2015.02.07.@ 13.02

Gyurkovics Anikó

“Célozd meg a Holdat! Még ha elhibázod is, a csillagok közt landolsz.” Les Brown

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Végzettségek:
Semmelweis Egyetem TFTI – Aerobik oktató
Kangoo Club Hungary – Kangoo Jumps oktató
Kangoo Club Hungary – Gyerek Kangoo oktató
Czanik Balázs – Capoeira Aerobik oktató
R-Med Akadémia – TRX oktató
Star Training – Stretching

Szakterület, mit vállal:
aerobik oktató (Kangoo, Gyerek Kangoo, Alakformáló, Zsírégető, Intervall, Capoeira Aerobik, TRX)

Rövid bemutatkozás:
2010-ben a Testnevelési Főiskola Továbbképző Központjában szereztem aerobik oktatói oklevelet, ezt megelőzően néptánccal foglalkoztam kiskorom óta. A tánc után olyan, kifejezetten dinamikus edzésformát kerestem, ami – túl azon, hogy növeli az állóképességet, formálja az alakot és csökkenti a testzsír arányát – képes arra, hogy erővel, energiával is feltöltsön. Így találtam rá a Kangoo Jumps-ra, amely ezeknek a feltételeknek tökéletesen megfelel. Minden perce pörgő, őrült és élvezetes. A Kangoo Instruktori tanfolyam elvégzését követően már több éve tartok rendszeresen Kangoo órákat felnőtteknek és gyereknek egyaránt. Az órák dinamikusak, energikusak és az óra végére általában még a leginkább lehangolt vendégre is sikerül ráragasztani a jókedvet. Mert ugrálni csak mosolyogva lehet. A speciális rugós talpú cipőben végzett magas intenzitású mozgás felpörgeti az anyagcseréd, rengeteg kalóriát éget, pozitív hatást gyakorol a szívre és érrendszerre, fokozza a szervezeted oxigénellátását, miközben átalakítja, feszesebbé és tónusosabbá teszi az alakod – a változás a rendszeresen órára járó vendégeken szemmel látható. Minél többen vagyunk, annál nagyobb és magával ragadóbb a hangulat.
Az aerobik oktatói oklevél megszerzése óta alakformáló és zsírégető órákat is tartok, személyes kedvencem az intervall edzés. Ez egy olyan állóképesség növelő óratípus, melynek során a teljes testet megdolgoztatjuk. Az intervall tréning hatékonysága a változó terhelésben rejlik. A magasabb terhelést alacsonyabb intenzitású rész követ, így a pihenő szakaszok miatt összességében többet tudunk dolgozni magasabb terhelés mellett.
Hiszek a funkcionális edzésmódszerekben is, ezért tettem le a voksomat a TRX mellett. Kis csoportos edzés, amelyet nagy figyelem és fegyelem övez.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több body-day