2009.01.26.@ 14.01

Így fogyj a munkahelyeden!

Ha te is ülőmunkát végzel, és gyakran esel a bőséges ebédek és a kalóriadús nassolnivalók csapdájába, akkor fogadd meg tanácsainkat, és szokásaid megváltoztatásával jó pár kilótól megszabadulhatsz!

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Egész nap legszívesebben csak ennél? Előzd meg a csokoládéfaló rohamokat és tegyél el magadnak 3-4 darab sárgarépát, almát, vagy egyéb zöldséget, gyümölcsöt. Így egészséges nassolnivalókat veszel magadhoz. Mindig legyen kéznél 1,5 liter szénsavmentes ásványvíz, hiszen lehet, hogy nem is vagy éhes, csak a folyadékot kell pótolnod, ezért minden étkezés előtt igyál meg egy nagy pohár vizet. A reggelt otthon kezdjed egy kiadós étkezéssel, így a munkahelyeden elég lesz a pár darab zöldség vagy gyümölcs az ebédig.

Messzire kerüld el a gyorséttermeket és az ínycsiklandozó szendvicseket a büféből. Ebédre a legegészségesebb összeállítás a fehérje-zöldség kombináció. Válassz grillezett húst, vagy halat egy nagy adag salátával, vagy párolt zöldséggel. Ha a desszertet nem tudod kihagyni, akkor egyél meg egy saját készítésű gyümölcssalátát, ami nem tartalmaz hozzáadott cukrot.

Ha nincsen időd a munkahelyeden elmenni ebédelni, akkor két lehetőség áll előtted. Az egyik az ételrendelés. A szusi nagyon divatos és nem utolsó sorban egészséges étel, ha bőséges zöldkörettel rendeled, esetleg egy kis adag misolevessel is kiegészíted, garantáltan nem maradsz éhen! A másik verzió, ha viszel magaddal ebédet a munkahelyedre: két szelet teljes kiőrlésű kenyérbe tegyél pulykasonkát, sovány sajtot és salátát.

Ebéd után, ha megéheztél, uzsonnára egyél egy natúr joghurtot, ezzel is hozzájárulhatsz emésztésed jobb működéséhez. Mindenképpen kerüld az éhezést, egy bőséges reggeli után az ebédig elfogyasztott zöldségek, gyümölcsök, majd a joghurt mind egészséges és tápláló finomságok, és ha este nem tömsz be két tábla csokoládét egy nagy tál sült krumplival, akkor hosszútávon tetemes súlycsökkenést is eredményeznek.

Cosmo-tipp: Napközben próbálj minél többet mozgásban lenni. Ha emeleten dolgozol, akkor ne liftezz, lépcsőzz minden nap, a busz helyett gyalogolj, ha csak egy-két megállóról van szó, és kétóránként állj fel az asztalodtól, nyújtóztasd ki elgémberedett tagjaidat, és tegyél pár kört!

Szöveg: Gaál Zita

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Sportolj a szabadban – a rossz idő ellenére is!

Forradalmi fogyás-módszer diéta nélkül!

Ne kövesd el a 7 fő diétabűnt!

Szuper tippek édességfüggőknek

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai