2008.05.08.@ 07.05

Formáld a vádlid!

A tavaszi és nyári időszakban a szoknyákban vagy sortokban elkerülhetetlen, hogy a tekintetek kereszttüzébe kerüljön az alsó lábszárad, ezért annak erősítése is fontos. Íme két olyan gyakorlat, amelyek segítségével szépen formált vádlikra tehetsz szert.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

 1. gyakorlat:
Állj egy kb. 10-15 centiméter magas, stabil deszkára, vagy szteppadra. A lábfejed első része (a lábujjaid és a talp fele) legyen a deszkán. Lassú ütemben emelkedj lábujjhegyre, olyan magasra, amennyire csak tudsz. Ugyanilyen sebességgel ereszkedj vissza, majd ismételd a gyakorlatot mindkét lábon 4×20-as sorozatban. Ha kissé nehezíteni kívánod a gyakorlatot, fogj egy súlyzórudat, és tedd a nyakad mögé.

2. gyakorlat:
Fogj a kezedbe egy-egy 1-3 kilós súlyt, állj egyenesen, a karod pihenőhelyzetben legyen a csípőd mellett. Indulj el (akár körben a lakásban) úgy, hogy minden lépésnél állj lábujjhegyre. Ezt végezd lassú mozdulatokkal 4×3 percig, a köztes időben pedig mindig nyújtsd le az izmokat!

Cosmo-tipp: Nagyon fontos tényező, hogy minden edzés után (és a sorozatok közben pihenő alatt) nyújtsd le a hátsó lábizmodat. Ha ezt nem teszed meg, a vádlid megrövidül, és ez nemcsak esztétikai-, de gerincproblémákhoz vezethet.
Ugyanígy járj el, ha hosszabb ideig viseltél magas sarkú cipőt! A tűsarkú valóban gyönyörű vádlikat csinál, de egyben folyamatosan megfeszített állapotban tartja ezeket az izmokat, így nem tudnak pihenni – ez akár egy egésznapos edzésnek is megfelel. 

Szöveg: Boros Kinga

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai