2009.10.13.@ 11.10

Legyél még fittebb tetőtől talpig!

Ha szeretnél feszes, arányos alakra szert tenni, akkor a felső és az alsó testrészeidet is egyforma intenzitással kell edzened, legalább is így vélekedik egy New York-i személyi edző. Ezek az egész testet karbantartó gyakorlatok a legfontosabb izomcsoportokat célozzák meg, és elvégzésükkel nagy lépést teszel egy még fittebb külső érdekében. A legszembetűnőbb eredményért csinálj három sorozatot mindenből, és heti három alkalommal veselkedj neki ennek a tornának.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Térdérintés

 
Állj vállszélességű terpeszbe, a talpaidat szegezd a talajhoz, és a térdeid legyenek kinyújtva. A karjaidat emeld a fejed felé, és a könyöködet egy kicsit hajlítsd be, majd fogj meg egy-egy másfél kilós súlyzót. Húzd fel magasra a bal térdedet, miközben a karjaidat leereszted. Ezután térj vissza a kiinduló pozícióba. Csinálj tizenöt ismétlést, aztán válts oldalt!
 
Maximalizáld a hatást: A megfelelő hatás érdekében a fejed mögött nyújtsd olyan messzire a karjaidat, amennyire csak tudod, így a tricepszedet is megdolgoztatod.
 
Kar- és fenékfaragó gyakorlat
 
Kezdésként lépj hátrafelé irányuló kitörésbe, a jobb lábad legyen hátul, míg a bal elöl. Tarts meg vállmagasságban egy másfél kilós súlyzót. Told a magasba súlyzókat, és ezzel egyidejűleg emelkedj fel a kitörésből. Ereszd vissza a karokat és a lábakat a kiinduló helyzetbe. Ismételd tizenötször, majd jöhet a másik oldal.
 
Maximalizáld a hatást: Helyezd a hátul lévő lábfejedet egy lépcsőre, így a másik lábadat ki tudod nyújtani.
 
Az egész testedet formáló guggolás
 
Helyezkedj el vállszélességű terpeszben, a térdeidet egy kicsit hajlítsd be, a fenekedet feszítsd meg. Ismételten ragadd meg a másfél kilós súlyzókat, tartsd őket szorosan magad mellett. Ahogy leguggolsz, emeld fel a karjaidat, és a tenyerek nézzenek befelé. Őrizd meg ezt a mozdulatot három másodperc erejéig, a súlypont ilyenkor a sarkakra helyeződik, majd utána térj vissza a kezdő állásba. Tizenöt ismétlést gyűrj le belőle.
 
Maximalizáld a hatást: A gyakorlat második részében rugózz bele a guggolásba tíz másodpercen keresztül, így még eredményesebben fejlesztheted a mozdulatban résztvevő izmokat.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

 

 

Címkék: fittebb legyél talpig! tetőtől

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ilyen, amikor Élő Ken végre embernek érzi magát

Ilyen, amikor Élő Ken végre embernek érzi magát

Lassan felépül a 70. plasztikai műtétéből...

5 lány, aki úgy alakult át, hogy egy kilót sem fogyott

Minden reggel rohansz a mérleghez, hogy csekkold a súlyod? Hagyd a számokat, nem azok bizonyítják a változást!

6 trükk, hogy már ma laposabb legyen a hasad

Adunk neked pár könnyen betartható tippet, így garantáltan sikerrel jársz az életmódváltással!

28 kiló volt az anorexiás lány, egy kocka csoki mentette meg

Mostanra egy gyönyörű és egészséges nő lett belőle! Csekkold le a sztoriját!

Így néz ki egy férfi szakállbeültetés után

A reality-sztár milliókat költött arra, hogy végre szőrös legyen az arca. Szerinted megérte?

Ez használ a legjobban a menstruációs fájdalom ellen

Egy új kutatás rávilágított a legjobb módszerekre.

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Kíváncsi vagy, mi a tökéletes alak titka? Segítünk!

Íme, a legújabb élő Barbie

A 19 éves csajszi 8000 fontot költött arra, hogy úgy nézzen ki, mint egy mesebeli lény.

Így gyógyult ki az anorexiából a lány, aki napi 8 órát edzett

Mutatunk neked egy újabb bizonyítékot arra, hogy a legmélyebb gödörből is van kiút!

Két hét alatt 5 kilót fogyhatsz a színválogatós diétával

A te újévi fogadalomlistádon is szerepel a fogyás? Akkor csekkold a legújabb őrületet, amivel könnyen megszabadulhatsz a felesleges kilóidtól!

Élő Ken undorító fotót posztolt plasztikai műtétéről

Figyelem! Tényleg nagyon gusztustalan, úgyhogy csak erős idegzetűeknek...

A világ legbutább ötletével állt elő ez a nő

Egy német modell elképesztő terveiről mesélt egy tévéműsorban.