2011.01.06.@ 14.01

Edzésterv a partiszezon idejére

A bulizós időszakban, amikor áttáncolod az éjszakákat, olyan sokat mozgunk amúgy is, hogy külön, hosszadalmas fitnesz programra már nincs is szükség, bőven megteszi egy rövidebb időtartamú mozgássor. Most egy harminc perces edzést mutatunk be, amelyet a hollywoodi tréner David Kirsch állított össze, aki többek közt Heidi Klumot és Liv Tylert is formába hozza.

Cosmopolitan.hu
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

Az edző azt mondja, hogy ha csak heti néhány alkalommal harminc percet rááldozol a mozgásra, akkor könnyen megőrizheted a fittséget, még akkor is, ha az étkezési szokásaidat nem változtatod meg gyökeresen. Mindegyik gyakorlatból csinálj tizenöt ismétlést, majd gyorsan, szinte megállás nélkül veselkedj neki a következő feladatnak. Ily módon nem csak egy kíméletesebb kardióprogramban lesz részed, hanem tónusosabbá is teszed a tested. Az edzettebbek fél óra alatt akár három sorozatot is letudhatnak, a kezdők megelégedhetnek egy vagy két körrel. Először is ragadj meg két kisebb kézi súlyzót, ha ilyennel nem rendelkezel otthon, akkor két ásványvizes palack is megteszi.

Guggolás vállnyomással

Állj vállszélességű terpeszbe, a lábujjak kifelé nézzenek, a súlyzókat hajlított karral tartsd meg vállmagasságban. Guggolj le, told ki a fenekedet, és a karokat nyújtsd a plafon felé, majd térj vissza a kiindulópontba.

Árnyékboksz guggolással megspékelve

Mindkét kezedbe kapj egy-egy súlyzót vagy palackot, és először a bal kezeddel a tested előtt átlósan üss egyet a levegőbe, pont mintha a boxzsákot püfölnéd. Húzd vissza a kezed, menj le guggolásba, aztán állj fel, és végezd el jobb kézzel is a gyakorlatot. Legalább egy percen keresztül hajtsd végre a mozdulatsort.

Fekve nyomás

A kezdőpozíció során helyezkedj úgy, mintha fekvőtámaszoznál, a kézfejek a váll alatt legyenek, és a tested egy egyenes vonalat alkosson. Feszítsd meg a hasfaladat és a fenekedet, hajlítsd a karokat, és engedd le a mellkasodat majdnem egészen a talajig. Legalább tizenöt ismétlést csinálj meg.

Oldalsó kitörés

Állj csípőszélességnél nagyobb terpeszbe, a két palackot vagy a súlyzókat pedig húzd a mellkasodhoz. Lépj ki balra, hajlítsd a bal térdedet, és ereszkedj le guggolásba, de a jobb lábadat mindvégig tartsd egyenesen. A kitörés végrehajtása közben a súlyzókat told el magadtól. Ismételd meg a másik oldalra is.

Dupla felülés

Feküdj a hátadra, a térdek hajlítva, a lábfejek szorosan a talajon, így a combok merőlegesek a testhez képest. Ragadd meg a palackokat, nyújtsd ki a karod, és emeld őket a fejed felé. Lélegezz ki, ezzel egyidejűleg húzd a hátsódat a köldököd irányába, a felső testedet is emeld fel, és a palackokat pedig ereszd le a térdeidhez.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Kerek, feszes popsit mindenkinek!

Keresd a boldogságot Ra’yoKa jógával!

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: edzésterv idejére partiszezon

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Rövidebb ideig élhetsz ettől a diétától

Rövidebb ideig élhetsz ettől a diétától

Ha épp ketogén diétán vagy, ezt feltétlenül olvasd el!

Ezért kezdj minden edzést hasazással

Nem mindegy, hogy miként állsz neki a testmozgásnak, illetve hogy milyen gyakorlatokkal kezdesz!

Ez történik a testeddel, ha két napig rosszul alszol

Ha azt hiszed, hogy kihagyhatsz egy-két napot alvás nélkül, tévedsz!

Durván beszóltak ennek a plus-size rúdtáncos lánynak

Volt, hogy éheztette magát, mára viszont elfogadta testét olyannak amilyen, és visszavágott a trolloknak.

Halálos lehet, ha túl sok vizet iszol

Nem csak a kiszáradás veszélyes. Az is probléma lehet, hogy túl sokat iszol. Muszáj megtalálni az egyensúlyt!

„1 hónapig csináltam az almaecet diétát, ez történt”

Egy bevállalós amerikai újságíró úgy döntött, leteszteli a világsztárok egyik kedvenc étrendjét, az almaecet diétát! Csekkold le, milyen eredménnyel!

Így fogyhatsz a szuperszénhidrát-diétával

Ha te is utálsz úgy fogyózni, hogy közben éhezned kell, próbáld ki ezt az étrendet és nem fogsz csalódni!

A fogkrémes mellnagyobbító pakolás az új őrület a neten

Szinte hihetetlen, hogy mikre nem képes néhány lány, hogy egy kosárral nagyobb melltartót hordhasson. A mostani módszertől tuti, te is dobsz egy hátast!

A „piszkos” ketogén diéta az új őrület

Nem mindenkinek való, de akinek igen, az nagyon gyorsan formálódhat vele. Próbáld ki, ha szeretnéd, de közben figyelj arra, mit üzen a tested!

Így néz ki a szülés után Eva Longoria

A színésznő most mutatta meg magát először babája születése óta. Elképesztő, milyen gyorsan visszanyerte a régi alakját, nem?

Így égesd a zsírt a nyaraláson edzés nélkül

Nem sikerült igazán tuti formába hozni magadat a nyaralás előtt? Gond egy szál se, simán formásodhatsz a vakáció alatt is, ráadásul úgy, hogy szinte meg sem kell mozdulnod. Csak figyelj oda erre a pár dologra!

Azt mondták, a bőre miatt soha nem lehet szexi, most modellkedik

Ez a lány egy nagyon ritka és súlyos betegségben szenved, mégis menő fehérnemű modell vált belőle. Olvasd el a sztoriját!

Majdnem belehalt a sok plasztikai műtétbe ez a lány

Egy 22 éves finn nem tud leállni a műtétekkel, pedig ha így folytatja, az életével fog fizetni.