2009.11.10.@ 09.11

Formáld a tested guggolásokkal!

Végigszenvedhetsz hihetetlen mennyiségű kardioedzést is, de annyi bizonyos, hogy a guggolásoknál hatásosabban semmi sem formálja az ernyedt belső combot és a lapos feneket. Ezek a gyakorlatok egy texasi személyi edzőtől származnak, és az igazán nehezen formálható területeket célozza meg. Hetente háromszor gyűrj le belőlük három sorozatot húszas ismétlésszámmal.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

„Tiktak” guggolás

Állj úgy, hogy a lábfejeid legyenek összezárva, a térdeidet egy kicsit hajlítsd be, és a kezeidet helyezd a csípődre. Törj ki jobb oldalra a jobb lábaddal úgy, hogy a tested súlyát a belső combodra összpontosítod. Majd vidd át a súlyodat a bal lábadra, miközben visszatérsz a kiinduló pozícióba. Ismételd meg a másik oldalra is.
 
Maximalizáld a hatást: Ha szeretnéd nehezíteni a gyakorlatot, akkor ragadj meg egy egykilós súlyzót, ezzel ellenállást fejtesz ki, miközben a kitörést végzed.
 
„Hasított” guggolás
 
Lépj egyet előre a jobb lábaddal. Mindkét térd legyen egy kicsit behajlítva, viszont a bal sarok távolodjon el a talajtól. Ereszkedj le guggolásba, és egészen addig menj lefelé, amíg a bal térded körülbelül kettő-hat centiméterre lesz a földtől. Koncentrálj arra, hogy ennél a feladatnál a testsúlyod a jobb sarokra helyeződjön. A felemelkedés során szorítsd össze a fenekedet, amennyire csak tudod. Ezt követően cserélj oldalt!
 
Maximalizáld a hatást: Amint leérkeztél a guggoló helyzetbe, a súlyodat helyezd a bal lábadra, rugózz bele, húsz másodperc erejéig tartsd ki ezt a mozdulatot, és garantált lesz az izomláz a farizmaidban.
 
Ugró guggolás
 
Állj széles terpeszbe, a térdek hajlítva vannak, a kezek a csípőn nyugodnak. Feszítsd meg a belső combjaidat és a fenekedet, majd nyomd el magad a sarkaidról és a lábujjaidról, és ugorj, amilyen magasra csak tudsz. Óvatosan érj földet, légy elővigyázatos, nehogy összecsukódjanak a térdeid.
 
Maximalizáld a hatást: Harminc másodpercen keresztül, gyorsan csináld az ugrásokat, lehetőleg megállás nélkül, és ezzel a szívverésedet is felgyorsíthatod.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

 

 

 

Tudtad, hogy a rosaceás arcbőr normalizálása a DRHAZI egyik fő profilja? (x)

Ősszel mindig várható a rosaceára hajlamos arcbőrök állapotának romlása.
Címkék: formáld guggolásokkal! tested

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

7 sztár, aki terhesen csinált végig egy forgatást, és nem is tudtál róla

7 sztár, aki terhesen csinált végig egy forgatást, és nem is tudtál róla

Pedig volt, akinek már nagyon kerekedett a pocakja.

6 szexpóz, ha totál kimerült vagy

Ki mondta, hogy fáradtan nem lehet szexelni?

Adele végre megerősítette, melyik sztárral jött össze

Egy elég vicces posztban tisztázta a dolgot.

Így ünnepli idén a királyi család a karácsonyt a koronavírus miatt

Garantáltan szokatlan lesz, még a királyi családnál is...

Emily Ratajkowski teljesen meztelenül mutatta meg terhes pocakját

Épp annyit takar el, hogy az Insta ne tiltsa le.

20 jel, hogy a kiégés szélén állsz

Ráadásul a kiégés nemcsak az életed egyetlen területén jelentkezhet.

Ezért feszülsz be, ha valaki pontot ír az üzenetében

Ilyenkor nem arra gondolsz, milyen szuper az illető helyesírása, igaz?

„A pasim megkérte a kezem, és én észre sem vettem”

Ezt vajon hogy hozta össze a srác?

Napi meglepetés: jógázz újra Nagy Annával és a Cosmo.hu-val!

Hajlamos vagy már vasárnap délután rástresszelni a hétfőre? Ennek hamarosan búcsút inthetsz, a Cosmo és a Yogasecrets közös online jógaórái ugyanis visszatérnek, ráadásul hamarabb, mint gondolnád! A részletekről kedvenc oktatódat, Nagy Annát faggattuk!