2009.10.13.@ 11.10

Legyél még fittebb tetőtől talpig!

Ha szeretnél feszes, arányos alakra szert tenni, akkor a felső és az alsó testrészeidet is egyforma intenzitással kell edzened, legalább is így vélekedik egy New York-i személyi edző. Ezek az egész testet karbantartó gyakorlatok a legfontosabb izomcsoportokat célozzák meg, és elvégzésükkel nagy lépést teszel egy még fittebb külső érdekében. A legszembetűnőbb eredményért csinálj három sorozatot mindenből, és heti három alkalommal veselkedj neki ennek a tornának.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Térdérintés

 
Állj vállszélességű terpeszbe, a talpaidat szegezd a talajhoz, és a térdeid legyenek kinyújtva. A karjaidat emeld a fejed felé, és a könyöködet egy kicsit hajlítsd be, majd fogj meg egy-egy másfél kilós súlyzót. Húzd fel magasra a bal térdedet, miközben a karjaidat leereszted. Ezután térj vissza a kiinduló pozícióba. Csinálj tizenöt ismétlést, aztán válts oldalt!
 
Maximalizáld a hatást: A megfelelő hatás érdekében a fejed mögött nyújtsd olyan messzire a karjaidat, amennyire csak tudod, így a tricepszedet is megdolgoztatod.
 
Kar- és fenékfaragó gyakorlat
 
Kezdésként lépj hátrafelé irányuló kitörésbe, a jobb lábad legyen hátul, míg a bal elöl. Tarts meg vállmagasságban egy másfél kilós súlyzót. Told a magasba súlyzókat, és ezzel egyidejűleg emelkedj fel a kitörésből. Ereszd vissza a karokat és a lábakat a kiinduló helyzetbe. Ismételd tizenötször, majd jöhet a másik oldal.
 
Maximalizáld a hatást: Helyezd a hátul lévő lábfejedet egy lépcsőre, így a másik lábadat ki tudod nyújtani.
 
Az egész testedet formáló guggolás
 
Helyezkedj el vállszélességű terpeszben, a térdeidet egy kicsit hajlítsd be, a fenekedet feszítsd meg. Ismételten ragadd meg a másfél kilós súlyzókat, tartsd őket szorosan magad mellett. Ahogy leguggolsz, emeld fel a karjaidat, és a tenyerek nézzenek befelé. Őrizd meg ezt a mozdulatot három másodperc erejéig, a súlypont ilyenkor a sarkakra helyeződik, majd utána térj vissza a kezdő állásba. Tizenöt ismétlést gyűrj le belőle.
 
Maximalizáld a hatást: A gyakorlat második részében rugózz bele a guggolásba tíz másodpercen keresztül, így még eredményesebben fejlesztheted a mozdulatban résztvevő izmokat.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

 

 

Címkék: fittebb legyél talpig! tetőtől

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Te tudod, hogy mi a szerepük? Bőrünk megfelelő állagáért felelősek. A kollagén alapú vázelemek, az elasztin, a hyaluronsav és az általa megkötött vízmennyiség együttesen dolgoznak a szép és feszes bőrért, de kevesen tudják, hogy az egészséges ízületeinket is nekik köszönhetjük.