2008.11.25.@ 11.11

A legkönnyebb diéta: fogyjál alvás közben!

Alvás közben fogyni egyáltalán nem lehetetlen! Ha napközben megfelelően étkezel, a szervezeted éjszaka zavartalanul bontja le a rád rakódott zsírpárnákat! Megmutatjuk, hogyan aludd karcsúra magad!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Éjszaka a szervezet (ha nem bomlik fel az egyensúly egy alvás előtti szénhidrátban gazdag vacsorától) rákapcsol a zsírbontásra, és akár 100 gramm zsírt is elégethetünk a békés szunyókálás során. Vannak azonban akadályozó tényezők, melyek miatt nem tudja a szervezetünk éjszaka lebontani a felesleget. Mit tegyünk tehát azért, hogy az éjszakai alvás során megszabaduljunk zsírpárnáinktól?

1. Este 9 után már egyáltalán ne egyél semmit, mert a későn elfogyasztott élelmiszer órákon át emésztetlenül heverhet a gyomrodban. Ha étkezés után gyorsan lefekszel aludni, akkor a rosszullét és a rémálmok is garantáltak.

2. Próbálj meg minél többet aludni! Napi 8 óra alá lehetőleg sose add a napi alvásadagodat!

3. Naponta 3-szor egyél, és közben ne nassolj egyáltalán! Az étkezések között minimum 5 óra teljen el. Reggelire egyél sok szénhidrátot, ebédre szénhidrátot és fehérjét egyenlő arányban, amíg jól nem laksz, vacsorára pedig kizárólag kevés fehérjét fogyassz zöldséggel, vagy salátával.

4. Ha a napot fél óra mozgással indítod, sokkal gyorsabban fogsz fogyni. Az éjszakai zsírégetés ébredés után még javában tart, így a szervezet aktívabban tudja elégetni a felesleget.

5. Ha az izomépítés a célod, akkor délután 5-re időzítsd az erőnléti edzéseidet. Utána pedig igyál meg egy nagy pohár fehérjeturmixot!

Cosmo-tipp: Amint felébredsz, reggelizz bőségesen, így már reggel beindítod az anyagcserédet!

Szöveg: Gaál Zita

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Aludd szépre magad!

Álmodj, királylány!

Hogyan aludj el, amikor folyamatosan kattog az agyad?

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai