2008.07.23.@ 15.07

Hogyan aludj el, amikor folyamatosan kattog az agyad?

Nem biztos, hogy a bárányok számolgatása sikerre vezet, amikor problémád van az álomba szenderüléssel. A mi stratégiánkkal viszont kiütheted az áloműzőket, még akkor is, ha az agyad még mindig kattog a problémákon.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Ez az élet egyik igen kegyetlen iróniája: amikor kétségbeesetten szükséged lenne a „minőségi” pihenésre, az elméd akkor pörög a leginkább, és egyszerűen nem hagy elaludni. Ha aggódsz egy, a munkahelyeden előadandó prezentáció vagy egy fontos vizsga miatt, esetleg megszállottként egy új srácra gondolsz, akiért megőrülsz, vagy csak az jár az agyadban, hogy nem tudsz felkelni, és lekésed a kora reggeli járatot, az elalvás még inkább lehetetlen küldetésnek tűnik. Legközelebb, amikor frusztráló helyzetben találod magad, alkalmazd a következő stratégiák valamelyikét, amelyek segítségével garantáltan percek alatt partot érsz álomország tengerpartján.

Készíts cselekvési tervet! 

Amikor olyan dolog miatt stresszeled magad, amivel másnap mindenképpen végezned kell, mert szorít a határidő, jegyezd fel a gondolataidat. Pattanj ki az ágyból, fogj egy jegyzettömböt, és írj össze gyorsan egy listát arról, amit a nap folyamán meg kell tenned, és azokat az ötleteket is vesd papírra, amiket félsz, hogy elfelejthetsz. Ez a kis összegzés segít, hogy úgy érezd, mindent kézben tudsz tartani, és annak a tudatnak köszönhetően, hogy ezt még reggel is átnézheted, az agyad végre ki tud majd kapcsolni. De akár hangpostát is hagyhatsz magadnak az irodában, így lesz egy emlékeztetőd, amikor megérkezel. 

Találj ki egy esti mesét! 

Ha nem tudod abbahagyni valami korábban történt dolog elemzését, vond el a gondolataidat egy kis kreatív álmodozással. Éld újra a legjobb vakációdat, például amit Olaszországban töltöttél, és eleveníts fel minden olyan részletet, ami az érzékekhez kapcsolódik, például a víz érintése a bőrödön, vagy a levegő illata, és a Mojito-koktél íze, amit naplementekor szürcsöltetek. 

Rejtsd el az órát! 

Amikor ideges vagy, bármelyik érzékedet érő ingerlés csak rosszabbá teheti a helyzetet. A legnagyobb bűnös: a digitális óra. Ha félsz attól, hogy elalszol, állíts be inkább két ébresztőórát is, aztán fordítsd el őket, ne kelljen azt nézned, hogy már hajnali kettő van és te még mindig nem szundítasz.

Áztasd magad forró fürdőben! 

Ha gyanítod, hogy ma is problémád lesz azzal, hogy békésen elszenderülj, vagy ha már ágyban vagy, de azon aggódsz, hogy mikor fogsz végre már álmodni is, akkor inkább tizenöt perc erejéig merülj el a kádban.

Szöveg: Kovács Orsi

Tudtad, hogy a rosaceás arcbőr normalizálása a DRHAZI egyik fő profilja? (x)

Ősszel mindig várható a rosaceára hajlamos arcbőrök állapotának romlása.

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Az avokádó toast a múlté: itt az új őrület!

Napi meglepetés: jógázz újra Nagy Annával és a Cosmo.hu-val!

Hajlamos vagy már vasárnap délután rástresszelni a hétfőre? Ennek hamarosan búcsút inthetsz, a Cosmo és a Yogasecrets közös online jógaórái ugyanis visszatérnek, ráadásul hamarabb, mint gondolnád! A részletekről kedvenc oktatódat, Nagy Annát faggattuk!

4 tuti póz, ha nehezen jön össze az orgazmus

Ha ezeket kipróbálod, ne lepődj meg, ha egynél többször is összejön a nagy O!

5 vészjósló jel, hogy egy nárcisztikus sráccal randizol

Ha ezeket tapasztalod, inkább mondd ki, hogy vége!

Ez a 3 csillagjegy a leglelkesebb az összes közül

Számukra nincs lehetetlen, a hozzáállásuk olyanná teszi őket, mint egy nagy szupermágnes.

4 jel, hogy ideje szakítanod a pasiddal

Ezekből tudni fogod, mit kell tenned!

Breaking: Emily Ratajkowski babát vár, zseniálisan jelentette be

Mert ha olyan menő vagy, mint ő, nem érheted be kevesebbel!