2008.07.25.@ 00.07

A lapos hasért ezeket edd!

Tedd még feszesebbé a hasizmodat a következő ínycsiklandozó, alacsony kalóriatartalmú falatok rágcsálásával.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Mixelj! 

Csillapíthatod az édes illetve sós ízek utáni sóvárgásodat ezzel az egészséges keverékkel: törj össze sósperecet apró darabokra és szórd bele egy tálba. Adj hozzá diót és szárított áfonyát, majd alaposan keverd össze. 

Zöldséges tál 

Készíts egy csípős, zöldséges mártást, adj hozzá répát, uborkát, brokkolit és más zöldségeket, majd az egészet fűszerezd meg egy csipetnyi borssal. Nagyon finom és mégis egészséges, hiszen a zöldségek szinte semmi kalóriát nem tartalmaznak. 

Gyümölcsözön 

Valami gyorsan elkészíthető nasit szeretnél az esti tévézéshez? Csapj össze egy fincsi gyümölcssalátát! Főleg déligyümölcsökre lesz szükség, de jöhet bele görögdinnye és alma is. Mindet vágd apró darabokra, szórd bele egy jó nagy tálba és keverd össze. Ezek a gyümölcsök tele vannak vízzel, amelyek segítenek megőrizni a szervezeted hidratáltságát és mindemellett áldásos hatásuk az is, hogy hosszabb ideig megmarad a telítettség-érzés, így késő este sem leszel éhes.

Csomagold be…

Vagyis fejes salátába csomagold be! Hagyd el végleg a kenyeret és burkold a grillcsirkét egy salátalevélbe, ezzel máris kész a magas fehérjetartalmú harapnivaló, amivel még az egészségednek is jót teszel. A különleges aromáért adj hozzá humuszt! 

Próbáld ki a pitát! 

Legyőzhetetlen vágyat érzel egy kis chips után? Csinálj ízletes burgonyaszirom-utánzatot úgy, hogy a pitát 250 fokon ropogósra sütöd, majd hagyod kihűlni. Törd össze pici darabkákra, mielőtt meglocsolod olívaolajjal. Ízesítheted fokhagymával, de szervírozhatod egy alacsony zsírtartalmú mártás kíséretében is.

Szöveg: Kovács Orsi

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai