3 szuper gyakorlat a formás hátsóért

Ezekkel a gyakorlatokkal könnyedén és hamar formába hozhatod a fenekedet, mire megejted az első balatoni strandolást.

2010.06.15. 09:06
Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A mozdulatok Jennifer Lopez személyi edzőjének fejéből pattantak ki, ha beilleszted a jól megszokott edzéstervedbe, akkor már egy hónapon belül észlelni fogod az eredményt, és remekül fogsz mutatni az új bikinidben!

A gyakorlatokat legalább hetente háromszor végezd el, csináljkét sorozatot, tizenkét-tizenöt ismétléssel.
 
Váltó kitörés
 
Állj kis terpeszben, a karjaidat nyújtsd ki előre, a tenyereid lefelé nézzenek. Lépj hátra a jobb lábaddal 30-45 centiméterre, és ereszkedj le, de a térded ne érintse meg a talajt. Maradj így néhány másodpercig, és szorítsd össze a fenekedet, miközben visszatérsz a kiinduló helyzetbe. Majd jöhet a másik láb!
 
Maximalizáld a mozdulat hatását: Rugózz aprókat a hátranyújtott lábaddal!
 
Emeld a hátsód!
 
Feküdj a hasadra, a karjaidat magad előtt fond egymásba, az álladat pihentesd a kezeden. Hajlítsd be a térdedet, és keresztezd a bokáidat magad mögött. Emeld el a földtől a lábaidat, közben pedig erősen, mindent beleadva, feszítsd meg a fenekedet. Tartsd ki ezt a pozíciót pár másodpercig, majd lassan, fokozatosan engedd le a lábakat.
 
Maximalizáld a mozdulat hatását: Minden sorozat utolsó ismétlésénél tartsd magasan a lábadat addig, ameddig csak bírod.
 
Guggolás fitt ballal
 
A labda legyen közted és a fal között, és körülbelül a hátad közepénél helyezd el, majd guggolj le. Végig legyen a feneked megfeszítve, a hátad pedig az egész gyakorlat során maradjon egyenes, így engedve, hogy a labda végigguruljon a gerinced vonalán. Vigyázz arra, hogy a csípőd se balra, se jobbra ne mozduljon el, tehát folyamatosan előre nézzen. Ha híján vagy a gyakorlathoz szükséges labdának, akkor anélkül is elvégezheted a feladatot.
 
Maximalizáld a mozdulat hatását: Ne pihenj az ismétlések között, csináld egyhuzamban a feladatot és próbáld tartani az iramot!

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között! 

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Borzalmasan alszol? Ezek az apróságok okozhatják

Borzalmasan alszol? Ezek az apróságok okozhatják

Ha ezeket a mini-stresszforrásokat kiiktatod az életedből, máris könnyebbek lesznek az éjszakáid.

Nem látod az edzés eredményét? Valószínűleg ez a hiba okozza

Minden nap kitartóan edzel akár több órán át és mégsem látod az eredményét? Akkor lehet, hogy túl sokat edzettél. Hogy ez hogy lehetséges? Olvass tovább!

Ha a hüvelyed beszélni tudna, ezt a 3 dolgot biztosan elmondaná edzés után

Most, hogy búcsút mondtál a nyárnak és ezzel együtt a csaló napok tömkelegének és a hizlaló strandkajáknak, ideje rápörögnöd az edzésre, hogy hatékonyan és energikusan teljenek a home office-ban töltött napjaid. Hogy megúszd intim fertőzések nélkül, jó, ha bevezetsz néhány fontos szabályt.

Ne köss kompromisszumot, ha bugyiról van szó!

Fogadjunk, te is jártál már úgy, hogy egy-egy csipkés fehérnemű elcsábított, de aztán a bugyis fiók mélyén végezte, mert ugyan csinos volt, viszont minden kényelmet mellőzött. Ezentúl nem kell kompromisszumot kötnöd a szexis darabok és a praktikum között.

Figyelj a tested jelzéseire: így kezeld jól az intim problémákat (x)

A tested tudatja veled, ha baj van, ezért nem árt, ha a számodra küldött „jelzéseit” jól is értelmezed. Intim problémák esetén a megváltozott hüvelyfolyás jellege alapján tudod megkülönböztetni, hogy bakteriális fertőzéssel vagy hüvelygombával állsz-e szemben. A kétféle betegség általában eltérő kezelést kíván.

Vallomás életem legjobb, legszörnyűbb és végül legmesésebb csapatépítőjéről

Halihó, Cosmo-lány! Most megosztom veled a saját történetemet, ami elképesztően szuperül indult, aztán végtelenül ciki lett, de mégis, ez volt a legjobb csapatépítő, amin valaha részt vettem!