2008.09.17.@ 11.09

Az 5 legjobb alakformáló sport

Most, hogy beköszöntött az ősz, leáldozóban van a szabadtéri sportok csillaga. Ha egész nyáron futottál, strandröplabdáztál, akkor se csüggedj el, mert legalább ilyen jó alakformáló sportokat ajánlunk neked edzőtermi környezetben!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

10 fokban, ha egész nap esik, nem túl kellemes róni a köröket a Margit-szigeten… Ilyenkor azok is edzőterembe kényszerülnek, akik egyébként jobban szeretnek a szabad levegőn sportolni. Most sorra vesszük az 5 leghatékonyabb edzőtermi mozgásformát, amivel az őszi hónapokban is karban tudod tartani a testedet!

1. Spinning

A spinning edzői vezetéssel, zenére végrehajtott, csoportos teremkerékpározási tréning. Az egyik legkiválóbb kardió edzésprogram. Kőkemény edzést jelent, nem pedig békés biciklizést egy kellemes zenére. Garantáltan az egyik leghatásosabb, legdinamikusabb mozgásforma. Azoknak ajánljuk, akik szeretnek biciklizni!

2. Dance Aerobic

Az aerobicnak ez a fajtája általában minden edzésen más koreográfiára épül. Nagyon élvezetes, magával ragadó mozgásforma, ami hatékonyan alakítja testünket! Aki szeret táncolni, és érez magában hajlandóságot a koreográfiák elsajátítására, annak a dance aerobic órákon a helye!

3. Harcművészetek

Ha valami olyasmit szeretnél csinálni, amit a gyakorlatban is tudsz hasznosítani, akkor menj el egy harcművészeti klub edzéseire. Az ilyen klubokban általában nagyon jó a hangulat, és sokat lehet fejlődni mentálisan és fizikailag egyaránt. Ha önvédelmi sportot keresel, akkor válaszd az aikidot, a judot, vagy a hapkidot, ha inkább a kéztechnikák érdekelnek, a karate vagy a kung-fu edzéseket próbáld ki, ha pedig főleg rúgnál, akkor egy taekwondo-edzést vegyél célba.

4. Kardiózás a konditeremben

A legegyszerűbb lehetőség lemenni egy konditerembe és a kardio-részlegben annyit edzeni, amennyit és amilyen tempóban csak akarsz. Az ilyen helyeken mindig van futógép, taposógép, ellipszis-tréner és terembicikli. Váltogasd az eszközöket, amíg van hozzá energiád! Tölts el legalább 20 percet mindegyik gépen!

5. Kickbox aerobic

Haladóknak ajánljuk a kickbox aerobicot, amivel óránként akár 800 kalóriát is elégethetünk, tetőtől talpig átmozgat, valamint izmainkra is jótékony hatással van! Ezeken az órákon szintén zenére dolgozhatunk, viszont komoly állóképességet és kondíciót igényel!

Szöveg: Gaál Zita

Fotó: profimedia.hu

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai