2009.11.10.@ 09.11

Formáld a tested guggolásokkal!

Végigszenvedhetsz hihetetlen mennyiségű kardioedzést is, de annyi bizonyos, hogy a guggolásoknál hatásosabban semmi sem formálja az ernyedt belső combot és a lapos feneket. Ezek a gyakorlatok egy texasi személyi edzőtől származnak, és az igazán nehezen formálható területeket célozza meg. Hetente háromszor gyűrj le belőlük három sorozatot húszas ismétlésszámmal.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

„Tiktak” guggolás

Állj úgy, hogy a lábfejeid legyenek összezárva, a térdeidet egy kicsit hajlítsd be, és a kezeidet helyezd a csípődre. Törj ki jobb oldalra a jobb lábaddal úgy, hogy a tested súlyát a belső combodra összpontosítod. Majd vidd át a súlyodat a bal lábadra, miközben visszatérsz a kiinduló pozícióba. Ismételd meg a másik oldalra is.
 
Maximalizáld a hatást: Ha szeretnéd nehezíteni a gyakorlatot, akkor ragadj meg egy egykilós súlyzót, ezzel ellenállást fejtesz ki, miközben a kitörést végzed.
 
„Hasított” guggolás
 
Lépj egyet előre a jobb lábaddal. Mindkét térd legyen egy kicsit behajlítva, viszont a bal sarok távolodjon el a talajtól. Ereszkedj le guggolásba, és egészen addig menj lefelé, amíg a bal térded körülbelül kettő-hat centiméterre lesz a földtől. Koncentrálj arra, hogy ennél a feladatnál a testsúlyod a jobb sarokra helyeződjön. A felemelkedés során szorítsd össze a fenekedet, amennyire csak tudod. Ezt követően cserélj oldalt!
 
Maximalizáld a hatást: Amint leérkeztél a guggoló helyzetbe, a súlyodat helyezd a bal lábadra, rugózz bele, húsz másodperc erejéig tartsd ki ezt a mozdulatot, és garantált lesz az izomláz a farizmaidban.
 
Ugró guggolás
 
Állj széles terpeszbe, a térdek hajlítva vannak, a kezek a csípőn nyugodnak. Feszítsd meg a belső combjaidat és a fenekedet, majd nyomd el magad a sarkaidról és a lábujjaidról, és ugorj, amilyen magasra csak tudsz. Óvatosan érj földet, légy elővigyázatos, nehogy összecsukódjanak a térdeid.
 
Maximalizáld a hatást: Harminc másodpercen keresztül, gyorsan csináld az ugrásokat, lehetőleg megállás nélkül, és ezzel a szívverésedet is felgyorsíthatod.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

 

 

 

Címkék: formáld guggolásokkal! tested

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A 4 legnagyobb baki, amit elkövethetsz a sztárfodrász szerint

A 4 legnagyobb baki, amit elkövethetsz a sztárfodrász szerint

Beyoncé fodrásza szuper új frizura trükköket osztott meg, hogy elkerülhesd a legparább hajbakikat.

Ez az 5 legjobb film vasárnap a tévében

Nézd meg, miért érdemes bekapcsolni ma este a tévédet!

10 fotó, amiről nem hiszed el, hogy megtörtént

Elsőre azt hiszed, hogy csak egy rossz vicc, pedig valaki ezt tényleg komolyan gondolta...

7 sztár, akiről nem tudtad, hogy örökbe fogadták

Nézd meg, kik szerepelnek a listán!

Ezt nézd szombat este a tévében

Csekkold le, mik vannak a listán!

Reese Witherspoon új frizurát villantott

A gyönyörű színésznő úgy döntött, nyárra egy rövidebb fazonra vált

3 csillagjegy, akire rátalál júniusban a szerelem

Csekkold le gyorsan, köztük vagy-e!

Tovább bonyolódik a sztori Vilmos hűtlenségéről

Kivételesen nem Meghan hercegnéről szólnak a hírek...

Így néz ki Brad Pitt és Jennifer Aniston egykori közös háza

Az egykori álompár exkecója még mindig döbbenetesen menő, amit most bárki meg is vásárolhat.

Joe Jonas összekeverte Sophie Turnert a dublőrével

Ezek szerint a sorozat készítői hátba veregethetik magukat, mert jól sikerült a casting.

Ezért tűnik el a srác, akiről azt hitted, odáig van érted

Megfejtettük a ghostolást! Szívesen.