2008.11.07.@ 10.11

Ősszel is csúcsformában: A sikeres diéta titkai

Vannak olyan általános szabályok, melyek nélkül egyetlen diéta sem elég hatékony. Mi most lerántjuk a leplet a rossz szokásokról, és helyette feltárjuk a helyes diéta alapvető követelményeit!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ha nem akarsz diétázni, egyszerűen csak egészségesebben és rendszeresebben szeretnél étkezni, akkor is nagyon hasznos lehet számodra ez a pár tanács. Nézzük. melyek azok a pontok, amiket ha megfogadsz, biztosan pozitív változásokat könyvelhetsz majd el!

1. Naponta 5-ször egyél, és az étkezések között minimum 2, maximum 4 óra teljen el. Az anyagcseréd így felpörög, és a szervezeted nem fog raktározó üzemmódra váltani, amint megeszel egy fél falatot.

2. Az étkezések között csak 0 kalóriás folyadékot fogyassz: lehetőleg csak ásványvizet. Ne vigyél be felesleges plusz kalóriákat cukros üdítőitalokkal.

3. Lefekvés előtt 2 órával már ne egyél semmit.

4. Az étrended összetétele legyen a következő: 55 % szénhidrát, 25 % zsír, 20 % fehérje. Ha nem tudod önállóan összeállítani étrendedet, akkor keress meg egy dietetikust!

5. Naponta legalább 2 liter folyadékot igyál!

6. Hetente 3-szor mozogj legalább 1 órát. Legyen ez akár egy gyorsabb tempójú séta, vagy egy alakformáló aerobic edzés.

7. Kerüld a cukrozott vagy fehérlisztből készült ételeket!

Szöveg: Gaál Zita

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Ősszel is csúcsformában: Atkins diéta, 3 szuper recept

Forradalmi fogyás-módszer diéta nélkül!

Így diétázz az álomalakért!

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai