2011.03.25.@ 15.03

Fotópályázat az SOS Gyermekfalu lakóiért

A húsvét a családokban és baráti körben hasonlóan nagy összekovácsoló erővel bír, mint a karácsony. Idén a Lindt különleges ajándékokkal szeretne kedveskedni azoknak a gyerekeknek, akiknek nem adatik meg a család biztonságot adó ölelése, támogatása. Március 17-én kezdődött a Lindt nagyszabású fotópályázata a Facebook hazai rajongói oldalán.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A „Lindt Pillanatok” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy az SOS Gyermekfaluban élő gyermekek számára minél több csokoládét gyűjtsenek a fényképek készítői és kedvelői. Minél többen lájkolják a beérkezett képeket, annál több segítség érkezik a családjukat nélkülözni kényszerülő gyerekeknek. A fotóverseny után Roger Federer segít, mint a Lindt svájci csokoládé nagykövete, aki az aláírásával ellátott különleges porcelán Lindt Arany Nyuszit bocsátja aukcióra az SOS Gyermekfalu támogatására. A vállalat a Vaterával közösen indít árverést.

Fontos a segítség – csokoládé és támogatás

Az ünnepek közeledtével felerősödik a család, közösség, barátok iránti elkötelezettség felemelő érzése – nincs ez másképp húsvétkor sem. Ám vannak olyanok, akik nem csodálkozhatnak rá az ünnep szépségeire meleg családi körben. Idén a Lindt & Sprüngli ezt a hátrányt igyekszik csökkenteni két akciójával, hogy az SOS Gyermekfalu – melyből a legelső idén 25 éve nyitotta meg kapuit a rászoruló gyermekek előtt – lakói átélhessék az ünnepek mesés hangulatát. Az SOS Gyermekfalu legfontosabb küldetése, hogy a családjukat, szeretteiket nélkülözni kényszerülő gyerekeknek otthont és szeretetet nyújtsanak.

Elindult hódító útjára a Lindt hazai Facebook rajongói oldalán a „Lindt Pillanatok” elnevezésű fotóverseny. Március 17-től április 8-ig az oldalra feltölthető bármilyen családi, baráti hangulatfotó, melyek szabadon megoszthatók, kedvelhetők (lájkolhatók). Minél magasabb a beérkező izgalmas, ünnepi, kalandos fotók kedvelési/tetszési indexe – minél többen lájkolják -, annál több mennyei Lindt csokoládéval örvendezteti meg a vállalat a falu kicsi és nagy lakóit. Az SOS Gyermekfalunak ennél azonban nagyobb segítséget is szeretne nyújtani a Lindt & Sprüngli. A Vaterával, a legnagyobb hazai aukciós oldallal szövetkezve, online árverést hirdet április 13-20. között, a húsvéti készülődés időszakában.

A licitálásban a legtöbbet felajánló egy nem mindennapi kincset vihet haza: az ikonikus húsvéti nyúlfigura porcelánból készült, Roger Federer, a Lindt márka nagykövetének, aláírásával ellátott változatát. Bárki támogathatja az aukció bevételének növelését ún. termékjegyek megvásárlásával. Az így befolyt teljes bevételt az SOS Gyermekfalunak ajánlják fel.

A svájci születésű Roger Federer minden idők egyik legsikeresebb teniszezője, 2009 októbere óta tölti be a Lindt márka nagyköveti pozícióját világszerte. A vállalat biztos a sikerben, hiszen a világsztár sportoló neve garancia a márka hírnevének további erősítésére, ugyanis Federer mindazokat az értékeket képviseli, melyeket ez a csodálatos csokoládé is: svájci, prémium, minőségi és szenvedélyes. A Lindt és Federer neve szimbolizálja a tökéletes párost: világelső csokoládé a világelső teniszezővel. 2007-ben a Time Magazine a világ 100 legbefolyásosabb embere közé sorolta. Édesanyja által ihletve, aki Dél-Afrikából származik, 2003-ban megalapította a Roger Federer Alapítványt, amelynek célja az Afrikában élő hátrányos helyzetű gyerekeket segítő projektek támogatása.

Fotó: Lindt

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több weekend