2011.09.23.@ 11.09

Fogyj rágcsálnivalóval!

Igaz, ami igaz, a nassolás elég alattomos tud lenni a fenekedre és a combodra nézve. De ez csak akkor fordulhat elő, ha rossz dolgokat eszel. Megmutatjuk, hogy melyek a helyes opciók a nassolás terén.

Central Médiacsoport Zrt.
0 Megosztás

Oszd meg a cikket

A trükk abban rejlik, hogy olyan finomságokat kell választani, amelyek szó szerint feltüzelik az anyagcserédet, ugyanakkor elfogyasztásuk után telítve érzed magad, így a következő étkezésnél nem fogsz mértéktelenül lakmározni. A következőkben felsorakoztatott nassok megfelelnek ezeknek a kritériumoknak, és valamennyiben kevesebb, mint 200 kalória rejlik. Mivel egy átlagos testalkatú fiatal nőnek 1500-1800 kalóriára van szüksége naponta, ezek a falatok bőven hagynak helyet a kiadós főétkezéseknek is. És nyilvánvalóan mindegyik nagyon finom, ami szintén nem egy utolsó szempont, ha nassolásról van szó.

Almaszeletek megkenve földimogyorókrémmel

Ez a duó tele van proteinnel (a földimogyorókrémből adódóan) és rosttal (erről pedig az alma gondoskodik); mindkettő gyorsan eltelít, és ez az állapot hosszú ideig fennmarad. Ha egy fél almát felszeletelsz, és rákensz másfél evőkanálnyi földimogyorókrémet, az körülbelül 200 kalóriát jelent.

Pattogatott kukorica

Egy kisebb adag mikrozható pattogatott kukoricában – vaj vagy más egyéb ízesítés nélkül – 130 kalória bújik meg, szóval, ha délután rád tör a farkaséhség, egy-két csészényi mennyiségnek megfelelő natúr popcornnal nyugodtan csillapíthatod azt. Alacsony a zsírtartalma és meglepően magas a rosttartalma.

Görög joghurt

Ennek a „trendi”, picit savanykás, könnyen hordozható snacknek jelentős a proteintartalma, viszont kevés benne a cukor, és néhány márka esetében egy doboz kevesebb, mint 100 kalóriát tartalmaz. Nemrégiben egy tanulmány megállapította, hogy azok az emberek, akik naponta három adagot majszoltak el a görög joghurtból egészségesebb testsúlyra tettek szert, szemben azokkal, akik nem ették rendszeresen ezt a tejterméket.

Egy omlett

Keverj össze négy tojást, majd jöhet hozzá szeletelt paprika vagy paradicsom, és közepes hőmérsékleten egy serpenyőben süsd meg. Az eredmény: egy egészséges, ízletes rágcsálnivaló 150 kalória alatt. A tojásfehérjében rengeteg fehérje található, ami kellőképpen felpörgeti az anyagcserédet.

Aszalt gyümölcsök

A rostban bővelkedő aszalt gyümölccsel (de csak olyat válassz, amiben nincs hozzáadott cukor) kielégítheted az édesszájúságodat, és az sem elhanyagolandó, hogy sokkal tovább eltelít, mint például a csoki vagy a chips. Egyharmad csésze aszalt körtében vagy éppen sárgabarackban kevesebb, mint 150 kalória van.

Látogass el a Wellness Caféra, és olvass még többet a témában!

Csevegj tovább a témában a vadiúj Cosmo Fórumban!

Kapcsolódó cikkek:

Ezért vigyázz a sóval!

Apró trükkök a jó alvásért

Számtalan kedvező ajánlat a Cosmopolitan AKCIÓI között!

 

Címkék: diéta fogyás fogyókúra rágcsálnivaló

Szólj hozzá

KOMMENTEK BEZÁRÁSA

Még több Body

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Ez lenne a világ legkeményebb edzése?

Aki ezt végig tudja csinálni, igazi hős!

Élő Ken 70 műtét után már mégsem akar baba lenni

Úgy tűnik, megbánta a sok műtetet!

Kollagén és hyaluronsav – bőrünk barátai (x)

Te tudod, hogy mi a szerepük? Bőrünk megfelelő állagáért felelősek. A kollagén alapú vázelemek, az elasztin, a hyaluronsav és az általa megkötött vízmennyiség együttesen dolgoznak a szép és feszes bőrért, de kevesen tudják, hogy az egészséges ízületeinket is nekik köszönhetjük.