2008.04.27.@ 23.04

Toptippek a lapos hasért

Le a pocakkal! Mutogasd magabiztosan lapos hasad az új bikinidben! Mivel a strandszezonig van még egy kis idő, végezd el minden nap ezeket a tuti gyakorlatokat, aztán már csak be kell zsebelned az elismeréseket!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A felső hasizom erősítése

Feküdj hanyatt egy tornamatracon, a karjaidat nyújtsd ki a fejed mellett! Hajlítsd be a térded körülbelül 90 fokos szögben, talpad maradjon a földön! Ebben a pozícióban kezdd el felemelni a földről a lapockádat, mintha a mellkasoddal meg akarnád érinteni a térdedet, de a lábadat ne mozdítsd el, maradjon a talajon! Ne ülj fel, és a derekadat se emeld! Koncentrálj a has felső részére, érezd, ahogy dolgoznak az izmok! Ezután lassan ereszkedj vissza a matracra! Ismételd a gyakorlatot edzettségi szintedtől függően 15-30-szor, és próbálj meg 3-4 ilyen sorozatot csinálni! Ne feledd: lélegezz ki, amikor emelkedsz, és lélegezz be, amikor visszafekszel!

Az alsó hasizom erősítése

Maradj hanyatt fekve a matracon, kezedet tedd a tarkódra, vagy fektesd a karjaidat a csípőd mellé, ahogy neked kényelmesebb! Hajlítsd be a lábad, és emeld el körülbelül 20 centiméterrel a talajtól! Lassan közelíts a térdeddel a mellkasod felé, majd a popsid is emeld fel a földről! Most az alsó hasizomra koncentrálj, lábaidat tartsd feszesen, ne billenjenek oldalra! Lassan helyezkedj vissza a kezdő pozícióba, de a lábaidat ne tedd le a földre, hanem tartsd ugyanúgy a talaj felett 20 centivel! Ha először nehéznek érzed ezt a feladatot, akkor csak 10-szer ismételd, majd ezt fokozatosan növelheted! Végezz 3-4 sorozatot!

A ferde hasizom erősítése

Még mindig maradj hanyatt fekve! Bal lábfejed legyen a talajon, jobb lábaddal pedig keresztezd a balt, tehát mindkét térded legyen behajlítva! Bal kezed helyezd a tarkódra, jobb kezedet pedig fektesd a hasad bal oldalára! Ebből a helyzetből kezdj el felemelkedni úgy, hogy a bal válladat közelítsd a jobb térdedhez! Ha már nem bírod tovább közelíteni, akkor lassan ereszkedj vissza a talajra! Csinálj a gyakorlatból 10-et, ha kezdő vagy, és 15-30-at, ha haladó! Ebből is végezz legalább 3-4 sorozatot! Ha befejezted, akkor fordítsd meg a pozíciót, és erősítsd ugyanezzel a mozdulattal a másik oldalt is!

Cosmo-tipp: Ezek a gyakorlatok tökéletesen formálják hasizmaidat, ám ha gyorsan szeretnél fogyni, akkor válassz mellé valamilyen zsírégető, dinamikus mozgásformát is! Ha a kettőt együtt csinálod, akkor valóban gyors és hatékony lesz az alakformálás. Emellett lefekvés előtt 3 órával már ne egyél semmit, legfeljebb egy kis natúr joghurtot kanalazz, ha nagyon éhes vagy! 

Szöveg: Berende Alexa

Fotó: Profimédia

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai