2010.07.26.@ 11.07

10 könnyű fogyókúrás tipp

Valljuk be őszintén, hogy mindannyian olyan tippekkel szeretnénk búcsút mondani súlyfeleslegünknek, amelyek könnyen megvalósíthatóak, és viszonylag gyors eredményt hoznak. A következő tanácsok is ilyenek, abszolút hatásosak, és bevetésükkel még fittebb lehetsz.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Sajtcsere

Ha meg akarsz spórolni jó néhány felesleges kalóriát, a hagyományos sajtot cseréld le kecskesajtra. A trappista sajt ugyanis 40 százalékkal több kalóriát tartalmaz egészségesebb változatánál.

Eper, málna, bogyósgyümölcs minden mennyiségben

Egyél minél több epret, málnát és bogyós gyümölcsöt, mert ez is előmozdítja a súlyvesztést. Más gyümölcsökben nagyobb mértékben rejlik a rettegett összetevő, a fruktóz, amit ha szénhidráttal kombinálunk, több zsír rakódik a testünkre.

Ínycsiklandozó saláta

A következő ebéd alkalmával próbáld ki ezt a salátát, ami fekete babból, borsból, paradicsomból, hagymából és édes kukoricából, valamint egy otthon is elkészíthető, olívaolaj és citrom keverékéből készült dresszingből áll. Ez a fogás igazán remek, hiszen a rostok kombinációja gátolja az éhség későbbi megjelenését, és az alkotóelemek zsírégető hatása miatt hamarosan számolhatod a leadott kilókat is.

Ha marad a zsíros tej…

Ha egyszerűen nem tudod rábírni magad arra, hogy lemondj a tej zsírosabb változatáról, kísérletezz azzal, hogy amikor ráöntöd a reggeli gabonapelyhedre, egy kis vízzel felhígítod. Ily módon csökkented annak mértékét, hogy mennyi cukrot vesz magához a szervezet, és mérsékelheted a zsír bevitelét is.

Paradicsomot a szendvicsbe!

Ha a szendvicsedbe néhány karika paradicsomot is pakolsz, garantáltan tovább érzed majd telítve magad. A tudomány jelen állása szerint ez a zöldség szinte elnyomja az „éhséghormon”, azaz a grelin hatását, amely az éhség mardosó érzéséért felelős.

250 kalória

Hiszed vagy sem, ha naponta háromszor eszel 250 kalória értékű, fehérjében gazdag rágcsálnivalót tízórai és uzsonna gyanánt, 30 százalékkal nagyobb esélyed van rá, hogy rendesen beinduljon a fogyás, szemben azokkal, akik kihagyják ezeket a kis étkezéseket.

Bámulatos babok

Azoknál az embereknél, akik köretként minden lehetséges fogásnál babot csipegetnek, 22 százalékkal csökkent az elhízás esélye. Feltétként bolondítsd meg babbal a pirítósodat is.

Olívaolaj

Gondolnád, hogy az olívaolaj képes rá, hogy megfékezzen a túlevésben? Pedig így van! A benne lévő „jó” zsírsavak a teltségérzet üzenetét közvetítik a test számára. Amit csak szeretnél, locsolj meg vele!

Reggeli alternatíva

Ha te is azok közé tartozol, akik képtelenek a korai órákban egy kiadós reggelit legyűrni, részesítsd előnyben ezt az ízletes alternatívát: keverj össze 200 g epret 125 ml szójatejjel és két teáskanál vaníliakivonattal, így rendkívül finom turmixot kapsz, ami még a hastájéki felesleg ledolgozásában is segít. Beindítja az anyagcserét, ami egész nap maximumon pörög majd.

A szója hatása

Kutatások kimutatták, hogy a szójában lévő fehérjék hatással vannak bizonyos agyi receptorokra, amelyeknek köszönhetően hamarabb tör ránk a telítettségérzet. A szóját hús helyett is bátran fogyaszthatod.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Legyél te is lázadó szépség!

Bébiétel diéta – biztos, hogy ki akarod próbálni?

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: fogyókúrás könnyű tipp

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

3 hétig csak vizet ivott, így néz ki

3 hétig csak vizet ivott, így néz ki

Képzeld, semmi mást nem fogyasztott ezen kívül. De vajon érdemes követni a példáját?

Töltsd ki a Cosmo nagy napozás-kérdőívét és nyerj!

Nagyon kíváncsiak vagyunk rá, hogyan készülsz a strandszezonra fényvédelem-fronton. Töltsd ki a Cosmo kérdőívét, és nyerj 1 éves előfizetést a kedvenc magazinodra!