2010.06.25.@ 11.06

10 szuper kalóriaégető tipp

Tippjeinkkel gyorsabban égetheted a kalóriákat, ezen kívül olyan trükkös ötleteket is bemutatunk, amelyekkel egész nap formálhatod a tested.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Juss elegendő D-vitaminhoz!

Egy brit tanulmány arra világított rá, hogy azok a nők, akiknek a szervezetében D-vitaminhiány lépett fel, sokkal lassabban adják le a felesleges kilókat. Kétségkívül a legfontosabb D-vitaminforrás a napfény, de azért csínján a napozással, egy csúnya leégés senkinek nem hiányzik.

Igyál napi egy csésze kávét!

Lényeges, hogy a kávéfogyasztás terén se ess át a ló túlsó oldalára, de annyi bizonyos, hogy a koffein növeli azt a sebességet, amin a szervezet a kalóriákat égeti.

Légy mindig mozgásban!

Hagyd a liftet, inkább lépcsőzz! Ne a gyorsétteremből szerezd be a vacsorát, hanem főzd meg magad otthon! Ne vedd igénybe a mosogatógép „szolgáltatásait”, hanem végezd te a mosogatási hadműveletet. Mindezekkel az apró dolgokkal energiát használsz, fel és egyúttal a kalóriákat is égeted. Így már a porszívózás sem tűnik olyan nagy nyűgnek.

Nevess!

Charlie Chaplin egyszer azt mondta, hogy a nevetés nélküli nap kárba veszett nap. Hallgass a filmművészet egyik legnagyobb alakjára, és nevess minél többet, hiszen már tíz-tizenöt percnyi kacagással is 210 kalóriát pusztíthatsz el.

Rost, a legfőbb jótevő

Amikor alacsony szénhidráttartalmú, rostban gazdag ételeket eszel, ezeket más ennivalókhoz hasonlítva a szervezet hosszabb idő alatt emészti meg. Gyakran kerüljön a tányérodra nyers spenót, brokkoli, illetve karfiol, és garantáltan sokáig nem tör rád az éhség, mert ezek az étkek maximálisan eltelítenek. Így biztosan elkerülöd az étkezések közötti nassolást.

Ülj és állj egyenesen!

A helyes testtartással is búcsút mondhatsz a felesleges kalóriáknak, ezen kívül vékonyabbnak és magasabbnak tűnsz, valamint a has izomzatát is erősíted azzal, ha kihúzod magad.

Viselj magas sarkút!

Legalább hetente egyszer viselj magas sarkút, így különböző izmokat dolgoztatsz meg a vádlidban és a combodban, plusz nagyszerű kifogás arra, miért is gyarapítod egy újabb darabbal a gyűjteményed.

Furfangos edzések

Akkor is gondoskodhatsz a fittségedről, ha egész nap az íróasztalod mellett ülsz. Erőteljesen feszítsd meg a has-, illetve a farizmodat, tartsd így addig, ameddig bírod. Ezzel kiválóan fejlesztheted ezeket a területeket, és még kalóriát is égetsz.

Hallgass gyors ütemű zenét!

Edzés, sportolás közben hallgass minél dinamikusabb zenét! A ritmus hatására a mozgás irama is sebesebb lesz, így a kalóriákat is nagyobb intenzitással dolgozhatod le.

Aludj többet!

Azt mindig is tudtuk, hogy mennyire lényeges az elegendő mennyiségű alvás, de kutatásokkal bizonyították, hogy azoknál, akik huzamosabb ideig keveset alszanak (kb. 4 órát naponta), jelentős mértékben csökken az anyagcsere sebessége. Célozz be napi nyolc-kilenc óra alvást!

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Hódíts vonzó lábakkal!

3 szuper gyakorlat a formás hátsóért

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: kalóriaégető szuper tipp

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Egészséges haj egy szempillantás alatt? Ezzel az többfunkciós növényi balzsammal lehetséges! (x)

Mindannyian szeretjük a nyarat. Napozás, fürdőzés, vagy csak maga a jó idő... Viszont az UV sugarak, a sós víz, a meleg és a medencék vegyszerei igencsak károsítják hajunkat. De a megfelelő eszközökkel könnyedén óvhatod hajad a káros külső hatásoktól, hogy az visszatérhessen eredeti szépségéhez. Próbáld ki az új Univerzális növényi balzsamot az Yves Rocher-tól!

Ezért érzed magad másnaposnak alkohol nélkül is

Kevés ennél gonoszabb dolog létezik.