Gonosz csínyre vetemedett Rihanna, és a rajongók jó része teljesen ki van akadva. Az egykori énekesnő ugyanis a MSCHF nevű művészeti kollektívával állt össze egy új termék létrehozatalára. Két beszédes dolog erről a kollektíváról:

  1. a nevük a „mischief”, azaz „csíny” vagy „gonosz tréfa” szóból származik;
  2. az Instán a biójuk annyi, hogy „NE KÖVESS MINKET”.

Ezek után nem túl realisztikus valami szimpla és vásárlóbarát dolgot várni tőlük, minden bizonnyal direkt az volt a cél, hogy kiakasszák a vásárlókat Rihanna sminkcégével, a Fenty Beauty-val közösen. Örömmel jelenti a Daily Mail, hogy a küldetést siker koronázta, a rajongók sorra hagyják a tajtékzó kommenteket a közösségi médiában.

Na de mi is ez a bizonyos termék?

Az a neve az új terméknek, hogy „Makeup or Ketchup”, ami ugye angolul viccesen rímel is. 25 dollárba, azaz kicsit több, mint 10 ezer forintba kerül, és egy szett hat kis zacskót tartalmaz. A termék neve rendkívül pontos leírása annak, hogy a kedves vásárló mit talál az egyes zacskókban: vagy sminket (szájfényt), vagy ketchupot (igazi paradicsomszószt). Hogy melyik zacskó a kettő közül melyiket rejti, az persze csak kinyitáskor derül ki.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MSCHF (@mschf)

A csomagolás direkt utal is arra, hogy a kis zacskókban lehet, hogy ketchup van. Akár az is előfordulhat, hogy az ember vesz egy ilyen készletet, és tízezer forintért vásárolt hat miniadag ketchupot. Na pont ezt jelenti a Mischief.

Mellesleg ha tényleg szájfény van a zacskóban, nem pedig ketchup, az sem akkora főnyeremény, mert egyrészt egy ilyen miniszütyőből a szájunkra felvinni a terméket nem túl praktikus, másrészt a csomagolás nem visszazárható, szóval amit elsőre nem használsz fel, az valószínűleg hamar tönkremegy.

10 ezer forint ezért!?

Nyilvánvaló, hogy inkább poénnak-művészeti projektnek szánták ezt az egészet, nem egy olyan termékenek, amit az emberek a hétköznapi életben használnak, mindenesetre a rajongók közül sokan így is kiakadtak. A Fenty Beauty Instáján egyértelműen a negatív kommentek vannak többségben.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FENTY BEAUTY BY RIHANNA (@fentybeauty)

Rihanna még GYESen van? Ezt ki hagyta jóvá?

– keresi a felelőst az egyik jó humorú kommentelő.

Ezt most mint ketchup-imádó mondom. Imádom ezt a csomagolást! Simán kiadnám a 25 dollárt a szájfényért. De nem fizetnék 25 dollárt csak ketchupért, ez parasztvakítás. Úgy kellett volna, hogy mindig csak szájfény, de ebben a csomagolásban

– fejti ki valaki, hogy minden tetszik neki, csak az nem, ami a poén az egészben.

Ugyanennyiért vehetek egy szájfényt és egy üveg ketchupot, és mindkettő visszazárható lenne. Úgy nézem, a zacskók nem visszazárhatóak. Kihagyom!

–  hogy még egy bosszankodó kommentet idézzünk.

Tényleg mindent csinál már, csak zenét nem

– fájlalja egy másik kommentelő, hogy Rihanna évek óta mindenhez adta már a nevét, csak elnyűhetetlen slágereinek sorát nem folytatta.

via GIPHY

Via