2008.08.18.@ 11.08

Viszlát, pluszkilók! – A legjobb zsírégető módszerek

Ahhoz, hogy valaki túlsúllyal küzdjön, jó pár dolog vezethet, például az állandó diéták, a sok ülőmunka, a mozgásszegény életvitel, valamint a cukortartalmú ételek és italok, a gyorséttermi ebédek. Ha tenni akarsz az egészséged érdekében, mindössze két dologban kell változtatnod: helyesen kell táplálkoznod, és el kell kezdened sportolni. Most tippjeink segítségével leolvadhatnak rólad a felesleges kilók!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Nehéz a berögzült szokásainkon változtatni. Munka után fáradtak vagyunk, nincs kedvünk mozgásra bírni fáradt testünket, ezért leülünk a tévé elé a jól megérdemelt vacsorával és szép nyugodtan degeszre esszük magunkat. Másnap pedig csodálkozunk, hogy a mérleg egy kilóval megint többet mutat, mint előző nap. Ne hagyjuk, hogy a lustaság győzzön, és változtassunk ezen! Vegyük fel az edzőcipőnket és irány a szabad! A mozgás mellett a helyes táplálkozásról se feledkezzünk meg. Bemutatjuk a 3 legjobb zsírégetőt, melyek segítségével te is sokat tehetsz a túlsúly ellen!

A leghatásosabb zsírégető – a sport

A legfontosabb, amit az egészséged érdekében megtehetsz, hogy legalább napi 30 percet mozogsz. Így elolvadnak a zsírpárnák, nőnek az izmok, feszesebb lesz a bőröd. A mozgás segítségével számos betegséget kivédhetsz, ellenállóbb lesz az immunrendszered és a sportolással eltöltött idő alatt a szervezeted még endorfint is termel: boldogabb és elégedettebb leszel tőle. Ezért munka előtt vagy munka után ne legyél lusta, szánj rá 30 percet és menj el kocogni, vagy táncolj zenére, a lényeg, hogy mozogj!

A legaktívabb karcsúsító – a C-vitamin

A C-vitamin fokozza az ellenállóképességet és hatástalanítja a szabad gyököket. A zsír lebontásához is a test rendszeresen C-vitamint igényel, ezért van szükség folyamatos utánpótlására. Fogyassz minél több C-vitamin tartalmú gyümölcsöt és zöldséget: kivit, citromot, narancsot, málnát, grapefruitot, almát, paprikát és káposztát.

A legfinomabb alakformáló – a hal

A halban található fehérje fokozza a zsírégetést, erősíti az idegeket és ápolja a bőrt. Nem véletlen, hogy az eszkimók szíve a legegészségesebb, mivel főleg mélytengeri halakkal táplálkoznak, ezek pedig rengeteg omega-3 zsírsavat tartalmaznak. Fogyasszunk minél több halat mi is, de ne rántva vagy olajban kisütve!

Cosmo-tipp: A napi fél óra sport mellett még néhány aranyszabályt be kell tartanod. Naponta 2-2,5 liter ásványvizet igyál meg, sokszor egyél keveset, délután 6 után pedig lehetőleg már csak folyadékot vegyél magadhoz. Emellett száműznöd kell a cukros és zsíros ételeket is. Ne feledd: minden kezdet nehéz! Az első hetekben ne állj naponta ötször mérlegre, mert csak lelombozódnál, figyelj inkább a tested jelzéseire. Hidd el, sokkal jobban fogod érezni magadat a bőrödben!

Szöveg: Gaál Zita

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai