2010.11.09.@ 11.11

Egyszerű gyakorlatok a feszes combokért!

A női test legkritikusabb része a comb, mely kardioedzéssel jól formálható, ám a tökéletes eredményhez speciális mozgás szükséges. Állítsd össze a problémás zónákra célzott edzéstervedet, és részesíts előnyben olyan, otthon is végezhető gyakorlatokat, melyekkel kimondottan a zsírt égeted!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Formáld a belső combizmokat!

Az alábbi gyakorlatoknál fontos a helyes labdaméret, a gimnasztikai labda segíthet abban, hogy edzésed hatékonyabb legyen!

1. gyakorlat: Vedd a lábad közé a labdát, majd belső combizmod segítségével erősen préseld össze. A mozdulatot 5 másodpercig ismételd, majd engedd el, és végezd 3×10-szer.

2. gyakorlat: Feküdj oldalra, támaszkodj a könyöködre, egyik kezedet helyezd a mellkasod elé, a másikat a tarkódra. A felül lévő lábadat hajlított térddel húzd előre, a másikat nyújtsd egy vonalban a törzzsel. Emeld meg nyújtott lábadat feszített lábfejjel, majd próbáld magasra emelni a lábad úgy, hogy törzsed közben mozdulatlan legyen. Húzd be a hasadat, és minden emelésnél feszítsd meg a hasizmokat. Üss lefelé a lábaddal, majd cserélj lábat, és ismételj 20-szor.

3. gyakorlat: Ülj le egy székre és combjaiddal szoríts meg egy közepes méretű labdát. Préseld össze a combokat, tartsd meg a szorítást, majd lazítsd el izmaidat. Végezd el az ismétlést legalább 30-szor.

Erősítsd a combokat gumikötéllel!

A gumikötél könnyen beszerezhető és egyszerűen használható fitnesz eszköz, amit bármikor elővehetsz!

1. gyakorlat: Feküdj hanyatt, és egyik lábfejedre helyezd a gumikötél fogantyúját. A másik lábbal lépj rá úgy, hogy a kötél már a kiinduló helyzetben feszes legyen. Nyújtsd ki a térdedet, majd hajlítsd vissza, miközben combod végig függőleges. 3×20 ismétlést követően végezd el a gyakorlatot a másik lábbal is.

2. gyakorlat: Kösd össze bokáidat a gumikötéllel, majd emeld a lábakat váltva oldalra és hátra, 3×20 ismétléssel.

3. gyakorlat: Ülj le a földre nyújtott ülésben, a gumikötél végeit csavard a kezedre.
Egyik talpadat illeszd a kötél közepéhez, dőlj hátra úgy, hogy gerinced maradjon egyenes közben. Felkarodat szorítsd az oldaladhoz, nyújtsd ki a lábadat, majd húzd vissza. Végezz minimum 25 nyújtást mindkét lábaddal!

Íveld combod kívül-belül!

Ha intenzíven edzel az alábbi gyakorlatsorral, néhány héten belül látványos változást érhetsz el!

1. gyakorlat: Feküdj oldalra, és támaszkodj a tested előtt alkartámasszal. Alul lévő lábadat hajlítsd be 45 fokos szögbe, a felső lábadat nyújtsd ki a föld felett. Emeld meg nyújtva a felül lévő lábadat, majd ereszkedj vissza kiinduló helyzetbe. A gyakorlat közben mindig ügyelj arra, hogy fordulj ki a törzseddel. Ismételd 4×15 – ször.

2. gyakorlat: Feküdj a földre, támaszkodj meg tested mögött a kezeddel. Hajlítsd be egyik lábadat, a másikat pedig nyújtsd a föld felé. Nyújtott lábbal közelíts a felsőtestedhez, majd engedd vissza. A gyakorlatot végezd el a másik lábbal is, 4×15 ismétléssel.

3. gyakorlat: Jobb lábadat tedd előre, mélyen ereszkedj rá, ügyelve, hogy a lábfej előbbre legyen, mint a térd, így kevésbé terheled. Hátad maradjon egyenes! A gyakorlatot 7-szer ismételd, majd a 8. ütemnél maradj lenn, és rugózz piciket.

Nézd meg videónkat a témában:

Fotó: NorthFoto

Kapcsolódó cikkek:

Így előzd meg a felesleges nassolásokat!

Luxuskozmetika szépítő virágokkal

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: combokért! egyszerű feszes gyakorlatok

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Elképesztő, mennyit fogyott a royal esküvőre a hercegnő

Eugénia hercegnő hamarosan férjhez megy, és ahogyan a legtöbb menyasszony, ő is ledobott jó pár kilót a nagy nap előtt. Csekkold, milyen csini!

Eddz úgy, mint Kaley Cuoco

A színésznő alakja tökéletes, úgyhogy valószínűleg eléggé megéri, ha hallgatsz a tanácsaira. Nézd meg, ő hogyan csinálja!

Ezt a négy szabályt tartsd be, és könnyebb lesz a fogyás!

Nem kell rögtön extrém diétába kezdened, ha le szeretnél adni pár kilót, csak próbáld ki tippjeinket, és meglátod, így is megszabadulsz majd feleslegtől!

Ennyit lehet fogyni a legújabb fogyókúrás módszerrel

A bikinibody projekt már kipörgött, de ez nem jelenti azt, hogy ne rázódhatnál formába akár ősszel is. Most erre a fogyiverzióra esküsznek a legtöbben.

Hihetetlen, mi a legújabb mellnagyobbító őrület

Nagyon furcsa módszerek terjednek a neten, amik egytől egyig azt ígérik, hogyha kipróbálod őket, tuti nagyobbak lesznek a melleid. A következő trükk az egyik leghajmeresztőbb az összes közül!

Így kerüld el a délutáni kajakómát

2 óra után fizikai kihívást jelent a nyakadon tartani a fejed? Valószínűleg utolért a délutáni fáradtság, amit néhány trükkel messzire űzhetsz.

Kiderült: Ilyen a tökéletes vagina

A svájci kutatók több mint hatszáz nőt vizsgáltak meg, és meglepő dolgot derítettek ki a hüvellyel kapcsolatban.