2007.11.09.@ 10.11

Nyolc perces hátépítés

Legvadabb álmaidban ugye te is olyan szexi, hollywoodi stílusú estélyiben libbensz be egy fényes bálterembe, amely a válladtól a popsidig mindent megmutat? Vagy nem mernéd magadra kapni a merészen kivágott típusú modellt?

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Az alábbi könnyű edzés gyors eredménnyel kecsegtet. Tornássz hetente háromszor. Minden mozdulatot ismételj meg 12-szer, és a három lépésből álló gyakorlatsort végezd el kétszer egymás után. Hat hét alatt petyhüdt izmaid feszesek lesznek. A tartásod is javulni fog, s legalább három kilóval látszol majd kevesebbnek.

1. Alsóhát: Hajóhinta
Hasalj le egy tornaszőnyegre, karodat nyújtsd ki magad előtt. Felváltva emelgesd a karodat és a lábadat, tartsd a magasban két másodpercig, majd ereszd vissza.

2. Felsőhát: Oldallódítás
Térdedet kissé megroggyantva hajolj előre úgy, hogy a hátad legyen majdnem párhuzamost a talajjal. Mindkét kezedbe fogj egy-egy másfél kilogrammos súlyzót, a két tenyered nézzen egymás felé, a karod a lábujjaddal legyen egy vonalban. Emeld a karod vállmagasságba, majd ereszd le.

3. Középhát: Kétkarú evezős
Kissé roggyantott térddel dőlj előre 45 fokos szögben. Kinyújtott, a comboddal párhuzamosan tartott karral, egymás felé fordított tenyérrel markolj meg egy-egy másfél kilós súlyzót. Most szorítsd össze a lapockádat, és húzd fel a súlyzókat a bordáidhoz, majd térj vissza a kiindulási helyzetbe.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai