2007.11.30.@ 12.11

Tények és tévhitek a sportolásról

Fogyaszt-e a szex? Lehet-e tornával változtatni a mell alakján? Mikor indul meg a zsírégetés a szervezetben? –Összeállításunkban minden kérdésedre választ kaphatsz. Csak utána ne felejts el edzőcipőt húzni!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Igaz, hogy kerülni kell  a súlyzós edzést, mert elveszítem a nőies idomaimat?
Nem igaz. A nők sokkal  nehezebben építenek izomtömeget, mint a férfiak. Ne félj attól, hogy a súlyzós edzéstől túlságosan megizmosodsz.  Tippünk: kis súllyal,  magas ismétlésszámmal végzed a gyakorlatokat. Ha megfogadod tanácsunkat, izomzatod szálkás és formás lesz. Nem kell a férfias domborulatoktól tartanod.

Igaz, hogy a futás nem fogyaszt, és még a combizom is  túlságosan megerősödik tőle?
Nem igaz. A rendszeres futás szépen szálkásítja tested összes izomzatát, különösen az alsó végtagokét. Egy 60 kg-os ember, félórányi, tempós futással, több mint 350 kcal-t éget el. Látványos eredményt érhetsz el, ha a futást megfelelő diétával párosítod.

Igaz, hogy ha nagyobb súlyfeleslegem van, akkor  jobb ha nem futással kezdek fogyni?
Igaz. Ha   tíz kilogramm feletti túlsúlyod van, akkor  nem ajánlott futással kezdened a sportolást –  állítják a szakemberek. Helyette minden napra iktass be egy kiadós sétát, mert ezzel kevésbé terheled  meg az ízületeidet. Ha nincs kedved sétálni, akkor próbáld ki a biciklizést, az edzőtermi sífutó,- és evezőgépet: a talpat ezeknél a mozgásformáknál  nem éri ütődés, ezért azoknak is biztonságos, akiken kicsivel több zsírpárna van.

Igaz, hogy a szexszel tartós súlycsökkenést tudok elérni?
Nem igaz. Tény, hogy egy kellemes pásztoróra alatt szervezeted kb. 200 kcal-t éget el, de önmagában ez nem elég a tartós fogyáshoz.

Szeretnéd te is formába hozni magad? A cikk folytatásáért és még több alakformáló tippért látogass el a WellnessCafe oldalára! – kattints! 
http://www.wellnesscafe.hu/mozgas/200708/tenyek_es_tevhitek_a_sportolasrol

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai