2016.08.18.@ 17.08

4 tipp, hogy tovább megőrizd a nyári barnaságodat

Közeleg a nyár vége, ezt sajnos nem tudod megakadályozni, azért viszont sokat tehetsz, hogy a szexin lebarnult csoki színeddel még ősszel is sok bókot bezsebelj!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

4 tipp, hogy tovább megőrizd a nyári barnaságodat

1. Radírozni nem csak a suliban kell!

Ahhoz, hogy megőrizd a barnaságod, nagyon fontos, hogy minden napozás előtt körkörös mozdulatokkal alaposan leradírozd bőrödet. Ezzel nem csak puhává varázsolod, de eltávolítod az elhalt hámsejteket is, amivel sokkal mélyebb, tartósabb lesz a bronzhatás!

2. Csobbanás a bőrödnek

A hidratálás a legeslegfontosabb kulcs, ha szeretnéd, hogy a csokibarna színedet még ősszel is megcsodálják. Napozás során a bőr rengeteget veszít nedvességtartalmából, ezért nagyon fontos, hogy ezt nagy mennyiségű vízfogyasztással és napozási után tápláló, hidratáló krémekkel minél hamarabb pótold. Főleg ha egy picit meg is pirult a bőröd a napon, így kevésbé hámlik majd.

3. Hallgass Kleopátrára!

Kleopátra nem véletlenül szépségéről lett leginkább híres. Oké, a mediterrán éghajlaton eleve könnyebb volt a barnaságot megtartani, de a tejes-mézes fürdő is igazi bronztuning! Önts a fürdővizedhez 1 liter tejet és pár kanál mézet, az előbbi tökéletes zsírpótlóként funkcionál, utóbbi pedig segít megőrizni bőröd nedvességtartalmát.

4. Barnulj a hűtőből!

Persze nem arra gondolunk, hogy feküdj be hűsölni! Vannak olyan élelmiszerek, amik segítenek a napbarnított bőrszínt, ilyen például a béta-karotinban gazdag sárgarépa és sárgabarack és a luteint tartalmazó cukkini és brokkoli. Ha pedig napozás közben paradicsomot vagy görögdinnyét eszel, a bennük levő likopin megvéd a napozás káros hatásaival szemben is, bár azért a naptejet nem helyettesítik.

Címkék: barna bőr barnulás bőrápolás napbarnított bőr napozás napozás után

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Fesztivál