2018. október 26., péntek

2018-ban újításként, először rendezzük meg a Cosmopolitan Blogger Days szakmai napját! Ha influencerekkel, bloggerekkel, vloggerekkel dolgozol, online kampányokat hozol létre, még többet szeretnél megtudni az Instagram és a YouTube világáról vagy erről írod a szakdolgozatodat, akkor mindenképpen vásárolj jegyet az eseményre! Kattints ide a jegyvásárláshoz!

13:00-14:00 Kapunyitás/Érkezés

14:00 Köszöntő, programok ismertetése

Sabján Johanna főszerkesztő, Cosmopolitan és Steiner Kristóf műsorvezető

14:15 Kérdések a jövőhöz - Meddig tart még az influencer boom?

Zalai Ágnes - digitális stratégia, Central Médiacsoport Zrt.

14:35 A social média múltja, jelene és jövője - Marketingstratégiák az online sikerért

Kasza Tibor - műsorvezető, online marketing szakember

14:55 Mennyiség vs Minőség? - Mindent a microinfluencer-jelenségről

Szalai Balázs - content director, MelkwegDigital

15:15 Sztorizzam, mutassam vagy írjam? – Social dilemma az online világban

Jónás Petra senior account manager, Well PR

15:35 Érzelem marketing - Így gondolkodj a követőidről, magadról és a márkákról

Dr Törőcsik Mária - marketingprofesszor, Pécsi Tudományegyetem

15:55-16:15 KÁVÉSZÜNET

16:20 Zárt csoportok ereje a Facebookon - Elég pár ezer ember, hogy nagyot szóljon egy márka?

Oravecz Nóra - énmárka- és storytelling stratéga

16:40 Az adatvezérelt influencer marketing - Együttműködés kicsikkel nagyban

Dévald Ákos - Talent Manager, Post For Rent

17:00 Tradicionális marketing vs. influencer marketing - Kampánytervezés 2018-ban

Kriska Erika - integrált értékesítési tanácsadó, Central Médiacsoport Zrt.

17:20 Kire figyelnek online? - Influencer kampányok a Synetiq neuromarketing mérése alapján

Kis Réka - senior insight consultant

17:40 Blogger személyiség - A siker kulcsa?

Dr. Baráth Andrea - marketingigazgató, Central Médiacsoport Zrt.

18:00 A világ Z-s, de még az X-esek döntenek - Generációs szakadék a digitális térben

Steigervald Krisztián - generációs tanácsadó, Emocionális Marketing Kft.

18:30 Búcsú

Sabján Johanna és Steiner Kristóf

2018. október 27., szombat

2018-ban 5. éve rendezzük meg a Cosmopolitan Blogger Days-t! Idén is ott a helyed, ha blogot vagy vlogot vezetsz, esetleg most szeretnéd elindítani a saját csatornádat, érdekelnek a digitális világ újdonságai, profitálnál az online jelenlétedből és találkoznál kedvenc youtubereiddel. Kattints ide a jegyvásárláshoz!

09:00-10:00 Kapunyitás

10:00 Köszöntő, programok ismertetése

Sabján Johanna főszerkesztő, Cosmopolitan és Steiner Kristóf műsorvezető

10:15 Blogger vs. influencer - Ki számít minőségi véleményvezérnek?

Forgács Mariann - ügyvezető igazgató, Be Social

10:35 Nem Vlog, tévéműsor! - Televíziós tartalomgyártás a YouTube-on

Tatár Csilla - szerkesztő-riporter, műsorvezető, vlogger és blogger

10:55 #magyar @Insta #helyzet - Mit és kit szeretnek a hazai követők?

Boroznaki Gergő -ügyfélkapcsolati igazgató, Crane, sneakerbox.hu b/vlogger

11:15 #readingissexy - Fogadjunk, hogy ezután neked is LESZ időd olvasni!

Szabados Ágnes - olvasásnépszerűsítő, a Nincs időm olvasni kihívás (#12hónap12könyv) elindítója, könyves blogger, híradós műsorvezető, RTL Klub

11:35 Musically generáció - A playbacktől a világhírnévig!

Rubint Réka és Schobert Lara , Farkas Rita és Nagy Liza és Emci Beauty

12:00 Global Social Awards 2019 - Mindent a világ egyik legnagyobb blogger versenyéről

Mgr. Jitka Fürst - kreatív vezető és stratéga, Global Social Awards

12:15- 13:00 Cosmopolitan Blogger Awards Díjátadó

13:00-14:00 EBÉDSZÜNET

14:10 Eladnám magam, de hogyan? – Így hívd fel magadra a nagy márkák figyelmét

PamKutya - youtuber

14:30 Pénz és hírnév – Profitálj a Google és a YouTube-jelenlétedből!

Hamedl Andrea SEO-szerkesztő, Házipatika.com és Szabó György SEM és audience csoportvezető, Central Médiacsoport Zrt.

14:50 Nyerő páros - Mennyi intimitás kell a kattintáshoz?

Kovács Dorottya blogger, youtuber és Tokár Tomi műsorvezető, youtuber

15:10 A NEM ereje az influencer marketingben - Mit vállalj, mit ne, és mennyit?

Farkas Dániel influencerszakértő, Star Network

15:30 Influencer charity, és ami mögötte van - Miért jó az arcodat adni jótékony ügyekhez?

Rubin Kata - kommunikációs igazgató, UNICEF Magyarország

15:50 Látszat vagy valóság? - Online illúziók és felelősség a véleményvezérek életében

Villányi Gergő - pszichológiai tanácsadó

16:10 Milyen a profi influencer CV? - Különleges együttműködési lehetőségek a világ vezető kozmetikai cégével

Sasvári Tünde -senior PR Manager, L'Oréal Magyarország

16:30-16:50 KÁVÉSZÜNET

17:00 Baby Business - Anyukából social sztár (Kerekasztal)

Mádai Vivien - műsorvezető, Bánhidi Dóra - PandArte blog írója és a Jógakaland alapítója, Priger Inez - arculati tanácsadó, social média menedzser

17:25 Videós 1x1 - Készítéstől az értékesítésig

Takács Nóra - műsorvezető, szépségszakértő

17:45 ZÁRÁS

Sabján Johanna és Steiner Kristóf

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!