2009.07.24.@ 10.07

A sztártréner tanácsa: így legyen szexi hasad!

Noha már javában dübörög a nyár, sosem késő nekiállni testünk formálásának. De az biztos, hogy senki nincs oda túlzottan az unalmas felülésekért, amely viszont az egyik legegyszerűbb módja a lapos és feszes has elérésének.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ám ebbe a mozgásformába is lehet egy kis változatosságot csempészni. A most következő gyakorlatokat az a sztártréner állította össze, aki Katie Holmest is formába rázta, miután a színésznő életet adott kislányának. Ezek a derékfarigcsáló feladatok a has valamennyi kritikus területét megcélozzák, a felső, az alsó és az oldalsó hasizmot is. Heti három-négy alkalommal veselkedj neki a hasizom szépítésnek, mindegyik gyakorlatból végezz el három sorozatot tizenkét ismétléssel, mindkét oldalra. Habár a gyakorlatok szépen megdolgozzák a tested ezen részét, az egész mit sem ér, ha nem párosítod megfelelő mennyiségű kardiómozgással, hiszen fontos, hogy a kalóriák is égjenek.

Favágó mozdulat

Állj vállszélességű terpeszbe, és mindkét kezedben tarts egy egykilós súlyzót átlósan a jobb vállad felett. Tekints a súlyzók irányába. Tartsd megfeszítve a hasizmodat, a könyökök legyenek behajlítva, és húzd le a súlyokat az ellentétes oldalra, egészen addig, amíg eléred a bal csípődet. Térj vissza a kiinduló pozícióba, majd ismételd meg.

Sétáló lábak

Feküdj a hátadra, a lábaidat emeld a magasba, egyenesítsd ki őket, a lábfejek legyenek pipában. A karod fektesd a tested mellé, a tenyerek nézzenek lefelé. A hasadat feszítsd meg, és lassan engedd le a bal lábadat, egészen addig, amíg a sarkad kb. tizenöt centiméterre lesz a talajtól. Majd lassú mozdulattal vidd vissza a lábadat az alaphelyzetbe, utána pedig jöhet a másik láb.

Haskörzés

Ismételten ragadd meg az egykilós súlyzókat, állj kis terpeszbe, a térdeidet egy kicsit hajlítsd be. A hasadat feszítsd meg, és most ugorj egyet, méghozzá úgy, hogy a levegőben fordulj jobbra, a lényeg, hogy 180 fokos fordulatot teljesíts. A gyakorlatot akkor tudod maximális hatékonysággal elvégezni, ha a hasizom végig meg van feszítve. Aztán megint ugorj egyet, tehát ugyanoda térj vissza, ahonnan elindultál.

Rúgás hídból

Először is feküdj a hátadra, a lábfejed a talajon legyen, a karjaid a test mellett, a tenyér lefelé nézzen. Emeld meg a csípődet, a feneked távolodjon el a talajtól. Hasizmodat feszítsd meg, és nyújtsd a bal lábadat a levegőbe, tehát a lábujjaid a plafon irányába mutassanak, miközben a csípődet megemelve tartod, a hátsódat pedig megfeszíted. Ezután még mindig megfeszített hasfallal vidd ki a bal lábadat oldalra. Tartsd ott három másodperc erejéig. Feszítsd meg a belső combodat, majd térj vissza a kiindulópontba.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

A sikeres diéta titka: így állj ellen a csábításnak!

A sztárok legszuperebb fitnesztippjei

A sikeres diétát gátló ételek

Címkék: hasad legyen! szexi sztártréner tanácsa

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több technikai