, amiről most örömmel számolunk be. Már nemcsak Közép-és Kelet-Európa első számú divatwebshopja (több mint 6 millió vásárlóval), hanem fashion&style tartalmat és divathíreket szolgáltató naprakész információforrás is. Bloguk mind a hét európai Fashion Days országban működik, melyeken globális tartalmak mellett lokális cikkek is rendszeresen szerepelnek. A blog mellett 1,4 millió rajongót számláló Facebook oldaluk, valamint Instagramuk segítségével igyekznek a legfrissebb divathíreket, tartalmakat eljuttatni mindenkihez, hogy a Fashion Days egy olyan divatinspirációs forrás legyen, mely nap mint nap izgalmas újdonságokkal szolgál.

Ennek apropójából nemzetközi bloguk főszerkesztője, a Fashion Days content directora, Yazmina Cabrera a héten Budapestre látogatott, hogy előadóként részt vegyen a Digital Divas bloggerkonferencián.

A Cosmopolitan és az Avon közös rendezésében tartott eseményen Magyarország legnépszerűbb bloggerei járták körül azokat a témákat, melyek minden blogírót, olvasót és a műfaj rajongóját érdekelhetik. Yazmina a nap egyetlen külföldi előadójaként arról beszélt, hogyan tud egy blog egy márkával sikeresen együttműködni, illetve hogyan jelenítsünk meg hiteles márkázott tartalmakat blogunkon.

A Fashion Days mindennap azon dolgozik, hogy fejlesszék szolgáltatásaikat, szélesítsék kínálatukat és ezáltal egyedülálló vásárlási élményt nyújtsanak minden Fashion Days vásárló számára.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több fashion_beauty