2011.01.04.@ 11.01

15 perces edzés a csúcsformáért

Nem kell megszakadnod az edzések során ahhoz, hogy remek formába lendülj. 15 perces edzésprogramunkkal könnyedén bombázóvá varázsolhatod magad!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Hogyan csináld?

Első héten mindegyik gyakorlatból 12 ismétlést végezz, majd háromszor ismételd meg a teljes kört. A második héten növeld 15-re az ismétlések számát, a harmadik és negyedik héten már 18-at hajts végre mindegyik feladatból, az ötödik héten pedig 20 ismétléssel dolgozz. A gyakorlatsor mellett ne feledkezz meg a kardioedzésről sem, így lesz teljesen hatásos!

1. Fekvőtámasz

Feküdj hasra, a kezed pedig helyezd a mellkasod két oldalára. Ezután nyomd fel magad, tartsd ki a pózt pár másodpercig, majd ereszkedj vissza. Figyelj oda, hogy a törzsed végig egyenes legyen, a hasad pedig feszítsd meg.

Mit formál?
A karizmokat, a mellizmokat és a hátizmokat.

2. Guggolás a kanapéra

Állj háttal a kanapénak vállszélességű terpeszben, a kezed tedd csípőre. A térded hajlításával lassan ereszkedj le, mintha le szeretnél ülni a kanapéra, de a feneked ne tedd le rá. Tartsd meg pár másodpercig a pozíciót, majd lassan emelkedj vissza a kiindulóhelyzetbe. Figyelj arra, hogy a gerinced végig egyenes maradjon a gyakorlat során. Ha túl alacsonynak találnád a kanapét, amire le kell guggolnod, akkor tegyél rá egy párnát, hogy magasítsd, és eddig guggolj le.

Mit formál?
A comb és a fenék izmait.

3. Felülés

Feküdj hanyatt, a térded húzd fel, és helyezd a talajra. A kezed helyezd magad mellé. A gyakorlat során emeld a kezed a térded felé, közben ülj fel a hasizmaid segítségével, majd feküdj vissza. Ha szeretnéd nehezíteni, akkor a felüléssel együtt a térded is húzd fel, hogy csak a derekad maradjon a padlón, majd engedd vissza.

Mit formál?
A hasizmokat.

4. Tricepszerősítés

Ülj a kanapé szélére, a lábad legyen a talajon, a kezeiddel pedig támaszkodj meg magad mellett a kanapén. Emeld fel a feneked, majd a karod hajlításával a feneked közelítsd a talaj felé, ezután emelkedj vissza a kar nyújtásával. Csak az első sorozat végén tedd vissza a feneked a kanapéra, addig végig a karodon támaszkodj.

Mit formál?
A karizmokat.

5. Kitörés

Állj zárt lábbal egyenesen, a kezed tedd csípőre, majd az egyik lábaddal lépj ki előre, közben hajlítsd a lábad úgy, hogy a térded a földhöz közelítsen, ezután lépj vissza a kiinduló helyzetbe. Ismételd meg a gyakorlatot a megadott ismétlésszámmal, majd cserélj lábat.

Mit formál?
A comb és a fenék izmait.

6. Forgatás

Feküdj hanyatt, a kezedet tedd tarkóra, a lábadat pedig húzd fel úgy, hogy a talpad legyen a talajon. Emeld fel a jobb karodat, és húzd fel a bal térdedet úgy, hogy az ellentétes könyök és térd összeérjenek, majd tedd le a felsőtested, a lábad pedig tedd vissza a padlóra. Ezután jöhet a másik kar és térd. Ha mindkét oldalra forgattál, az számít egy ismétlésnek.

Mit formál?
A hasat és a derekat.

Íme, néhány comb- és farizomerősítő gyakorlat:

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Táncoltasd meg a testedet!

Keresd a boldogságot Ra’yoKa jógával!

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: csúcsformáért edzés perces

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

A fél net ezen a modellen háborog 

A fél net ezen a modellen háborog 

Már rég nem menő csontsovány lányokkal népszerűsíteni egy kollekciót, most mégis az egyik legnagyobb divatház bakizott.

Kipróbáltam a menstruációs korongot, ez történt

Ezzel még a nehéz napok alatt is élvezheted a szexet!

Ha ezeket eszed, nem fogod kívánni a csokit

Gondoltad volna, hogy sokkal egészségesebb alternatívák közül is választhatsz?

Ilyen, amikor Élő Ken végre embernek érzi magát

Lassan felépül a 70. plasztikai műtétéből...

5 lány, aki úgy alakult át, hogy egy kilót sem fogyott

Minden reggel rohansz a mérleghez, hogy csekkold a súlyod? Hagyd a számokat, nem azok bizonyítják a változást!

6 trükk, hogy már ma laposabb legyen a hasad

Adunk neked pár könnyen betartható tippet, így garantáltan sikerrel jársz az életmódváltással!

28 kiló volt az anorexiás lány, egy kocka csoki mentette meg

Mostanra egy gyönyörű és egészséges nő lett belőle! Csekkold le a sztoriját!

Így néz ki egy férfi szakállbeültetés után

A reality-sztár milliókat költött arra, hogy végre szőrös legyen az arca. Szerinted megérte?

Ez használ a legjobban a menstruációs fájdalom ellen

Egy új kutatás rávilágított a legjobb módszerekre.

Kiderült: Ennyi idő kell hozzá, hogy elkezdj izmosodni

Kíváncsi vagy, mi a tökéletes alak titka? Segítünk!