2008.04.25.@ 01.04

3 napos diéta a szép bőrért

A következő étrenddel nemcsak karcsúbb, de egészségesebb és szebb is leszel! Ne feledd, a sok folyadék (ásványvíz, tea, reggelente narancslé) és a rendszeres sport nagyban hozzájárulhat a diéta hatékonyságához, és tartósságához. Így a legdögösebb alakra tehetsz szert!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

1. nap
Reggeli: kemény tojás, rozspirítós light margarinnal
Tízórai: friss gyümölcs natúrjoghurttal, kevés mézzel
Ebéd: zellerkrémleves (inkább zöldségpépből, mint tejföllel vagy tejszínnel kiegészítve), avokádó saláta (tojással, paradicsommal és hagymával)
Uzsonna: egy adag cukormentes, alacsony zsírtartalmú jégkrém
Vacsora: sovány sajt grillezve, vegyes salátaágyon (jégsaláta, paradicsom, hagyma, paprika, olívaolaj)

2. nap
Reggeli: teljes kiőrlésű kenyérből készült szendvics kevés vajjal, sonkával, tojással és paradicsommal
Tízórai: friss ananász, natúr joghurt
Ebéd: zöldfűszeres tengeri hal, barna rizzsel
Uzsonna: 1darab alma
Vacsora: zsírszegény túró, édesítőszer és erdei gyümölcs mix (mirelit is jó)

3. nap
Reggeli: natúr müzli aszalt gyümölccsel, joghurttal vagy sovány tejjel
Tízórai: 1 darab banán
Ebéd: grillezett csirkemell párolt zöldséggel (brokkoli, cukkini, sárgarépa)
Uzsonna: gyümölcssaláta
Vacsora: mártogatós – fűszeres szószok (például joghurt alapú metélőhagymás), zöldségek darabolva (sárgarépa, zellerszár)

Szöveg: Boros Kinga

Fotó: Profimédia

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai