2009.06.08.@ 10.06

Szuper tippek farkaséhség ellen

Nincs is annál rosszabb, mint amikor a kiadós ebéd után néhány órával már kínzó farkaséhség tör ránk, és nem tudjuk, mivel csillapíthatjuk gyomrunk korgását úgy, hogy nem rondítunk bele a diétánkba. A következő tippekkel hamar túllendülsz a kritikus szakaszokon.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A víz tényleg működik

Ha az étkezés után még mindig éhesnek érzed magad, tölts meg egy nagy poharat ásványvízzel, és tíz percen keresztül kortyolgasd. Az éhség és szomjúság érzését gyakran hajlamosak vagyunk összekeverni, ilyenkor általában csak a folyadékot kell pótolni, nem kell egy újabb adagot szedni a tányérra.

Minimális édesség

Kalkulálj be az étrendedbe egy kevés rágcsálnivalót vagy édességet! Ezzel kiküszöbölheted azt a bosszússágot, hogy a diéta miatt minden finomságról le kell mondanod, így könnyebben irányításod alatt tudod tartani a fogyókúra menetét.

Minden nap egy alma

Vészhelyzet esetére tarts a táskádban egy darab almát, így kivédheted a csoki „támadását”, amikor épp azon a ponton vagy, hogy most befalnál egy egész táblát.

Ha kell egy kis energia

Ha egy azonnali energialöketre van szükséged, akkor próbáld ki a banánt vagy a főtt krumplit, a tésztát, a rizst, esetleg a gabonapelyheket! Ezek a táplálékok lassabban emelik az energiaszintet, így biztosítva azt, hogy a pörgős nap folyamán nem fogsz idő előtt elfáradni. Különösképp akkor hatásos ezeket fogyasztani, amikor munka után még az edzőteremben is tiszteletedet teszed.

Ha cukrot szeretnél

Mindig legyen a közeledben egy adag friss gyümölcs és zöldség arra az esetre, ha megjelenik nálad a cukor utáni sóvárgás, de egy doboz hideg joghurt is csodákra képes. Alacsony a kalória- és a zsírtartalma, és ezzel nyugodtan csillapíthatod az édesség utáni vágyakozást.

Mindent kövess nyomon!

Az eredményes súlyvesztés egyik leghathatósabb módja az, ha folyamatosan nyomon követed, hogy mit eszel. Napi rendszerességgel vesd papírra, hogy milyen ételeket, italokat viszel be a szervezetedbe, és hamarosan észre fogod venni, hogy mi hibázik a fogyókúrádban.

Koktél kalóriák

Figyelj oda az alkoholfogyasztásodra! A szeszes ital iszogatása még a legkeményebb, legrendíthetetlenebb diétát is felboríthatja, hiszen a késő este bevitt kalóriákat aznap már nem fogod lemozogni, hacsak nem készülöd áttáncolni az egész éjszakát. Keress alternatív nedűket, amelyekkel nem hágod át a fogyókúra szabályait, és amivel nem viszel be túl sok plusz kalóriát.

Pattanj bringára!

Ahhoz, hogy igazán aktív életet élj, nem kell minden áldott nap lejárnod az edzőterembe. Egy frissítő séta a napfényes időben, vagy ha biciklire pattansz, és úgy mész vásárolni a piacra, és máris sokat tettél a hangulatod felpezsdítéséért. Ezen kívül még a hűtőtől is távol tudod tartani magad.

Most a mobilodra érkezhetnek a legújabb tippek és tanácsok, hogy egész évben fitt és kiegyensúlyozott legyél!

Kapcsolódó cikkek:

Lendülj formába 15 perc alatt a nappaliban!

Így győzd le az érzelmi evést!

Dobj le három kilót egy hét alatt!
 

Címkék: ellen farkaséhség szuper tippek

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai