2016.08.15.@ 17.08

„Rúzsok vannak a fiókomban papírok helyett” – Interjú Majoros Evelinnel, a L’Oréal Paris média- és digitális igazgatójával

10 éve diákként, csapatban vett részt a L’Oréal marketingversenyén, szenvedélyének és szorgalmának köszönhetően pedig olyan álomkarriert épített a cégnél, amiről valószínűleg minden lány álmodik. Majoros Evelin, a L’Oréal Paris média- és digitális igazgatója elárulta a Cosmónak legtutibb karrier tippjeit!

Tóth Beáta
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

„Rúzsok vannak a fiókomban papírok helyett” – Interjú Majoros Evelinnel, a L’Oréal Paris média- és digitális igazgatójával

2006-ban még versenyzőként vettél részt a L’Oréal Brandstorm marketingversenyen, ahol magyar csapatként különdíjasok lettetek. Azóta 10 év telt el, és ma már a L’Oréal Magyarország média- és digitális igazgatója vagy. Gondoltad volna akkor, hogy a megmérettetés ilyen iramban indítja be a karrieredet?

Őszintén szólva nem nagyon gondolkoztunk akkor azon, hogy milyen hatással lesz a verseny a karrierünkre, csak élveztük a feladatot és nagyon szerettük volna megmutatni, mit tudunk. Ez alapvetően azóta is így van, nem szoktam tervezni a karrierlépéseimet, csak próbálok sok olyan dolgot csinálni, amiben hiszek és élvezem, aztán ez valahogy most épp idevezetett.

Mi volt akkor a sikeretek titka? Szerinted mivel tüntetek ki az induló csapatok közül?

Nehéz kérdés. Rengeteg nagyon jó csapat volt a versenyen, és mindenki óriási szenvedéllyel és energiával állt a feladathoz. A zsűri véleménye alapján a kommunikációs stratégiánk volt az, ami kitűnt a többi közül. Szerintem most így visszagondolva az volt kicsit más a többiekhez képest, hogy nagyon sok energiát szántunk arra, hogy megismerjük és megértsük azt a nőt, akinek készült a termékünk, és olyan kommunikációt terveztünk neki, ami tényleg a szívéhez szól.

majoros-evelin-cosmopolitan
A vállalat világszinten eddig 150-200 diákot fedezett fel a versenynek köszönhetően, és a legjobbak lehetőséget kaptak a cég gyakornoki programjaiban. Tehát ha valaki szeretne a L’Oréal tagja lenni, a Brandstormon való indulás egyenes út lehet

Igen! Én rendszeresen megnézem a Brandstormon indulókat, és a verseny az egyik legfontosabb sourceom a gyakornoki pozíciók betöltésekor. Másreszt arra is nagyon jó szerintem, hogy mivel egy valódi esettanulmányon kell dolgozni, a projekt sokat segít abban, hogy eldöntsd, mi is az, ami téged igazán érdekel a marketingem belül – szívesebben dolgoznál-e ügynökséggel, vagy termékmarketingen, esetleg marketing kutatáson. 

Van jól bevált siker recepted, ami eddig sosem hagyott cserben a karriered során?

A projektekre, márkákra kell koncentrálni, őket sikerre vinni – és az a te sikeredhez vezet. Ez azért is fontos, mert így jobban lehet csapatként dolgozni, ha nem egyéni célok lebegnek a szem előtt, ráadásul több ember mindig okosabb, mint egy. 

Mit szeretsz legjobban a munkádban?

Amikor elkezdtem a L’Oréalnál dolgozni, a magyar leányvállalat akkori vezetője, Ranky Katalin azt mondta nekem, hogy csak csináljam úgy, mintha az én cégem lenne. Azóta is ezt tartom észben és ezt szeretem a legjobban. Úgy érzem, a munkám lehetőséget ad arra, hogy gondolkozzak, és aztán megvalósítsam a gondolataimat. Ráadásul mindenközben rúzsok vannak a fiókomban papírok helyett. Kell ennél több?

Milyen kihívásokra készülhet fel, aki hasonló területen szeretne elhelyezkedni?

Azt gondolom, minden fejlődési folyamatban hasonló kihívások vannak – az időbeosztás megtanulása, a priorizálás, vagy a megfelelő kommunikáció elsajátítása, ami nagyon fontos, hogy hatékonyan, emberien, mégis inspirálóan és kellő határozottsággal tudj beszelni és írni.
Számomra jelenleg a legérdekesebb személyes kihívás az energiaszint folyamatos magasan tartása. Sokkal vidámabban és hatékonyabban lehet dolgozni, ha pörgős emberekkel tesszük. És hát ugye, minden a tükörben kezdődik, ezért elsősorban nekem kell mindig pörgősnek lennem.

Mik azok a szakmai és emberi tulajdonságok, amik a legfontosabbak ezen a területen?

A rugalmasság, és az, hogy merj kérdezni. Mindenkitől lehet valamit tanulni. És ezzel együtt szerintem nagyon fontos, hogy önmagad tudj maradni ebben a sok, különféle megmérető helyzetben, ebből lehet energiát meríteni.  A média és a digitális kommunikáció területén ez kiemelkedő, hiszen annyira gyorsan alakul és fejlődik a piac, hogy folyamatosan tanulni kell, és közben folyamatosan szűrni, hogy mi az ebből a rengeteg információból, ami a neked fontos és hasznos.

Ki a példaképed?

Sok példaképem van, de leginkább a saját hangomat keresem és próbálom mindig meghallgatni. Ez a hang pedig természetesen mindazokból a nőkből és férfiakból építkezik és inspirálódik, akik hatással voltak rám, Elsátol a Jégvarázsból Tomas Hruskan át (ő a jelenlegi főnököm) az apukámig.

Mi volt eddig a legnagyobb szakmai sikerélményed?

Az ünneplésben még fejlődnöm kell sajnos. Mire befejezek valamit, már nyakig ülök a következő tervben és gondolatban, szóval nem is tudom. A legnagyobb siker talán még hátravan!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Te Te Te

Ezt nézd meg, ha rossz napod van!

Ezt nézd meg, ha rossz napod van!

Leöntötted a kedvenc szoknyád kávéval vagy a hófehér inged gallérja lett alapozós és azt hitted, ez teljesen tönkrevágta a napodat? Akkor nézd meg a következő galériát és rájössz, igazi mázlista vagy!

A 7 éves kislány, aki Taylor Swiftet utánozza

Nem találja el tökéletesen az összes hangot, de a Fülöp-szigeteki kislány így is mindenkit lenyűgözött a gyerek tehetségkutatóban, az elmúlt két napban pedig végigsöpörte a netet a videója! Hidd el, ezt neked is látnod és hallanod kell!

Milliókat keresnek azzal, hogy folyton utaznak

El tudod képzelni, milyen jó lenne most gyorsan becsomagolni és nekivágni a nagyvilágnak? Képzeld, egy bevállalós szerelmespár megtette, ráadásul rengeteg pénzt is kapnak érte! Kíváncsi vagy, hogyan csinálják ezt?

2 éves kislányért rajong az egész net

Képzeld, egy kétéves kislánynak az Instán már majdnem 140 ezer követője van és idén még a New York-i divathét kifutóján is végigsétál.

A Snapchat többé már nem menő!

Elképesztő adatokat hozott nyilvánosságra az Instagram, a látogatottsági statisztikáik olyan rekordokat döntögetnek, hogy az Insta hivatalosan is legyőzte a Snapchat alkalmazását!

Milyen macska lennél a fotód alapján?

mádod a cicákat és egyszerűen nem tudsz betelni a nézegetésükkel? Na és arra kíváncsi vagy, hogy te vajon milyen macska lennél mondjuk a profilképed alapján? Akkor most figyelj, mert egy szuper app elárulja!

Miért balszerencsés péntek 13?

Képzeld, idén kétszer is péntekre esik 13-a, így azok, akik balszerencsésnek tartják ezt a dátumot, most duplán bosszankodhatnak. De miért utálja mindenki ennyire ezt a napot? Eláruljuk, mi áll a babona hátterében!

Micsoda? Rákot okoz a Nutella?

Ismerős az az érzés, amikor egy nehéz nap után leheveredsz a kanapéra és a kezedben levő Nutellás üvegre úgy pillantasz rá, mint a legjobb barátodra? És mit szólnál, ha mostantól le kéne mondanod róla? A következő hír után nem biztos, hogy nehéz lesz!

A vámpírcica az Instagram legújabb sztárja

Vámpírok csak a kedvenc tini filmjeidben léteznek, ugye? Ha eddig így gondoltad, akkor ezt a cicát mindenképpen látnod kell!

Állatos fotók, amiken könnyesre neveted magad

A szuperédes kutyusos és cicusos fotóknál már csak a vicces állatos képeket imádod jobban? Akkor készülj, mert a hasadat fogod majd a nevetéstől ezeket látva!

Az új Oreót azonnal meg akarod kóstolni

Te is szívesen választod az Oreo kekszet, ha valami nasira vágysz egy kemény nap után? Akkor a legújabb verziónak, te sem tudsz majd ellenállni!

Hasznos újítással rukkolt elő az Instagram

Ezúttal nem egy hatalmas frissítéssel jött ki az Instagram, azonban ez a kis apróság is sokat dobhat a profilodon!

Ilyen a stewardessek luxusélete

Napsütötte tengerpartok, panorámás luxushotelek, feszes popsik, izmos kockák... Kukkants bele a légiutas kísérők izgalmas és fényűző mindennapjaiba!