2009.06.04.@ 10.06

Lendülj formába 15 perc alatt a nappaliban!

Legyél még fittebb, akár úgy, hogy edzés közben a kedvenc sorozatodat nézed! A következő gyakorlatok egy ausztrál sztártréner nevét dicsérik, és annyira egyszerűek, hogy tényleg még a tévé előtt is könnyedén elvégezheted őket.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Kezdetben minden gyakorlatból végezz el tizenkét ismétlést, és három sorozatot teljesíts! Majd a második héten emeld az ismétlésszámot tizenötre, a harmadik hét elteltével tizennyolcra, egy hónap után pedig már húsz ismétlést is minden erőfeszítés nélkül le tudsz nyomni. A gyakorlatsort egészítsd ki a jól bevált kardió programoddal, és hamar el fogod nyerni méltó jutalmadat.

Fekvőtámasz

Feküdj hasra, a kezeid legyenek szorosan a mellkasod mellett, és a földről nyomd fel magad a kézfejed és a lábaid segítségével. Ha így először nagyon nehéz, akkor a térdeidet is bevetheted. Koncentrálj arra, hogy a hátad végig olyan egyenes és lapos maradjon, mint egy asztallap.

Guggolás a dívány mellett

Állj háttal a díványnak, a lábaid legyenek vállszélességű terpeszben. Kezeidet tedd csípőre, és guggolj le lassan, éppen csak addig, amíg a feneked megérinti az ülést, aztán állj fel. Túl megerőltető így a gyakorlat? Tégy egy díszpárnát a kanapéra, így nem kell olyan mélyre guggolni.

Felülés

Feküdj a hátadra, a térdeid legyenek behajlítva, a kezeidet helyezd a derekadra. Lassan csúsztasd a kezeidet a térded felé, aztán térj vissza a kiinduló helyzetbe, de csakis a hasizmaiddal húzd fel magad, ne segíts rá kézzel!

Tricepszhajlítás

Ülj a díványra, a lábaidat szegezd a talajhoz, a kezeidet tartsd magad mellett. Ragadd meg a kanapé szélét, és a fenekeddel lassan ereszkedj lefelé, majd told vissza magad.

Dinamikus kitörés

Vállszélességű terpeszből lépj előre egy jó nagyot, vagyis csinálj kitörést, és menj le olyan mélyre, amennyire csak tudsz, mielőtt visszatérnél az alaphelyzetbe. Ezt ismételd meg a másik lábaddal is!

Ferde felülés

Feküdj a hátadra, a térdek legyenek behajlítva, lábfej a talajon pihenjen. A kezeidet helyezd a fejed mögé, majd közelítsd a jobb könyöködet a bal térded felé. Aztán jöhet a másik oldal. Túl könnyűnek találod? Ahogy fordulsz a bal lábad irányába, nyújtsd ki a jobb lábadat, majd járj el így a másik oldalra is.

Most a mobilodra érkezhetnek a legújabb tippek és tanácsok, hogy egész évben fitt és kiegyensúlyozott legyél!

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Mit tehetsz a tónusosabb test érdekében?

Dobj le három kilót egy hét alatt!

Zsírégetés indul! – a leghatékonyabb ételek

Még több sport – klikk ide!
 

Címkék: alatt formába lendülj nappaliban! perc

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai