Kutyáknak is jár a nyári vakáció!

Forrás: Bambi naplója | 2019 augusztus 26.

Elnézést, hogy egy hétig nem jelentkeztem, de nyár végére nagy nehezen sikerült beiktatnunk egy családi nyaralást, amiről természetesen én sem hiányozhattam. Hiszen nemcsak az otthon, hanem a vakáció is kutyával teljes! Következzen hát az élménybeszámolóm…

Már korán reggel sejtettem, hogy Anyáék készülnek valamire (vagy pontosabban valahova), mert elővettek két óriási táskát, és elkezdték bepakolni a saját meg Kishúgi ruháit. Hogy engem se hagyjanak otthon, vad csóválásba kezdtem és mindenhova követtem őket, de szó szerint: két mancsnyi távolságnál nem engedtem őket messzebb a lakásban. Csak akkor nyugodtam meg, mikor láttam, hogy az én tálamat, labdámat és egyéb felszerelésemet is elpakolják. Aztán ebéd után elindultunk, hurrá! Mikor kb. egy órányi autókázás után letértünk az M7-esről Balatonvilágos felé, felélénkültem: ismerős illatok, fák, hahóó, itt már jártunk! Nem sokkal később pedig begurultunk a Tópart Hotel parkolójába, és itt már féktelenül csaholtam, nyüszköltem, ugráltam izgalmamban. Merthogy, emlékeztem, hogy tavaly is itt nyaraltunk, és már tudtam, a következő napokban csupa klassz dolog vár!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Can’t stop smiling, cause we’re on holiday! 😎

Bambi (@bambi_thepoodle) által megosztott bejegyzés,

Először is a Tópartnak hatalmas, csodaszép kertje van puha pázsittal, színes virágokkal és árnyékot adó fákkal. A virágok annyira nem hoznak lázba (bezzeg Kishúgit!), de a pázsitot szeretem, mert jó érzés rajta rohangálni. A fáknak pedig hálás vagyok, hogy hűsölhetek alattuk, ha kimelegedtem a labdázásban.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Don’t fool with me, just throw my 🎾!!!

Bambi (@bambi_thepoodle) által megosztott bejegyzés,

Márpedig labdáztam, nem is keveset. Sokat. Nagyon sokat. Órákig. Megállás nélkül. A hotelben ugyanis Kishúgin kívül is elég sok gyerek volt, én pedig mágnesként vonzottam őket. Néha már komolyan majdnem kifulladtam, még szerencse, hogy Anyáék barátai is velünk nyaraltak, és jött az ő kutyusuk, Bejgli is. Ketten tartottuk így a frontot a gyerek sereggel szemben, felváltva foglalkoztunk (értsd: labdáztunk) velük. A hotelnek vagy szülőknek egyébként simán felszámolhattuk volna az animátori szolgáltatásunkat, de végül baráti alapon grátisz nyújtottuk ezt.

Mert azért – őszinte leszek – bírtam a sztárolást, mármint hogy ennyit foglalkoznak velem. Voltak vendégek, akikkel már tavaly is együtt nyaraltunk, és megismertek, rögtön odajöttek köszönni. Anyáék meglepődtek, de szerintem természetes, hogy mély nyomot hagytam bennük és nem felejtettek el. Bárkihez mentem oda, mindenki mosolygott.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Enjoying the most beautiful sunset. 🌄

Bambi (@bambi_thepoodle) által megosztott bejegyzés,

És hogy fürödtem-e a Balatonba? Naná! Bár elvileg tilos lett volna valami hülye balatoni szabályozás miatt, de mikor Anya, Apa és Kishúgi is bement a vízbe, én is gondolkodás nélkül utánuk eveztem. Utána rám szóltak, hogy legközelebb inkább maradjak a stégen. De én azért leleményes vagyok! Egyszer átfutottam a szomszédba, és az ő stégjükről csobbantam – ott nem tiltotta senki. Másszor pedig Apával SUP deszkán eveztünk be a Balcsiba, messze a parttól. A vízbe nem értem be fél tappancsommal sem, szóval senki nem emelhet kifogást!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Don’t worry Dad, I’ll be the captain!

Bambi (@bambi_thepoodle) által megosztott bejegyzés,

Elég vagány volt hajóskapitányt (vagy legalábbis SUP kapitányt) játszani, de a legvagányabb élmény szárazföldön ért. A Tópart Hotelnek ugyanis van egy cicája, Leó. Leó Maine Coon, 6 hónapos, de már most majdnem kétszer akkora, mint én. Cuki, ugye?

Nem, nem az, ne dőlj be neki! Már első nap alattomosan megpróbálta elvenni a legféltettebb kincsemet, a labdámat. Éppen pár gyerekkel játszottunk, amikor mögém lopakodott. De még időben észrevettem, és gondolkodás nélkül elkergettem. Aznap nem is mert többé a közelembe jönni, én pedig irtó büszke voltam magamra, mert még egy macskára sem voltam ilyen hatással. Elég jó kis egótuning volt!

Az egyetlen negatívum az egész nyaralásban az volt, hogy a hotel szabályzata szerint nem tarthattam Anyáékkal a reggeliző étterembe. Hát, nem foglalkoznak azzal, hogy így kimarad egy teljes étkezésem?! Hogy bírjam így az egész napi futkározást?! A szobában kellett kuksolnom, és mikor Anyáék visszaértek, éreztem rajtuk a virsli-rántotta-bundás kenyér-sajt kombót. Jó, azért el kell mondjam, így sem maradtam éhen. Szerencsére Apáék az ebédet és vacsit már a parti étteremben ették, ahol én is szívesen látott vendég voltam, és hát mindig jutott az asztal alá pár finom falat. Főleg mikor Nagyi, Nagypapa és Robi bácsi is csatlakoztak a nyaraláshoz. Ezúton is küldök egy pacsit a séfnek, nagyon jól főz!

Ezt az apró malőrt leszámítva is tényleg minden kistestű kutyásnak ajánlom a Tópart Hotelt, idén is szuper jól éreztem magam. (Halkan jegyzem meg: jövőre esetleg már lehetne szobaszervíz a blökiknek. Ha már az étterembe nem mehetünk be… csak egy javaslat!) De tényleg, alig akartam hazajönni. Hiába mondták Anyáék, hogy hamarosan úgyis kertes házba költözünk, ott is egész nap labdázhatok, de az akkor sem ugyanaz. Kérem mellé a tópartot, balatoni naplementét, hullámzó vizet, a bundámat kellemesen felborzoló szellőt is. Jó, Leó cicát nem.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Beach hair, don’t care 😎😀🌊 Sorry for being MIA, Mum thought her phone can swim like me – she was wrong 🙈🤪

Bambi (@bambi_thepoodle) által megosztott bejegyzés,

Most megyek, ki kell pihennem magam, ugyanis borzasztóan elfáradtam ebben a nagy vakációzásban. Legalább 5 napnyi alvásadagomat kell bepótolnom, nagy munka lesz!

Blogleírás

A Cosmo első négylábú bloggere, Bambi, a törpe uszkár billentyűzetet ragadott, hogy elugassa, milyen a világ kutyaként és kutyásként.