Hivatalosan is állatkísérlet-mentes a Garnier összes terméke

Minden Garnier tubuson és flakonon ott lesz mostantól a Cruelty Free International ugró nyuszis logója, a kegyetlenségmentesség védjegye.

Hivatalosan is állatkísérlet-mentes a Garnier összes terméke

Ha fontos számodra, hogy csakis olyan termékeket vásárolj, amelyek előállítása és tesztelése során bizonyíthatóan, egyetlen összetevő és alapanyag esetén sem nem használtak állatkísérleteket, most egy újabb márka kerülhet a palettádra: a Garnier termékek megkapták a Cruelty Free International jóváhagyó pecsétjét a Leaping Bunny program keretében. A Cruelty Free International a vezető non-profit szervezet, amely azon dolgozik, hogy véget vessenek az állatkísérleteknek és a legmagasabb standardot képviseli az állatkísérlet-mentesség területén.

Biztos lehetsz benne

Hogy mi kell ahhoz, hogy egy márka kiérdemelje ezt a minősítést? Nagyon komoly feltételeknek kell megfelelnie! Ehhez igazságügyi szakértői vizsgálat kell alávetniük a teljes ellátási láncukat, beleértve az összes alapanyagot és minden egyes összetevőt, annak bizonyítására, hogy a teljes folyamat állatkísérlet-mentes. A minősítést csak együtt kaphatja meg egy márka összes készterméke. A Garnier esetében ez azt jelentette, hogy több mint 500 beszállító vonatkozó nyilatkozatát kellett beszereznie, amelyek 3000-nél is több összetevővel látják el a márkát a világ minden részéről. Ennek eredményeképp a Garnier globális portfóliójában szereplő minden egyes terméken hivatalosan megjeleníthető az általánosan elismert kegyetlenségmentes védjegy, a Cruelty Free International ugró nyuszis logója. Ez az aprólékosan szabályozott folyamat biztosítja, hogy a fogyasztók teljes bizalommal vásárolhatják a Garnier termékeit, biztosak lehetnek benne, hogy azok megfelelnek a Leaping Bunny szigorú feltételeinek.

Zöld lépések

„A Garnier olyan világmárka, amelyet mindannyian ismerünk. A közösen végzett munka ezzel a márkával annak érdekében, hogy segítsünk megszüntetni a kozmetikumok állatokon történő tesztelését, és a Cruelty Free International Leaping Bunny programja keretében kapott hivatalos minősítése jelentős mérföldkőnek számít. Hosszú hónapokat vett igénybe, hogy a Garnier fáradhatatlan munkával vizsgálat alá vonja minden egyes beszállítóját és beszerzési forrását, és maradéktalanul elégedettek vagyunk az elért eredményekkel – fűzte hozzá a bejelentéshez Michelle Thew, a Cruelty Free International vezérigazgatója.

„A Garnier már 1989 óta elkötelezett híve az állatkísérlet-mentes világnak. A Cruelty Free International hivatalos minősítésének megszerzése a kezdetektől fontos része Green Beauty küldetésünknek – mondta el Adrien Koskas, a Garnier Globális Márka-elnöke. – Ma a Garnier újabb Zöld lépést tesz annak érdekében, hogy maradéktalanul elkötelezett, valóban fenntartható, transzparens márkává váljon, amely Zöld Szépséget biztosít mindannyiunknak.”

Fenntarthatóbb szépség

2020-ban a Garnier elindította a Green Beauty kezdeményezést, amely a fenntarthatóság minden egyes elemét felölelő megközelítés, és átalakítja a Garnier értékláncának minden szakaszát, jelentős mértékben csökkentve a márka környezetre gyakorolt hatását. Minden egyes új termék a márka Green Beauty vállalásait erősíti, és immár rendelkezik a Cruelty Free International hivatalos minősítésével a Leaping Bunny program keretében. Mutatjuk, milyen öko-érdekességekkel találkozhatsz a márka kínálatában:

A Garnier SkinActive újrahasznosítható ökokorongokkal csökkentheted a sminkeltávolításhoz kapcsolódó hulladéktermelésedet.

A Garnier Botanic Therapy Solid Shampoo száraz sampon 94%-ban növényi alapú, a csomagolása műanyagmentes.

A Garnier Hydra Bomb Tissue Masks szövetmaszkok új verziója teljesen komposztálható, azaz biológiailag lebomlik a háztartási komposztban.

A Garnier Fructis samponok és balzsamok 100%-ban újrahasznosított műanyagból készülő, újrahasznosítható flakonban kerülnek a polcokra.

A Green Beauty kezdeményezésről és az új termékekről a garnier.hu-n találsz több információt.

Kiemelt kép: Getty Images

Még több

Beauty