2011.03.01.@ 14.03

5 tipp, hogy egészségesebb légy

Csak néhány apró változtatás a mindennapokban, és máris egészségesebb lehetsz. Próbáld ki 5 tippünket, hogy testileg és lelkileg jobban érezhesd magad!

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

1. Gondoskodj valakiről!

Ha úgy érzed, hogy még saját magadnak sem vagy képes felelősséggel gondját viselni, akkor is gondolkodj el azon, hogy befogadsz egy kisállatot, vagy valamilyen formában megpróbálsz gondoskodni róla. Vegyél magadhoz egy kis kedvencet, és gyakorold a felelősségvállalást: etesd, gondozd, szeresd. Ha erre nincs lehetőséged, akkor válassz ki egy menhelyen egy kisállatot, és látogasd rendszeresen, játssz vele, simogasd, szeretgesd. A kisállatok közelsége ugyanis nyugtató hatással van az emberre, segítségükkel könnyebben le tudod vezetni a benned felgyülemlett feszültséget, és kiegyensúlyozottabbá is válhatsz.

2. Fogselymezz!

Méghozzá minden nap! Hidd el, nem túl nagy macera, mégis sokat tehetsz vele a szád és a fogaid egészségéért. Tisztán tarthatod a fogközöket, ahová a fogkefe sörtéi nem férnek be, valamint megelőzheted vele a különböző fogágybetegségeket. Ezek a száj- és ínygyulladások veszélyesek, mert növelik a szívbetegségek kockázatát, valamint a koraszülés esélyét is.

3. Tanulj meg főzni!

Egyrészt a főzés jó móka, másrészt pedig így sokkal egészségesebben táplálkozhatsz, mintha étteremben vagy kifőzdében ennél. A főzés során látod, hogy mi kerül bele az ételbe, így el tudod kerülni a fölösleges só-, cukor- és zsírbevitelt, és saját ízlésednek megfelelően használhatod a fűszereket. Ha nem tudod, hogyan vágj bele, kérj segítséget anyukádtól vagy nagymamádtól, bizonyára örömmel okítanak majd, és hamarosan remek háziasszony válik belőled. Az internet pedig tele van izgalmasabbnál izgalmasabb receptekkel, amik mind arra várnak, hogy kipróbáld őket.

4. Hagyd abba a dohányzást!

Ha rendszeresen cigizel, akkor itt az ideje, hogy leszokj róla, ha pedig kocadohányos vagy, akkor próbáld visszafogni magad, és ne gyújts rá bulizás közben. A dohányzás káros hatásaival bizonyára tisztában vagy, így nem soroljuk fel, mennyire mérgezi a szervezetet már egyetlen szál cigaretta is. A cigi egyébként is drága, így ha mielőbb leszoksz, annál hamarabb kezdhetsz el pénzt spórolni, amit aztán a ruhatárad felújítására költhetsz.

5. Sétálj többet!

Már napi 30 percnyi intenzív gyaloglás csodákat tehet a testeddel. Feszesít, fogyaszt, formálja a problémás területeket, erősíti a szív- és érrendszert, karban tartja az immunrendszert. Szállj le egy megállóval korábban, és sétálj haza munka után, lift helyett pedig válaszd a lépcsőt, és máris tettél valamit az egészségedért.

Fotó: profimedia.hu

Kapcsolódó cikkek:

Mondj nemet a génmanipulált ételekre!

Tudj meg mindent az immunterápiáról!

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

Címkék: egészségesebb hogy légy tipp

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Hurrá! Megújult a kedvenc életmód magazinod!

Március 20-tól kapható az első Well&fit magazin, ami szuper tanácsokkal, self-coaching tippekkel és sikertörténetekkel vár téged!

Így eddz, ha esküvőre készülsz

Három hónapos szuperhatásos edzésterv, hogy elérd a bombaalakot a nagy napra.

30 perces otthoni edzés a garantált fogyásért

Ha heti párszor letolod, biztosan leolvasztja rólad a zsírt!

Ez a 3 étkezési szokás segít a fogyásban

Lassan itt a bikiniszezon, ha szeretnél bombaalakot a nyári időszakra, akkor ideje változtatni!

Így lehet lapos a hasad a profik szerint

Kitartó munkával örökre megszabadulhatsz a felesleges párnáktól és az úszógumitól!