2010.10.26.@ 11.10

Őszi alakformálás – végy példát a sztárokról!

Ha tanácstalan vagy azt illetően, hogy miként őrizd meg az alakod az ősz beköszöntével, akkor kövesd a sztárok példáját, mert ők sem kizárólag az edzőteremben izzadnak a fantasztikus külsőért. Olvasd el, mit mondanak a szakértők az egyes mozgásformákról, és így könnyebb lesz a döntés.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Reese Witherspoon és a futás

Ha futásról van szó, a pozitív hatások sora szinte végtelen, legalábbis így vélekedik egy amerikai személyi edző. Ez a mozgásforma javítja a kardiovaszkuláris funkciókat, égeti a zsírt, mentesít a stressztől, és nagyszerű a csontjaid egészségére nézve is. Ha gyakran veszed fel a nyúlcipőt, akkor megőrizheted a láb izmainak tónusosságát, és ezzel már a következő bikiniszezonra is készülhetsz.

Kate Hudson és a rúdtánc

Egy neves amerikai rúdtáncoktató elmondása szerint ez a mozgás fejleszti a mélyen húzódó izmokat, növeli a rugalmasságot, és a tested valamennyi izomcsoportját alaposan megdolgozza. Mivel állandóan a saját súlyodat kell a magasba emelni, a rúdtánc összességében erősebbé is tesz, ezzel egyidejűleg megnyújtja az izmokat, így azok szebben rajzolódnak ki.

Jessica Simpson és a fitball

Ha otthon akarsz edzeni, ez a mozgásforma bizonyulhat a legjobb választásnak. Fantasztikusan formába hozza a mélyizmokat, és a hasizmodat sem kíméli, de más testrészek is kiválóan formálhatók vele. A fitball a lábak, a fenék, a hát és a felsőtest erősítésére és tónusosabbá tételére is használható.

Sarah Jessica Parker és a Pilates

A Pilates órán a hangsúly a mozdulatok szépségére, az izmok fejlődésére és az erősítésre helyeződik. Eközben mentálisan a légzésre, a gerinced megnyújtására fókuszálsz, erősen koncentrálsz a helyes testtartásra, képes leszel még a mélyen húzódó izmokat is alaposan átmozgatni. A Pilates egyben kardióedzés is, így minden egyes óra után a tested még szálkásabb és áramvonalasabb lesz.

Eva Longoria és a köredzés

A köredzés kiváló verziója lehet a mozgásnak, hiszen az edzés viszonylag rövid időtartamú, mégis igénybe veszi a főbb izomcsoportokat. Ezen a szuper edzésen ötvözheted a kardiót és a súlyok emelgetését, ennek köszönhetően fokozhatod a kitartásodat és az állóképességedet, mindeközben a súlyvesztést is beindítod.

Jennifer Aniston és a jóga

A jógaórán minden olyan gyakorlatot elvégezhetsz, amelyre a testednek és a lelkednek valóban szüksége van. A jóga nyújt, erősebbé tesz, méregtelenít és formásabbá varázsol, miközben biztonságosan emeli a pulzusodat, és még kardióra emlékeztető elemek is felbukkannak az órán. A jógapózok nem csupán stimulálják az anyagcsere működését, de szélsebesen pusztíthatod a kalóriákat, és segítségével könnyebben elérheted az ideális testsúlyt.

Gisele Bündchen és a kerékpározás

A kerékpározás során egyáltalán nem kell megterhelned a szervezeted, mégis látványos eredményre számíthatsz. Pozitív hatást gyakorol a kardiovaszkuláris rendszerre, tekerés közben gyorsabban olvadnak le rólad a kilók, így gyönyörű lábakkal és feszes farizommal büszkélkedhetsz majd.

Fotó: NorthFoto

Kapcsolódó cikkek:

A legjobb időtakarékos szépségtippek

Válj a mozgás rabjává a zumbával!

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: alakformálás őszi példát! sztárokról! végy

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Aki ezt végig tudja csinálni, igazi hős!

Élő Ken 70 műtét után már mégsem akar baba lenni

Úgy tűnik, megbánta a sok műtetet!

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Te tudod, hogy mi a szerepük? Bőrünk megfelelő állagáért felelősek. A kollagén alapú vázelemek, az elasztin, a hyaluronsav és az általa megkötött vízmennyiség együttesen dolgoznak a szép és feszes bőrért, de kevesen tudják, hogy az egészséges ízületeinket is nekik köszönhetjük.