2008.12.18.@ 11.12

A legjobb zsírégető trükkök az ünnepekre

A legtöbb nőt masszív rettegés keríti hatalmába, ha arra gondol, mennyi kalóriát fog elfogyasztani karácsonykor. Tippjeink segítségével, jó eséllyel elkerülheted a karácsonyi pluszkilókat!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A karácsonyról mindenkinek a hatalmas családi összejövetelek, és az édességek tömkelegei jutnak eszébe. Általában az ünnepek alatt akár 3-4 kiló pluszt is képesek vagyunk felszedni, és egészen újévig falatozzuk a karácsonyi ételek maradékait. Van egy-két trükk, melyek segítségével mégis elkerülhető, hogy túlegyük magunkat, vagy hogy a szilveszteri buliban ne menjen ránk legújabb flitteres szerzeményünk.

1. Ne edd magad már karácsony előtt degeszre!

Tradicionálisan a karácsony három napja áll „evésből”, Szenteste, valamint december 25-e, és 26-a. A három napos bűnözés még megbocsájtható is lenne, azonban már december 6-tól nekiesünk a csokimikulásoknak, a szaloncukroknak, a „csak egy kis bejglinek” karácsony előtt, és mire a három napos ünnephez érünk, úgy kitágul a gyomrunk, hogy a négyfogásos menü meg se kottyan. Ne essünk ebbe a csapdába, az ünnepek előtt se szaloncukrot, se bejglit ne vegyünk, tartsunk inkább egy-két gyümölcsnapot, és igyunk sok szénsavmentes ásványvizet.

2. Sportolj télen is: jégkorizz, síelj, szánkózz!

Keressünk egy számunkra csábító téli sportot, és ne üldögéljünk otthon hóesésben sem. Az Arena Plazánál például Téli Élménypark nyílt, de egy műkorcsolyapálya is tökéletesen megfelel a célnak. Vigyük a barátainkat, vagy párunkat is, így a kellemeset összeköthetjük a hasznossal!

3. Tanulj meg időzíteni!

Próbáljuk a karácsonyi étkezéseket ebédre tenni, és vacsorára már ne együk tele magunkat a maradékkal. Amint véget értek a családlátogatások, tartsunk egy-két nap méregtelenítést, amikor csak zöldség-, illetve gyümölcsleveket fogyasztunk.

4. Sokszor keveset!

A karácsonyi étkezések alapszabályai a következők: kis adagokat együnk, lehetőleg energiamentes folyadékkal kísérjük az ételeket, és a desszertből ne együnk egy darabnál, vagy szeletnél többet.

5. Se túl cukros, se túl zsíros

Kerüljük a zsíros ételeket. A rántott hús helyett a grillezettet, vagy a sültet részesítsük előnyben, a sültkrumpli helyett a főtt változatot válasszuk, a zserbó helyett pedig a gyümölcssalátát. A sült hal nagyon egészséges választás az ünnepi ételek közül, főleg, ha salátával fogyasztjuk.

Szöveg: Gaál Zita

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

A 3 legjobb zsírégető gyümölcs télre

A 3 legjobb zsírégető édesség

Forradalmi fogyás-módszer diéta nélkül!

Viszlát, pluszkilók! – A legjobb zsírégető módszerek

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai