2008.07.18.@ 00.07

Lendülj formába 10 perc alatt!

Kíváncsivá tettünk? Most akkor bemutatunk neked egy tízperces edzés tervet, ami segít elérni az áhított bikini-alakot. Próbáld ki gyorsan!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Egy jó tízperces edzés kulcsa a gyakorlatok keverésében rejlik, a test alsó és felső részét egyszerre kell megdolgozni – mondja az egyik ünnepelt amerikai sztártréner. Fogj ásványvizes palackokat vagy súlyzókat, hogy megmozgasd a vállakat, a bicepszet, a karod hátsó részét, lábsúly segítségével pedig nagyobb terhelésnek vetheted alá a külső és belső combodat, és a fenekedet is. Hogy még hamarabb érj el eredményeket, végezd el az edzést heti két-három alkalommal!

Két és fél perc: Formáld a popsidat és a vállaidat!

Állj vállszélességű terpeszbe! Ragadj meg egy pár súlyzót, és guggolj le, a lényeg, hogy a csípőd a térdeddel egy magasságban legyen, majd állj fel és a súlyokat emeld a fejed felé! Nyolcszor-tízszer ismételd!

Két és fél perc: Mozgasd meg a felső tested!

Helyezkedj el fekvőtámaszban, választhatod a könnyített verziót, vagyis amikor a térdedre támaszkodsz, de a nehezebb, hagyományos fekvőtámasz is hatásos. Hajlítsd a könyöködet, egészen addig ereszkedj le, amíg a mellkasod majdnem megérinti a talajt! Tartsd meg ezt a testhelyzetet, majd térj vissza a kiindulópontba! Ezt is nyolcszor-tízszer végezd el! Nehezítheted a gyakorlatot, ha megfogod jó erősen egy szék szélét, megtámaszkodsz, és így csinálsz fekvőtámaszokat.

Két és fél perc: Még egy kis bicepsz és tricepsz

Ahhoz, hogy ezek az izmok is formában legyenek, vedd fel a következő alapállást: a lábak csípő-széles terpeszben, a térdek legyenek egy kicsit behajlítva, dőlj előre negyvenöt fokos szögben, a hátad maradjon egyenes, a karokat lógasd le! Fogd meg a súlyzókat, emeld oldalra a kezed, majd húzd vissza őket a bordád irányába, lélegezz mélyeket, majd térj vissza a kiinduló pontba! Nyolcszor-tizenkétszer ismételd, majd csinálj néhány bicepszhajlítást: karok a test mellett szorosan, emeld a kezedben lévő súlyzókat a vállad irányába és közben hajlítsd a könyöködet!

Két és fél perc: erősítsd egyszerre a combokat és a karokat!

Állj összezárt lábakkal, a súlyok a tested mellett! Lépj egy nagyot jobbra, hajlítsd a jobb térdedet, a törzsed legyen egyenes, és végez kitöréseket, majd térj vissza a kiinduló pozícióba! Ismételd meg a másik oldalra is! Nyolc-tíz ilyen sorozatot teljesíts, majd fogd meg a súlyzókat és azokat is emelgesd oldalra, miközben a kitöréseket végzed! Tartsd meg őket egy-két másodpercig, legyenek egyenesek a karok, majd lépj vissza a kiinduló helyzetbe! Ezt is tízszer hajtsd végre!

Szöveg: Kovács Orsi

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai