Nem csoda, hogy Millie Bobby Brownt többek között az őszinteségéért imádjuk.
A Stranger Things sztárja 2019-ben alapította meg saját márkáját, a Florence by Millst, amit nagymamája után nevezett el. A színésznő azért indította el a fiataloknak szóló szépségmárkát, mert ő maga sem tud a témáról sokat.
Elviszlek titeket erre az utazásra magammal, hogy többet tudjunk meg a botanikai anyagokról, szérumokról, gyümölcs- és növényi kivonatokról, enzimekről - olyan dolgokról, amiknagyon fontosak a bőrünk számára, de nem tudunk róluk, mert fiatalok vagyunk
– mondta a 18 éves Millie, aki szerint minden csak az öregedésgátlóról és ránctalanítókról szól, a Z generáció - beleértve őt is - viszont alig tud a dologról valamit.
A színésznő 14 éves volt, amikor egy repülőúton eszébe jutott az ötlet, hogy saját brandet alapítson.
Nem elfedni akartam, aki vagyok, hanem azt szerettem, hogy a sminkeléssel különböző változatokat mutathattam meg magamból
– idézte a szavait a PageSix.