2010.03.26.@ 11.03

Hozd formába a hátsód és a combjaidat!

Az orvosok sem tudják pontosan, hogy a nők miért hajlamosabbak a hátsójukra és a combjukra halmozni a felesleget, de az biztos, hogy ez a két terület sokunknak okoz fejfájást. Ám nem csak nekünk, földi halandóknak kell megküzdeni ezzel a problémával, hanem az ünnepelt sztároknak is. Alicia Keys és Eva Mendes személyi edzője összeállított egy hatásos edzéstervet, amellyel formába lendülhetsz, mire beköszönt a bikiniszezon!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A sztáredző szerint, ezek a gyakorlatok egyidejűleg célozzák meg a feneked és a combjaid, valamint ugyanolyan mértékben dolgozzák meg mindkét oldalad ezzel biztosítva, hogy arányos legyen majd az eredmény. Kezdetben végezz el három sorozatot húsz ismétléssel, kétszer egy héten, majd, ha úgy érzed, növeld az ismétlés számot. A genetika és az általad folytatott diéta függvényében már néhány hét elteltével érezheted a változást.

Labdagurítás
 
Feküdj a hátadra, a karjaid szorosan melletted, a tenyerek a talaj felé néznek, és a sarkaidat helyezd egy fittballra. A sarkakat erősen nyomd a labdába, majd feszítsd meg a belső combizmokat és a feneked. Lassan emeld fel a csípőd, kicsit húzd lejjebb a sarkad, ezzel együtt a labdát is húzd magad felé, amennyire csak tudod. Tarts szünetet, ezt követően gurítsd vissza a fittballt úgy, hogy kiegyenesíted a lábakat, így a csípő is visszasüllyed a kiinduló helyzetbe. Ismételd meg a feladatot!
 
Egylábas súlyemelés
 
A súlyodat tartsd meg a bal lábadon, és magad előtt tartva, a jobb kezeddel ragadj meg egy két kilós súlyzót. Egyenes háttal lassan, fokozatosan hajolj előre, és hátrafelé nyújtsd ki a jobb lábad. Addig folytasd a nyújtózást, míg a törzsed párhuzamos lesz a talajjal és a jobb lábad egy vonalba kerül a hátaddal. Egyenesedj ki, ismételj, majd jöhet a következő oldal.
 
A fellépés
 
Állj egy stabil szék elé (vagy egy lépcső elé, ha kezdő vagy), jobb lábfejed rakd az ülésre, a karok az oldaladnál. Miközben felnyomod magad, feszítsd meg a jobb lábad izmait, így az egyenes lesz és a bal láb pedig felemelkedik a talajtól. Lépj vissza, és aztán veselkedj neki a következő sorozatnak. Majd cserélj lábat.
 
Belső combos kitörés
 
Állj vállszélességű terpeszbe, kezek a csípőn. Jobb lábbal lépj ki előre, végezz kitörést! „Földet éréskor” fordítsd kifelé a jobb lábfejed, a bal térded pedig kb. hét centiméterre legyen a talajtól. Szorítsd össze a jobb belső combodat és térj vissza az induló pozícióba, csináld meg még egyszer, aztán válts oldalt.
 
Guggolás súlyzókkal
 
Helyezkedj el vállszélességű terpeszben, a karok az oldaladnál, nehezítésként fogj mindkét kezedbe egy két kilós súlyzót. Egyenes háttal állj, lassan ereszkedj le guggolásba, mintha épp egy székre készülnél leülni. Tartsd ki a mozdulatot öt másodpercig, majd aztán emelkedj fel, vissza a kiinduló pontba. Ismételd meg a gyakorlatot.
 
Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

7 szokás, amitől úszógumid lehet

 
Címkék: combjaidat! formába hátsód hozd

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Eugénia hercegnő hamarosan férjhez megy, és ahogyan a legtöbb menyasszony, ő is ledobott jó pár kilót a nagy nap előtt. Csekkold, milyen csini!

Eddz úgy, mint Kaley Cuoco

A színésznő alakja tökéletes, úgyhogy valószínűleg eléggé megéri, ha hallgatsz a tanácsaira. Nézd meg, ő hogyan csinálja!

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Nem kell rögtön extrém diétába kezdened, ha le szeretnél adni pár kilót, csak próbáld ki tippjeinket, és meglátod, így is megszabadulsz majd feleslegtől!

Ennyit lehet fogyni a legújabb fogyókúrás módszerrel

A bikinibody projekt már kipörgött, de ez nem jelenti azt, hogy ne rázódhatnál formába akár ősszel is. Most erre a fogyiverzióra esküsznek a legtöbben.

Hihetetlen, mi a legújabb mellnagyobbító őrület

Nagyon furcsa módszerek terjednek a neten, amik egytől egyig azt ígérik, hogyha kipróbálod őket, tuti nagyobbak lesznek a melleid. A következő trükk az egyik leghajmeresztőbb az összes közül!

Így kerüld el a délutáni kajakómát

2 óra után fizikai kihívást jelent a nyakadon tartani a fejed? Valószínűleg utolért a délutáni fáradtság, amit néhány trükkel messzire űzhetsz.

Kiderült: Ilyen a tökéletes vagina

A svájci kutatók több mint hatszáz nőt vizsgáltak meg, és meglepő dolgot derítettek ki a hüvellyel kapcsolatban.