2010.11.09.@ 11.11

Egyszerű gyakorlatok a feszes combokért!

A női test legkritikusabb része a comb, mely kardioedzéssel jól formálható, ám a tökéletes eredményhez speciális mozgás szükséges. Állítsd össze a problémás zónákra célzott edzéstervedet, és részesíts előnyben olyan, otthon is végezhető gyakorlatokat, melyekkel kimondottan a zsírt égeted!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Formáld a belső combizmokat!

Az alábbi gyakorlatoknál fontos a helyes labdaméret, a gimnasztikai labda segíthet abban, hogy edzésed hatékonyabb legyen!

1. gyakorlat: Vedd a lábad közé a labdát, majd belső combizmod segítségével erősen préseld össze. A mozdulatot 5 másodpercig ismételd, majd engedd el, és végezd 3×10-szer.

2. gyakorlat: Feküdj oldalra, támaszkodj a könyöködre, egyik kezedet helyezd a mellkasod elé, a másikat a tarkódra. A felül lévő lábadat hajlított térddel húzd előre, a másikat nyújtsd egy vonalban a törzzsel. Emeld meg nyújtott lábadat feszített lábfejjel, majd próbáld magasra emelni a lábad úgy, hogy törzsed közben mozdulatlan legyen. Húzd be a hasadat, és minden emelésnél feszítsd meg a hasizmokat. Üss lefelé a lábaddal, majd cserélj lábat, és ismételj 20-szor.

3. gyakorlat: Ülj le egy székre és combjaiddal szoríts meg egy közepes méretű labdát. Préseld össze a combokat, tartsd meg a szorítást, majd lazítsd el izmaidat. Végezd el az ismétlést legalább 30-szor.

Erősítsd a combokat gumikötéllel!

A gumikötél könnyen beszerezhető és egyszerűen használható fitnesz eszköz, amit bármikor elővehetsz!

1. gyakorlat: Feküdj hanyatt, és egyik lábfejedre helyezd a gumikötél fogantyúját. A másik lábbal lépj rá úgy, hogy a kötél már a kiinduló helyzetben feszes legyen. Nyújtsd ki a térdedet, majd hajlítsd vissza, miközben combod végig függőleges. 3×20 ismétlést követően végezd el a gyakorlatot a másik lábbal is.

2. gyakorlat: Kösd össze bokáidat a gumikötéllel, majd emeld a lábakat váltva oldalra és hátra, 3×20 ismétléssel.

3. gyakorlat: Ülj le a földre nyújtott ülésben, a gumikötél végeit csavard a kezedre.
Egyik talpadat illeszd a kötél közepéhez, dőlj hátra úgy, hogy gerinced maradjon egyenes közben. Felkarodat szorítsd az oldaladhoz, nyújtsd ki a lábadat, majd húzd vissza. Végezz minimum 25 nyújtást mindkét lábaddal!

Íveld combod kívül-belül!

Ha intenzíven edzel az alábbi gyakorlatsorral, néhány héten belül látványos változást érhetsz el!

1. gyakorlat: Feküdj oldalra, és támaszkodj a tested előtt alkartámasszal. Alul lévő lábadat hajlítsd be 45 fokos szögbe, a felső lábadat nyújtsd ki a föld felett. Emeld meg nyújtva a felül lévő lábadat, majd ereszkedj vissza kiinduló helyzetbe. A gyakorlat közben mindig ügyelj arra, hogy fordulj ki a törzseddel. Ismételd 4×15 – ször.

2. gyakorlat: Feküdj a földre, támaszkodj meg tested mögött a kezeddel. Hajlítsd be egyik lábadat, a másikat pedig nyújtsd a föld felé. Nyújtott lábbal közelíts a felsőtestedhez, majd engedd vissza. A gyakorlatot végezd el a másik lábbal is, 4×15 ismétléssel.

3. gyakorlat: Jobb lábadat tedd előre, mélyen ereszkedj rá, ügyelve, hogy a lábfej előbbre legyen, mint a térd, így kevésbé terheled. Hátad maradjon egyenes! A gyakorlatot 7-szer ismételd, majd a 8. ütemnél maradj lenn, és rugózz piciket.

Nézd meg videónkat a témában:

Fotó: NorthFoto

Kapcsolódó cikkek:

Így előzd meg a felesleges nassolásokat!

Luxuskozmetika szépítő virágokkal

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: combokért! egyszerű feszes gyakorlatok

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Halálra akarja enni magát a 317 kilós férfi

Halálra akarja enni magát a 317 kilós férfi

Nem tesz semmit azért, hogy változtasson az életmódján.

Élő Ken teljesen átoperáltatja az arcát

Az újabb műtét sorozatra azért is van szükség, mert a férfi vonásait már a reptéri arcfelismerők sem tudják értelmezni.

5 tipp, hogy feldobd az edzőtermi edzéseket

Mikor megvetted a bérleted, még szuper lelkes voltál, de a sokadik alkalom után már unod a kardiózást vagy a súlyok emelgetését… Ha magadra ismertél, ideje felráznod a fitnesz-rutinodat!

7 furcsa dolog, ami erősíti az immunrendszered

Nem győzöd kapkodni a C vitamin tabikat, mégis újabb körre bejelentkezett nálad a megfázás? Nem is sejted, milyen apró trükkökkel űzheted el messzire a kellemetlen vendéget.

Így sportolj, ha abszolút semmi időd mozogni

Ha kevés időd jut a sportolásra, akkor ezeket a tippeket imádni fogod!

Bizarr kihívás terjed a neten: Januhairy

Movember csajoknak – te kipróbálnád ezt a meghökkentő challange-et?

Ilyen ciki Photoshop bakit még nem láttál!

Egy divatcég annyira kínos képeket tett fel az oldalára, hogy még nézni is kellemetlen. Le mered csekkolni?

Így tartsd meg a fitt-fogadalmadat egész évben

Január első hetén még lelkesen edzel, de márciusban már sokszor elcsalod, nyáron pedig tényleg csak porosodik a sportszerkód? Idén másként lesz!

Madonnának hirtelen hatalmas lett a feneke

Ha eddig azt hitted, hogy Kim Kardashian letaszíthatatlan a popókirálynői trónról, akkor tévedtél. Csekkold Madonna trónbitorló képeit!

Ez lesz 2019 legmenőbb diétája

Állítólag a legkönnyebben betartható étrend! Te is kipróbálod?

Hihetetlenül néz ki Pippa Middleton a szülés után 10 héttel

Elképesztő felvételeket lőttek Katalin hercegné húgáról két hónappal a szülés után. Csekkold le a fotókat!

Sokkolta rajongóit Shay Mitchell

A Pretty Little Liars sztárja élete egyik legnehezebb napjáról beszélt, amivel egy nagyon szomorú titkot árult el.

A fotó, ami után sosem állsz mérlegre

Minden reggel csekkolod a súlyodat, mikor fogyókúrázol? Pedig hidd el, teljesen feleslegesen bosszantod fel magad a számokkal. Most eláruljuk, miért érdemes búcsút mondanod a mérlegednek!